Στην Ευρώπη το Edge θα διατίθεται με δύο κινητήριες μονάδες πετρελαίου Euro6d-Temp δύο λίτρων 238 και 190 ίππων αντίστοιχα, ενώ στο όνομα του προστέθηκε και η ένδειξη Ecoblue.

Σφιχτή, αλλά όχι τόσο σκληρή ανάρτηση και πληθώρα βοηθητικών συστημάτων για το ανανεωμένο Ford Edge.

Στις ήδη διαθέσιμες εκδόσεις Trend, Titanium και στην κορυφαία έκδοση Vignale, προστέθηκε και η σπορ έκδοση ST- Line.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό με καλύτερη ποιότητα υλικών, καλή συναρμογή και άνετους χώρους.

Το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων με τον περιστροφικό διακόπτη είναι ιδιαίτερα εύκολο στη χρήση του.

Πρώτη οδήγηση: Ford Edge 2.0 Bi-Turbo 4x4 Ecoblue

Διαβάστηκε από 1652 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/1/2019

Το Ford Edge υπεβλήθη σε μιας μικρής έκτασης ανανέωση και δείχνει πλέον πιο ελκυστικό οπτικά, αναβαθμίστηκε τεχνολογικά και ποιοτικά, ενώ στο όνομα του προστέθηκε και η ένδειξη Ecoblue.

 
   
Το Edge μπορεί να είναι άγνωστο στα μέρη μας (μέχρι τώρα τουλάχιστον), όχι όμως και στην Αμερική, όπου και κατασκευάζεται αδιαλείπτως από το 2007 και μετά. Ο μεγάλος αδερφός του πετυχημένου Kuga, ο οποίος κατασκευάζεται στον Καναδά και στη γκάμα της Ford και τοποθετείται πάνω από το μικρό EcoSport και το μεσαίο Kuga, ανανεώθηκε τεχνολογικά, αλλά και αισθητικά.



Από αισθητικής πλευράς ξεχωρίζει η νέα εξάγωνη κυψελοειδής μάσκα με τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα στο μπροστινό τμήμα. Στην Ευρώπη το Edge θα διατίθεται με δύο κινητήριες μονάδες πετρελαίου Euro6d-Temp δύο λίτρων 238 και 190 ίππων αντίστοιχα, ενώ στο όνομα του προστέθηκε και η ένδειξη Ecoblue. Η πρώτη έκδοση, αυτή της δοκιμής μας δηλαδή, συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και η δεύτερη με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.



Η Ford αποφάσισε δηλαδή να πει αντίο στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων. Το νέο κιβώτιο αλλάζει σχέσεις ομαλά και με ακρίβεια, αντιδρά άμεσα στο Kickdown και εξασφαλίζει άμεσες και ξεκούραστες διαδρομές από τις χαμηλές στροφές ήδη. Ο κινητήρας ξεχωρίζει για την ήσυχη λειτουργία και τη λογική του κατανάλωση.



Τα χειμερινά ελαστικά του αυτοκινήτου της δοκιμής μας υπήρξαν όμως πάντα πιο θορυβώδη από τον κινητήρα στους χιονισμένους δρόμους της Σουηδίας, όπου και κινηθήκαμε κατά βάση, ενώ το τούρμπο επενέβαινε μόνο σε συνθήκες πλήρους επιτάχυνσης. Η παρεχόμενη άνεση στο εσωτερικό ως απόρροια της καλορυθμισμένης ανάρτησης, χρήζει το δίχως άλλο αναφοράς, κάτι το οποίο ισχύει βεβαίως και για τους διαθέσιμους χώρους, του χώρου των αποσκευών συμπεριλαμβανομένου.



Περνώντας στη γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων, αξίζει να αναφέρουμε, ότι στις ήδη διαθέσιμες εκδόσεις Trend, Titanium και στην κορυφαία έκδοση Vignale, προστέθηκε και η σπορ έκδοση ST- Line.


Συμπέρασμα
Η ανανέωση ήταν ότι πρέπει για το Edge. Τα καλύτερα υλικά στο εσωτερικό προσθέτουν μια νότα πολυτέλειας στο μοντέλο της Ford, το αμάξωμα αρέσει., το ίδιο και τα βοηθητικά συστήματα, όπως και το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων.


 

 
   

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων