Η σχεδίαση είναι το δυνατό σημείο του 500Χ!

Το Cockpit και το τιμόνι φέρουν μικρές αλλαγές.

Πρώτη οδήγηση: Fiat 500X FL. Πρεμιέρα στα LED

Διαβάστηκε από 3366 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2018

Το μικρό της Fiat ανανεώθηκε στα σημεία, αποκτώντας ως πρώτο αυτοκίνητο της εταιρείας φωτιστικά σώματα LED. Τα μοντέρνα συστήματα υποβοήθησης και οι κινητήρες Euro-6d- Temp συνιστούν τις κυριότερες περαιτέρω αλλαγές τις οποίες υπέστη το 500Χ.

 
   
Υπακούοντας στα κελεύσματα των καιρών η Fiat προέβη σε μια μικρή ανανέωση στο Min-SUV της, το 500Χ. Η ανανέωση εστιάζεται πρωτίστως στον τομέα των κινητήρων και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και δευτερευόντως στο αισθητικό κομμάτι. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά ξεκινώντας από τους κινητήρες νέας τεχνολογίας Euro-6d-Temp, οι οποίοι αντικαθιστούν τους τετρακύλινδρους των 1,4 λίτρων. Ο τρικύλινδρος των 120 ίππων συνιστά μια πολύ καλή εναλλακτική λύση μεταξύ του ράθυμου 1,6 E-torQ και του ζωηρού 1,3 Firefly, ο οποίος προς το παρόν διατίθεται μόνο με εξάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το αμάξωμα δεν έχει υποστεί αλλαγές και ως εκ τούτου τέτοιες δεν παρατηρούνται και στην οδική συμπεριφορά του 500X, η οποία είναι άνετη και ασφαλής, με μοναδική ίσως παραφωνία το «αδιάφορο» σύστημα διεύθυνσης. Από αισθητικής πλευράς το 500Χ δείχνει πιο φρέσκο και πιο επιθετικό. Το μπροστινό τμήμα, κυρίως στις εκδόσεις Cross και City- Cross, έγινε πιο γωνιώδες. Στο πίσω μέρος συναντάμε, όπως και στο μικρό 500αράκι, νέα τμήματα στο κέντρο των φωτιστικών σωμάτων, στο χρώμα του αμαξώματος.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας άρεσε και τι όχι.
To 500X ποντάρει πολύ, αλλά και με επιτυχία στο νεανικό του ύφος, χωρίς να μπορεί να κοντράρει στα ίσα όμως τους άμεσους ανταγωνιστές του, δηλ. τα πιο πρακτικά και πιο εξεζητημένα Opel Crossland X και Seat Arona.

Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρής έκτασης και αφορούν κυρίως στο τιμόνι και στο Cockpit.Όπως προαναφέραμε στο 500X θα κάνουν πρεμιέρα τα φωτιστικά σώματα LED (προαιρετικός εξοπλισμός), ενώ στον βασικό εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης (διατήρηση ταχύτητας και λωρίδας). Τα εν λόγω συστήματα αποδείχτηκαν κατά τη διαδρομή με το αυτοκίνητο της δοκιμής εν μέρει ασαφή, καθώς υπήρξε μια ασυμβατότητα μεταξύ της χιλιομετρικής ένδειξης στο σύστημα πλοήγησης και αυτής στο ταχύμετρο.
 

Συμπέρασμα
Κινητήρες 6d-Temp, βοηθητικά συστήματα στο βασικό εξοπλισμό, φωτιστικά σώματα LED και επιτέλους Apple CarPlay και Android στο αυτοκίνητο. Το facelift λογίζεται λοιπόν ως πολύ πετυχημένο.



FIAT 500X 1.0 GSE  
Κινητήρας τρικύλινδρος, τούρμπο, εμπρός εγκάρσια
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 120/5.750
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 190/1.750
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6άρι/χειροκίνητο/εμπρός
Μήκος/ πλάτος/ύψος (χλστ.) 4.265/1.796/1.603
Καθαρό βάρος (κιλά) 1.395
Χώρος αποσκευών (λτ.) 350-1.000
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 10,9
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 188
Κατανάλωση (λτ/100χλμ.) 6,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 138
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ