Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στο πασίγνωστο Nordschleife, η νέα σειρά 3 έπρεπε να μας δείξει τι έχει πάνω της. Εμείς πιστεύουμε ότι έχει απΆόλα.

Η σειρά 3 έμενε πολυτελέστατη σε κάθε ταχύτητα, ακόμα και στην τελική της στην ευθεία.

Δυναμική, ακόμη και σταματημένη: Η τυπική γραμμή της BMW δεν κρύβεται με κανένα καμουφλάζ στον κόσμο.

Αρκετά παχύ το τιμόνι. Ο έλεγχος του iDriveκαι η οθόνη αφής είναι στο κέντρο.

Ο συντάκτης μας πέρασε πάρα πολύ ωραία στο τιμόνι της νέας σειράς 3.

Οδηγούμε αποκλειστικά την καμουφλαρισμένη νέα 3άρα BMW

Διαβάστηκε από 6001 αναγνώστες - 24/9/2018

Έχω μια ζωηρή 3άρα! - Μια Βαυαρή μεταξύ Παραδείσου και Πράσινης Κόλασης: Οδηγούμε την νέα BMW Σειρά 3 γύρω από, αλλά και μέσα στο Nordschleife.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Η συμπεριφορά της σειράς 3 στην πίστα ήταν θαυμάσια. Οι πιο ψηλοί οδηγοί θα χτυπούν τις γάμπες τους στην πλατιά κεντρική κονσόλα. 

Οι ήρωες είναι κουρασμένοι. Με ατημέλητο καμουφλάζ, θορυβώδη εξάτμιση και ιδρωμένα φρένα, οι τέσσερις 3άρες προπαραγωγής είναι στο συνεργείο της BMW στο Nurburgring. Περιμένουν φρέσκο καύσιμο, καθάρισμα στα παράθυρα και διόρθωση στην πίεση των ελαστικών. Πίσω από τα σημεία που το χρώμα διακρίνεται κάτω από το καμουφλάζ, πολύ λίγα πράγματα αποκαλύπτονται, μόνο τα φωτιστικά σώματα θα αποκαλυφθούν λίγο αργότερα. Ο Peter Langen, ο επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης πλαισίου, δίνει στο μωρό του ένα φιλικό χτύπημα στην οροφή. «Με αυτό το αυτοκίνητο, γιορτάζουμε την εξέλιξη της οδηγικής απόλαυσης». 



Δύο ώρες αργότερα, η καρδιά μου έχει φτάσει στον λαιμό μου. Όχι επειδή ο χώρος για τα πόδια μπροστά έχει μείνει ο ίδιος στην καλύτερη περίπτωση και η γάμπα μου είναι σε πόλεμο με τη υπερβολικά πλατιά κεντρική κονσόλα, που δεν έχει επένδυση στα πλάγια. Ούτε λόγω του πλούσιου σε επένδυση, αλλά κάπως χοντρού τιμονιού. Είμαι μόνος μου στο αυτοκίνητο και πρέπει να ακολουθήσω τον Jos van As. Ο επικεφαλής του τμήματος οδήγησης και ένας από τους γρηγορότερους οδηγούς της BMW ξέρει το Nurburgring σαν την παλάμη του χεριού του, ενώ εγώ το ξέρω κυρίως από τα βιντεοπαιχνίδια των γιων μου. 

Βγαίνουμε από την διαδρομή των GP αριστερά, δίπλα από την Hatzenbach και τα κρύα λάστιχα έχουν περισσότερη πρόσφυση από ότι περιμέναμε. Η 3άρα κολλά στο δρόμο όπως οι μύγες στο παρμπρίζ, κατεβάζει βελούδινα την δύναμή της χωρίς απώλειες στο δρόμο, παραμένει κολλημένη ακόμη και με γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και αντιμετωπίζει τις οδικές ανωμαλίες στωικά, σαν να έχει χρόνια εμπειρίας με Yoga. 



Η νέα σειρά 3 είναι εξοπλισμένη σχεδόν με όλα τα μαγικά συστήματα υποβοήθησης, αλλά δεν έχει ανάρτηση αέρος, ενεργή αντίδραση κλίσεων και σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς. Στην βασική έκδοση, η συμβατική ανάρτηση είναι σχεδιασμένη γύρω από την άνεση. Αν θέλετε περισσότερη σκληρότητα, μπορείτε να επιλέξετε την σπορ έκδοση, που είναι πιο σκληρή από αυτή του προκατόχου. Σαν χρυσή τομή, η BMW προσφέρει μια ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που έχει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων από ποτέ. 



Μια ενδιαφέρουσα καινοτομία είναι τα λεγόμενα H-Dampers αμορτισέρ, τα οποία διατηρούν πάντα την πρόσφυση στις απροσδόκητες κινήσεις του αυτοκινήτου, έχοντας ξεκάθαρη κίνηση και έλεγχο στην συμπίεση και την επαναφορά. Αυτό φάνηκε πολύ στην πράξη, στην Nebenstrecken, έξω από την πίστα, στην ορεινή εξοχή. Αλλά ας επιστρέψουμε στο Nordschleife. Το πέρασμα με τέρμα γκάζι ανάμεσα στην Bergwerk και την Klosteral μας δίνει πρώτη φορά δικαίωμα να ζητήσουμε περισσότερη δύναμη. Ο τροποποιημένος 4κύλινδρος των 2 λίτρων είναι διαθέσιμος στην 330i και παρά το ότι είναι εξοπλισμένος με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης και αρκετές αλλαγές στα σωθικά του, αποδίδει τα ικανοποιητικά, αλλά όχι συναρπαστικά 260 άλογα και ροπή στα 400Nm, μια αύξηση κατά 50 Nm. Επειδή το αυτοκίνητο έχει χάσει περίπου 50 κιλά, ίσως έχει και καλύτερους χρόνους επιτάχυνσης. Η νέα 320i Efficient Dynamics υποτίθεται πως καταναλώνει, σε μετρήσεις του στάνταρ WLTP, ίσα παραπάνω από 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Σταδιακά η βόλτα μας στο Ring γίνεται αποφασιστική. Επειδή τα λάστιχα είναι αρκετά πιο ζεστά τώρα, ακούγονται περισσότερο από στοφή σε στροφή.



Tο τιμόνι ακόμη δημιουργεί αυτοπεποίθηση. Ειδικά στην SportMode, που η δύναμη, η αίσθηση, η ροπή επαναφοράς και η υποβοήθηση παρέχουν μέγιστη επαφή με το δρόμο. Η ανάρτηση επίσης λάμπει στην σπορ ρύθμιση, επειδή παρά την περισσότερη σκληρότητα, παρατηρείς μικρή απώλεια ευελιξίας: μόνο οι εγκάρσιες ενώσεις της ασφάλτου γίνονται περισσότερο αισθητές. Ίσως κεραμικά carbon φρένα να ήταν μια ωραία προαιρετική επιλογή για όσους οδηγούν όπως ο Jos van As. Ο ίδιος είπε «Καμία δήλωση». Εγώ του είπα μετά: «Κουράζονται οι ήρωες;» 

Συμπέρασμα 
Με την οδήγηση της 7ης γενιάς της 3άρας, μας βγήκε η ψυχή έξω από σώμα μας. Είμαστε σίγουροι ότι θα είναι μεγάλη δύναμη, στα Premium αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας! 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις