Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγούμε τη νέα Mercedes GLE 350 de

Διαβάστηκε από 29320 αναγνώστες - 4/2/2020

Καλά νέα για τους επαγγελματίες οδηγούς. Στην Mercedes GLE 350 de συνδυάζονται το diesel, η ηλεκτροκίνηση και οι φορολογικές ελαφρύνσεις. Θεωρούμε ότι είναι μία... γαργαλιστική πρόταση!

Το diesel προδιαγραφών Euro 6, μαζί με ένα πλούσιο... σερβίτσιο σε καθαρισμό καυσαερίων συναντά το plug-in-hybrid μοτίβο, που συνδυάζεται με μία μεγάλη μπαταρία για επιπλέον αυτονομία. Όλα αυτά «ανακατεύονται» από ένα αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Μήπως ζαλιστήκατε κι εσείς; Το καλό σε όλα αυτά: Κανείς δεν καταλαβαίνει στην πράξη το πολύπλοκο μέρος του σχεδίου! Το αυτοκίνητο λειτουργεί απόλυτα ήσυχα, με μεγαλοπρεπή κομψότητα. Βέβαια, με το πάτημα του δεξιού πεντάλ αυτός ο υψηλής τεχνολογίας... βράχος γίνεται εμφανώς πιο γρήγορος.



Καμία έκπληξη, καθώς τα μέρη του ηλεκτροκινητήρα και του δίλιτρου turbo diesel κινητήρα βομβαρδίζουν με τη θηριώδη ροπή τους τα ημιαξόνια! 700 Nm είναι διαθέσιμα... Μόνο ως απλό παράδειγμα: Η... παχουλούλα GLE, που ζυγίζει σχεδόν 2,6 τόνους, χρειάζεται κάτω από 7 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h! Ένα Golf GTI είναι πιο αργό! Ταυτόχρονα, το μικρομεσαίο σπορ VW είναι και πιο απαιτητικό σε καύσιμα. Πολύ απλά, επειδή το πολύπλοκο δίδυμο από τον diesel κινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα απονέμει στην GLE αξιοσημείωτη αποδοτικότητα. Έτσι, σύμφωνα και με τις μετρήσεις μας, το SUV είναι σε θέση να κινηθεί για σχεδόν 80 km αποκλειστικά με τη δύναμη της μπαταρίας. Και με τη χρήση του diesel κινητήρα, η κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 8 λίτρα ανά 100 km. Έτσι, τα 306 PS και το SUV της μεγάλης κατηγορίας μπορούν με τον καλύτερο τρόπο να χωρέσουν στο... πορτοφόλι μας.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις