Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Παρά το καμουφλάζ, μπορεί να ξεχωρίσει κάποιος τα νέα μικρά φωτιστικά σώματα Led, τα οποία και ενσωματώνονται αρμονικά στο κομψό αμάξωμα.

Το ρυθμιζόμενο αμάξωμα και το σπορ τιμόνι από το GLC κουπέ, καθιστούν την GLC ακόμη πιο δυναμική.

Νέα ψηφιακά όργανα και ποιοτικότερα υλικά στο εσωτερικό της ανανεωμένης GLC.

ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: Mercedes GLC facelift - Πιο δυναμική από ποτέ!

12/3/2019

Με αισθητά αναβαθμισμένη εμφάνιση και νέους κινητήρες η ανανεωμένη και σαφώς πιο δυναμική GLC επαναπροσδιορίζει τους όρους του παιχνιδιού.

Στη Γερμανική εταιρεία φαίνεται να ενστερνίζονται απόλυτα τη ρήση «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», γιατί πως αλλιώς μπορεί να ερμηνευτεί η κίνηση τους να προχωρήσουν στην αναβάθμιση του μικρομεσαίου SUV τους του GLC, παρότι το τελευταίο μετράει μόλις 3,5 χρόνια παρουσίας στην αγορά. Η ανανεωμένη GLC  παρουσιάστηκε λοιπόν με κάθε επισημότητα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης. Εμείς όμως αδράξαμε την ευκαιρία που μας παρουσιάστηκε και οδηγήσαμε το γερμανικό μοντέλο μερικές μέρες πριν, στους χιονισμένους δρόμους της Βόρειας Σουηδίας, από όπου και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας, ξεκινώντας από την εμφάνιση.
 
Σχεδίαση με αρκετές αλλαγές
Σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι αρκετές και εμφανείς παρά το καμουφλάζ. Τα νέα και πιο μικρά φωτιστικά σώματα Led μπρος πίσω σε συνδυασμό με τις γωνιώδεις απολήξεις της εξάτμισης ορίζουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, ενώ το πιο χαμηλωμένο μπροστινό τμήμα προσδίδει τον απαραίτητο δυναμισμό στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό και πέρα από την καλύτερη ποιότητα των υλικών και τη διάχυτη πολυτέλεια, τα καλά νέα έρχονται από τον τομέα των πολυμέσων. Και εδώ, όπως και στην A-Class, αλλά και σε όλα τα μελλοντικά μοντέλα, απαντάται το έξυπνο σύστημα φωνητικής καθοδήγησης MBUX με οθόνες αφής και Touchpad. Η κίνηση και η οδηγική απόλαυση κατ΄ επέκταση της GLC είναι υπόθεση του 2λιτρου κινητήρα από την C-Class με τους 258 ίππους και τη μπαταρία των 48 Volt. Η ενέργεια η οποία αποθηκεύεται από την πέδηση «μεταφέρεται» άμεσα στην επιτάχυνση και αυτό σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων προσδίδει στο γερμανικό μοντέλο όχι μόνο εξαιρετικές επιδόσεις, αλλά και χαμηλότερη κατά 15% κατανάλωση. Νέο είναι επίσης και το ESP των 3 βαθμίδων.
Οι τιμές της θα είναι παρεμφερείς με αυτές του προκάτοχου μοντέλου, σύμφωνα με τον υπεύθυνο εξέλιξης Peter Kolb, ο οποίος δεν έχανε ευκαιρία να εξάρει συνεχώς το νέο ESP των 3 βαθμίδων.

Τι μας άρεσε και τι όχι
Ομαλή εκκίνηση με το Start- Stop, επιβλητική εμφάνιση, πολιτισμένος τετρακύλινδρος κινητήρας. Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας θα είναι δυστυχώς διαθέσιμος από το προσεχές φθινόπωρο.

Συμπέρασμα
Η αναβάθμιση στην GLC συντελέστηκε με περισσή φροντίδα,  αλλά και έμφαση. Εκτός από την αισθητική αναβάθμιση, η οποία και προσέδωσε ένα νέο και πιο επιβλητικό παρουσιαστικό στο γερμανικό μοντέλο, αυτό αναμένεται να είναι και πιο ήσυχο, πιο γρήγορο, αλλά και πιο οικονομικό συνάμα.


Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mercedes GLC 300 4Matic
Κινητήρας τετρακύλινδρος   τούρμπο, εμπρός, εγκάρσια
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.991
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 258/5.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 370/1.850
Σχέσεις/ κιβώτιο/μετάδοση 9 /αυτόματο/τετρακίνηση
Μήκος/πλάτος/ύψος (χλστ.) 4.656/1.890/1.639
Καθαρό βάρος (κιλά) 1.730
Χώρος αποσκευών (λτ.) 550-1.600
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) δεν υπάρχουν στοιχεία
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 240
Κατανάλωση (λτ/100χλμ.) δεν υπάρχουν στοιχεία
Τιμή (Γερμανία) από περίπου 50.5000 ¤
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις