Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Δεν σας θυμίζει την ταινία του 1952 με τίτλο: ο λευκός καρχαρίας;

Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 454 λίτρων, το εσωτερικό είναι υψηλών προδιαγραφών.

Πρώτη οδήγηση: Lexus ES 30Oh

Διαβάστηκε από 18773 αναγνώστες - 14/8/2018

Με άγριες διαθέσεις - H Lexus ρίχνει στη γερμανική κατηγορία των υπερπολυτελών αυτοκινήτων άγριες ματιές. Το υβριδικό ES ποντάρει πάνω από όλα στην κατανάλωση.

Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Αφθονία χώρων ακόμη και πίσω, ακόμη και για άτομα ύψους 1,93. 
Επιθετική σχεδίαση, κάτι μη αναμενόμενο από ένα τετρακύλινδρο μοντέλο. 

Η πρέμιουμ κατηγορία είναι πρίμα, τι κρίμα όμως που λίγοι το βλέπουν . Στην πατρίδα της Mercedes, της BMW και της Audi, η πολυτελής θυγατρική εταιρεία της Toyota τα είχε βρίσκει σκούρα. Οι μόλις 3002 νέες ταξινομήσεις το 2017 στην Γερμανία επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές. Η μάχη δεν έχει χαθεί όμως. Τουναντίον μάλιστα: τον Ιανουάριο του 2019 λανσάρουν για πρώτη φορά την πετυχημένη λιμουζίνα τους ES 300h. Αυτή ήταν μέχρι τώρα μπέστ σέλερ στην Αμερική και θα αντικαταστήσει σύντομα στη Γερμανία την GS και θα προχωρήσει και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Με μήκος 4,98 μέτρων, το ιαπωνικό μοντέλο 7ης γενιάς πέφτει κατευθείαν στην πισίνα με τους καρχαρίες, όπως το Α6, η E-class και η 5άρα. Τα όπλα της Lexus είναι γνωστά: επιθετική σχεδίαση, με μάσκα σε σχήμα στόματος καρχαρία, κουπέ φιγούρα, άνεση και πολυτέλεια στο εσωτερικό. Κάτω από τη λαμαρίνα ζει και αναπνέει το δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα της Toyota. H μπαταρία έχει συρρικνωθεί κατά 10% σε σχέση με την τελευταία γενιά και χωράει πια κάτω από το πίσω κάθισμα. Αντί ενός εξακύλινδρου τη δουλειά αναλαμβάνει πια ένας νέος και προσαρμοσμένος στην απόδοση τετρακύλινδρος κινητήρας 2,5 λίτρων. Αυτός αποδίδει σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα 218 ίππους, ο οποίος μόνο ως σπάταλος δεν ακούγεται σε σχέση με το 1,7 τόνων βάρους αμάξωμα. Σε κάθε περίπτωση, το ES δεν θέλει να κερδίσει αγώνες (τελική μόνο 180 χλμ/ώρα), αλλά να γίνει πρώτο στην κατανάλωση. Τα 4,7 λίτρα μεικτής κατανάλωσης σύμφωνα με τη Lexus είναι μια πολύ καλή τιμή. Στην πρώτη, όχι και τόσο αργή δοκιμαστική μας διαδρομή η κατανάλωσε ήταν σχεδόν 6 λίτρα. Καθόλου άσχημα. 
Όποιος δίνει σημασία στην πολυτέλεια και επιλέξει τη Lexus αντί ενός αντίστοιχου premium γερμανικού μοντέλου θα έχει τα πάντα στη διάθεση του. Εξοπλισμός, υλικά και επεξεργασία είναι σε top επίπεδο. Ακόμη και ηχοσύστημα Mark Levinson έχει το πακέτο εξοπλισμού Πως τα καταφέρνει όμως το μοντέλο στο δρόμο; Αμάξωμα και σύστημα διεύθυνσης είναι πετυχημένα, ενώ τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ δίνουν σε κάποιον την επιλογή μεταξύ άνετης και σπορ οδήγησης. Ο κύβος ερίφθη λοιπόν.

Συμπέρασμα 
Ταξίδια, αντί για αγώνες, όποιος ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο, ας το σκεφτεί για το 300h. Η οικεία ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, το φανταχτερό εξωτερικό και η χαμηλή κατανάλωση, για του λόγου το αληθές. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις