Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Ανετη ανάρτηση και οικονομικοί κινητήρες

    Διαβάστηκε από 28248 αναγνώστες - 24/1/2020

    Τον ρυθμό στην GLB τον δίνει η χαλαρή ανάρτηση. Με το μακρύτερο μεταξόνιο ανάμεσα σε όλα τα μικρομεσαία SUV (2,83 m) αυτή η Mercedes περνά αρχοντικά πάνω από τις μεγάλες, κυματοειδείς ανωμαλίες. Τα αμορτισέρ έχουν μαλακότερη ρύθμιση σε σχέση με την κοντύτερη σε μήκος GLA, η προσαρμοζόμενη ανάρτηση με τα μεταβλητά αμορτισέρ διατηρεί ακόμα και στο “sport” πρόγραμμα οδήγησης μια ευχάριστη... απαλότητα, χωρίς να υστερεί σε κανένα επίπεδο στις γρήγορες στροφές. Επομένως, όλα καλά. Το μυστικό: «Με ξεκάθαρη υποστροφή αρνηθήκαμε τις τελευταίες τάσεις επιθετικότητας και εισπράξαμε σταθερή και ευθύβολη πορεία» μας είπε ο Jochen Eck, ανώτερος επικεφαλής δοκιμών για μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας της Mercedes-Benz.



    Η GLB διατηρεί το παλιό, καλό προσόν των Mercedes να εκστασιάζει τους επιβάτες της. Το ταιριαστό... Sound track αναλαμβάνουν να το εκτελέσουν τρεις «καθαροί» diesel κινητήρες 2,0 λίτρων (116 έως 190 PS). Η πλούσια ροπή έρχεται από χαμηλά και είναι σαφές πως στην GLB οι diesel κινητήρες θα γιορτάσουν την επιστροφή τους στην επικαιρότητα. Η ισχυρή έκδοση 220 d, που στη Γερμανία κοστίζει 44.601 ευρώ, ζυγίζει με το σύστημα τετρακίνησης, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και διάφορα extra 1.735 κιλά! Ωστόσο, ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε κατά μέσον όρο κατανάλωση 6,5 λίτρων ανά 100 km. Εμείς θα προτείναμε, μεταξύ μας, την έκδοση 200 d με τα 150 PS (χωρίς τετρακίνηση), που κοστίζει στη Γερμανία 5.343 ευρώ λιγότερα.

    Γιατί η GLB μπορεί να γίνει ακριβή τόσο άμεσα, όσο αν την ακουμπούσε το χέρι ενός μάγου, εξαιτίας της πολιτικής της Mercedes-Benz σχετικά με τον προαιρετικό εξοπλισμό και μέρη του εξοπλισμού, που τελικά δεν είναι standard, αλλά προαιρετικά. Η γερμανική εταιρεία είναι σε θέση να εξοικονομεί βάρος και χρήματα. Η GLB 200 ζυγίζει μόνο 1.555 κιλά, είναι ελαφριά, καθότι προσθιοκίνητη, και δεν αφήνει τον οδηγό και τους επιβάτες να καταλάβουν ποτέ πως πίσω από τα 163 PS της βρίσκεται ο turbo κινητήρας των 1,33 λίτρων, που γνωρίζουμε από την τελευταία A-Class.

    Από 37.749 ευρώ
    Επομένως, δε συνιστά καμία έκπληξη το γεγονός πως η αρχική τιμή της (στην... πατρίδα) βρίσκεται χαμηλά, στα 37.749 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται την περίοδο λίγο πριν από τα Χριστούγεννα. Το 2020 οι GLB 180 (136 PS) και 180 d (116 PS) θα αυξήσουν την άνεση, ενώ αργότερα θα λανσαριστεί και η αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQB. Υπό την προϋπόθεση ότι το εργοστάσιο στο Μεξικό θα μπορεί να παραδίδει αρκετά αυτοκίνητα. Πάμε στοίχημα ότι θα υπάρξουν απειλητικές λίστες αναμονής;