Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

    Με μεγαλύτερη μπαταρία και πιο ισχυρό κινητήρα

    Διαβάστηκε από 6895 αναγνώστες - 29/1/2020

    Η Renault υπέβαλλε το πιο δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Ευρώπης για δεύτερη φορά σε facelift. Ωστόσο, η πιο σημαντική εξέλιξη αυτήν τη φορά έχει να κάνει με την μπαταρία: Στο ντεμπούτο του Renault Zoe το 2013 η τελευταία είχε χωρητικότητα 22 kWh, ενώ το 2016 έφτασε τα 41.



    Σήμερα ο χώρος ήταν αρκετός για μία ακόμα πιο μεγάλη μπαταρία, η οποία είναι χωρητικότητας 41 ή και 52 kWh. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, η συνολική αυτονομία μπορεί να φτάσει έως και τα 395 km!
    Πέρα από το βασικό κινητήρα των 80 kW θα διατίθεται πλέον ένα πιο ισχυρό κινητήριο σύνολο. Το νέο Renault Zoe, λοιπόν, θα διατίθεται στην Ευρώπη από τον ερχόμενο Οκτώβριο και με κινητήρα 100 kW, προκειμένου να είναι πιο ανταγωνιστικό απέναντι στα ηλεκτροκίνητα Peugeot 208 και Opel Corsa.



    Η προαναφερθείσα επιπλέον ισχύς ωθεί το Renault από στάση στα 100 km/h δύο δευτερόλεπτα πιο νώρις σε σχέση με έως σήμερα, ωστόσο σημαντικότερη κρίνεται η full ώθηση, που βιώνει ο οδηγός κατά την προσπάθεια προσπέρασης ενός φορτηγού.
     
    Με πλούσιο εξοπλισμό
    Ο πλέον πρόσφατος extra εξοπλισμός στο νέο Renault Zoe είναι το θερμαινόμενο τιμόνι, του οποίου ο διακόπτης είναι το i στο ακόμα πιο μοντέρνο εσωτερικό. Εκεί συναντούμε επίσης μια οθόνη TFT, που λειτουργεί και ως ταχύμετρο, ενώ στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση είναι μεγέθους 9,3 ιντσών. Το νέο σύστημα Easy-Link λειτουργεί στο Zoe πιο γρήγορα σε σχέση με τα Clio και Megane. Το μικρό ηλεκτροκίνητο Renault λοιπόν, αποπνέει μία πιο μοντέρνα αίσθηση, αλλά και ό,τι βιώνει κανείς μέσα σε ένα αυτοκίνητο υψηλότερης ποιότητας, καθώς εξοπλίζεται με τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, αυτόματο χειρόφρενο και μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.



    Τα ζητήματα της οδήγησης του Zoe τα αναλαμβάνει με το γνωστό τρόπο του: πάντα... ζουζουνίζοντας ανεπηρέαστο, το τιμόνι του δεν ξυπνά κάποιες σπορτίφ ανησυχίες και η ανάρτησή του δε θα απασχολήσει καμία ωραία... κοιμωμένη - γιαγιά. Χωροταξικά, μόνο το πίσω μέρος του παραμένει το ίδιο στενό και άβολο. Αλλά, γιατί θα έπρεπε η Renault να αλλάξει κατά πολύ ένα αυτοκίνητο, που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές; Έως τα τέλη του Ιουλίου του 2019 είχαν πουληθεί στην Ευρώπη 24.254 Renault Zoe!
    Ποιο είναι το σημαντικότερο μειονέκτημα του ηλεκτροκίνητου Renault; Σωστά καταλάβατε, η τιμή... Η βασική έκδοση στοιχίζει στη Γερμανία 21.900 ευρώ, ενώ και το ενοίκιο των μπαταριών (το 90% όλων των πελατών τις νοικιάζουν) καταγράφει τάσεις αύξησης. Όσοι αγοράζουν την μπαταρία καλούνται να πληρώσουν επιπλέον 8.090 ευρώ, που σημαίνει ότι το σύνολο του κόστους αγοράς φτάνει τα 29.990 ευρώ...



    Συμπέρασμα
    Οδηγώντας με τη σχέση B στο κιβώτιο, μπορείτε να αφήσετε το πεντάλ του φρένου στην άκρη. ¶λλωστε, επιλέγοντας αυτόν τον τρόπο, γίνεται πιο ευχάριστη η οδήγηση του Zoe. Πάντως, η υποβοήθηση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης αποτελεί ήδη μέρος του εξοπλισμού ασφαλείας και δε θα προστεθεί αργότερα. Σε ισχύ, αυτονομία και εσωτερικό το νέο Renault Zoe είναι πλέον πλήρως ανανεωμένο, ενώ σε τιμή στο επίπεδο των 208 και Corsa (στη Γερμανία). Αυτό σημαίνει «προσιτό» στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Κι αν νοικιάσει κανείς την μπαταρία, δε χρειάζεται να ανησυχεί για την αντοχή του αυτοκινήτου στο χρόνο.


     

    Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει