Αναδιπλούμενες κάμερες αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες. Η εικόνα δείχνει μικρές οθόνες αριστερά και δεξιά στο ταμπλό

Ο Διευθυντής Σχεδίασης της Opel Mark Adams εξηγεί την αφαίρεση όλων των περιττών. Στο μάρκετινγκ στα γερμανικά, αυτό ονομάζεται "οπτική απεξάρτηση"

Ο "καθαρός πίνακας" του ταμπλό βασίζεται στην απλή παρουσίαση, ενώ η γυάλινη οροφή δημιουργεί περισσότερο χώρο

Πρώτη επαφή: Το Opel GT X δεν θα έχει καθρέφτες!

Διαβάστηκε από 2335 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/9/2018

Επαναστατικά βήματα από την Opel. Υψηλόβαθμα στελέχη της Opel μας αποκαλύπτουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας και τo πειραματικό GT X που έρχεται.

 
   
Ατελείωτα βήματα, απότομες ράμπες, σκόνη και ζεστός αέρας.  Όποιος μπαίνει στο άδυτα του θρυλικού εργοστασίου Opel K40 στο Rüsselsheim αναπνέει τη βιομηχανική ιστορία. Εκεί όπου μερικά μηχανήματα και προειδοποιητικά σήματα,  μαρτυρούν την γραμμή παραγωγής αυτοκινήτων όπως το Record, το Omega και το Calibra. Σίγουρα δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα λιγότερο  σήμερα, από το μέλλον της Opel.Και πράγματι, το νέο πειραματικό GT X, το οποίο κρύβεται σχεδόν ντροπιασμένο στη μακρινή γωνία, μοιάζει σαν ένα UFO που μόλις προσγειώθηκε.

Εσωτερικά, πρέπει να παρουσιάσει στα νέα αφεντικά στη Γαλλία (πριν από ένα χρόνο η Opel εξαγοράστηκε από το PSA γκρουπ), αυτά για τα όποία εξακολουθούν να είναι ικανοί στο Rüsselsheim και πόσο σημαντική είναι η δική τους ταυτότητα. Εξωτερικά, το GT X Experimental ανήκει στο εμπορικό σήμα με την αστραπή,η οποία έχει βγει εδώ και πολύ καιρό από το δρόμο των επιτυχιών, και στοχεύει τελικά να γίνει ισχυρή και επιθυμητή πάλι.



Κάποιος θα ήθελε να το επιτύχει αυτό με την αυτοκινητική ερμηνεία της «νέας Γερμανίας», όπως ονομάζουμε τον συνδυασμό των παραδοσιακών γερμανικών αξιών, όπως η μηχανική και η ακρίβεια, με το νέο κοσμοπολίτικο status. Με το πειραματικό GT X, ο επικεφαλής του σχεδιασμού Mark Adams και η ομάδα του δείχνουν τώρα πως αυτό μπορεί να μοιάζει στην πράξη.

Εξωτερικά είναι ένα compact SUV με γυάλινη οροφή, τεράστιους τροχούς, ενώ έχουν απαλειφθεί  οι λαβές των θυρών και οι καθρέπτες. Πρόκειται φυσικά για ένα πειραματικό μοντέλο, αλλά πολλά από τα στοιχεία που φέρει, θα μπορούσαμε σύντομα να τα συναντήσουμε στη νέα παραγωγή της Opel. Για παράδειγμα, το εμπρόσθιο μέρος. Το "Vizor",  όπως το αποκαλεί η Opel, αποτελεί μια ολοκληρωμένη επιφάνεια από πλεξιγκλάς.



Adams: "Δεν κάνουμε ένα ρετρό σχεδιασμό, αλλά υπενθυμίζουμε την ιστορία της Opel με συγκεκριμένες λεπτομέρειες". Αυτό περιλαμβάνει τις πτυχές στο καπό. Το πίσω τμήμα λαμβάνει επίσης το στυλ "Vizor" με σαφώς καθορισμένη μεταλλική άκρη, τα φωτιστικά σε μορφή L προορίζονται για την αύξηση της αναγνώρισιμότητας. Έξυπνη κίνηση από την Opel στους τροχούς. Αυτό που μοιάζει με τεράστιους τροχούς 20 ιντσών είναι στην πραγματικότητα μικρές ζάντες των 17 ιντσών με πλούσια ελαστικά μπαλονιών. Τα επικαλυπτόμενα στοιχεία δημιουργούν την οπτική ψευδαίσθηση, το αποτέλεσμα είναι η βελτιωμένη άνεση οδήγησης με μια ξεχωριστή εμφάνιση. Το εάν θα το δούμε και στην παραγωγή, είναι κάτι που μένει να απαντηθεί. Στο εσωτερικό, στο οποίο επιβιβάζεται μέσω τεσσάρων ηλεκτρικά και αντίθετα περιστρεφόμενων θυρών, δεσπόζει ξανά το "Vizor" με τη μορφή μιας μεγάλης οθόνης. Αυτός ο "καθαρός πίνακας" τολμάει την αποποίηση κουμπιών και υπόσχεται την καλύτερη δυνατή λειτουργία με απλή παρουσίαση. Ελπίζουμε ότι πολλές από τις καλές ιδέες να ακολουθήσουν τον δρόμο για την παραγωγή. Σε κάθε περίπτωση, η Opel θα έχει το βλέμμα της στραμμένο στην επιτυχία.

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ