Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Για να ξεκινήσετε, υπάρχουν κινητήρες βενζίνης μέχρι και 230 ίπποι. Αλλά στο RS Q3 η δύναμη θα ανέβει πολύ πιο ψηλά.

Μοιάζει Coupe: Το κεκλιμένο πίσω μέρος το καθιστά πιο γρήγορο όμως κοστίζει σε χώρο φόρτωσης.

Το μεγάλο κουμπί στα δεξιά έχει φύγει. Η Audi έχει καταργήσει πολλά κουμπιά, εκτός από τον κλιματισμό και τον έλεγχο έντασης.

Τα φτερά και τα πλευρικά σποιλερ είναι βαμμένα μαύρα στο πακέτο S-line. Στην βασική έκδοση έχουν ματ γκρι χρώμα.

Μικρό σκαλοπάτι στο περβάζι, χωρίς επίπεδη επιφάνεια. Το κάλυμμα του χώρου αποσκευών μπαίνει κάτω από το πάτωμα της καμπίνας.

Η δεξαμενή AdBlue έχει χωρητικότητα 18 λίτρα. Αυτονομία του μοντέλου δοκιμής: 9000 χιλιόμετρα.

Υπάρχει αρκετός χώρος μπροστά και πάνω, οι πόρτες θα μπορούσαν να είναι μεγαλύτερες.

Το Q3 ήρθε για να παίξει ένα πιο δυναμικό ρόλο. Στρίβει πιο γρήγορα και η ανάρτηση είναι πιο σταθερή από αυτήν του VW

ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Audi Q3 35 TDI QUATTRO

Διαβάστηκε από 7566 αναγνώστες - 8/3/2019

Το Compact SUV της Audi, δανείζεται την τεχνολογία και τα γονίδια από το αδερφό μοντέλο της VW. Ποια είναι όμως εκείνα τα στοιχεία που το κάνουν να διαφέρει?

Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Το αυτοκίνητο κατανοεί πολύ καλά τις φωνητικές εντολές και υπάρχουν περισσότεροι βοηθοί από την VW. Αλλά το προσαρμοστικό assi οδήγησης, κρατά πολύ μικρή και ασαφή τροχιά. 

Το νέο Q3, σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, έχει μεγαλώσει εντυπωσιακά. Είναι  μακρύτερο, φαρδύτερο και πιο επίπεδο και πλέον έχει τις ίδιες σχεδόν διαστάσεις με το έταιρο SUV της VW, το Tiguan. Όμως διαφέρει στα πιο έντονα φτερά των τροχών και στο κεκλιμένο πίσω μέρος. Η Audi δημιούργησε ένα Tiguan, με περισσότερη φαντασία.



Χώροι: Με σπορ χαρακτήρα
Το Q3 έρχεται με LED προβολείς ως στάνταρ, όπως και με ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Ακριβώς δίπλα, στο αυτοκίνητο δοκιμής, βρίσκεται μια εντυπωσιακή οθόνη, ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό. Ένα μικρό μειονέκτημα του πιλοτηρίου είναι ότι  ο συνεπιβάτης, μετά βίας μπορεί να ανοίξει το ντουλαπάκι για τα μικροαντικείμενα που βρίσκεται μπροστά του, αφού ο σφιχτός χώρος στα γόνατα εμποδίζει την εύκολη πρόσβαση σε αυτό. Τα σπορ καθίσματα ταιριάζουν απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός κάθεται σχεδόν 4 εκατοστά  χαμηλότερα, το τιμόνι είναι πιο κοφτερό. Το SUV της Audi έχει πλέον εξελιχθεί σε οικογενειακό αυτοκίνητο, με άφθονο χώρο στη δεύτερη σειρά καθισμάτων και στον χώρο αποσκευών (530 έως 1525 λίτρα). Το πίσω κάθισμα μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος και η πλάτη μπορεί να ρυθμιστεί σε επτά διαφορετικές θέσεις. Ποιος όμως το χρειάζεται αυτό; Εμείς θα προτιμούσαμε να έχουμε μεγαλύτερο άνοιγμα της πόρτας στο πίσω μέρος.



Δίπλα στο Tiguan, το Q3 στέκεται ως πιο δυναμικός παίχτης.
Το κάτω μέρος του αμαξώματος,  χαμηλώνει το κέντρο βάρους και το Audi έρχεται πιο κοντά στην άσφαλτο.Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο από το αντίστοιχο του VW, με αποτέλεσμα ο οδηγός να έχει καλύτερη πληροφόρηση. Και η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, που προσφέρεται ως πρόσθετος εξοπλισμός με το όνομα VW DCC, χρησιμοποιεί στο Audi πιο σφιχτές βαλβίδες ελατηρίου με σκληρότερα χαρακτηριστικά. Το αποτέλεσμα είναι το Q3 στην έκδοση Sline, με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο, να κατατάσσεται ανάμεσα στο πιο σπορ compact SUV. Εξαιρετικά, αν και η βασική ανάρτηση με τα ατσάλινα ελατήρια, κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της και με μικρότερο χρηματικό κόστος. Το Q3 έχει καλά γονίδια, αφού χρησιμοποιεί ακριβώς τα ίδια εξαρτήματα με αυτά της VW. Γνωρίζουμε επίσης τους τέσσερις κινητήρες που θα χρησιμοποιηθούν αρχικά, στην έναρξη των πωλήσεων το Νοέμβριο. Ο βασικός βενζινοκινητήρας 1,5 λίτρων, με μπροστινή κίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αποτελεί ένα διακριτικό εργαλείο για έξυπνους αγοραστές και με 150 ίππους παραμένει αρκετά γρήγορος.




Για ποιο λόγο όμως, το εξίσου ισχυρό TDI είναι πιο ακριβό σε τιμή;
Αυτός ο δημοφιλής ντίζελ, χάρη στον SCR Kat, έχει καθαρότερους ρύπους Euro 6d-Temp, ακούγεται λίγο πιο τραχύς από πριν, αλλά εξακολουθεί να πείθει με αρκετή ροπή 340 Nm και γρήγορες εκκινήσεις με 9,3 δευτερόλεπτα στα 100 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τον ενσωματωμένο υπολογιστή ταξιδίου , το TDI κατάπιε στην πρώτη δοκιμαστική οδήγηση,  περίπου οκτώ λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Το ενοχλητικό είναι ότι, υπάρχουν μόνο δύο εκδόσεις αυτού του TDI προς πώληση το Νοέμβριο. Είτε με μπροστινή κίνηση και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή με τετρακίνηση και χειροκίνητο κιβώτιο. Ο δημοφιλής συνδυασμός της τετρακίνησης και του αυτόματου κιβωτίουθα ακολουθήσει αργότερα με τον TDI των 190 ίππων. Όμως για σταθείτε λίγο! Ένα εξίσου ισχυρό VW κοστίζει λιγότερα χρήματα. Αυτό μπορεί να αποτρέψει ορισμένους, όμως είναι σαφές ότι η Audi κατασκευάζει ένα πιο ακριβό Tiguan.



Συμπέρασμα 
Η Audi έχει εξαλείψει τις αδυναμίες του προηγούμενου μοντέλου (πάρα πολύ μικρό, πολύ ψηλό), και δημιούργησε ένα πιο κομψό και πιο επιθυμητό SUV. Είναι όμως αρκετή η φινέτσα, για να δικαιολογήσει τόσο υψηλές τιμές;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις