Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Με μια πρώτη ματιά φαίνεται πολύ όμορφο, οι λεπτομέρειες σε κερδίζουν ακόμα περισσότερο.

Το GSi είναι διασκεδαστικό χάρη στην τετρακίνηση, το 8άρι κιβώτιο και φυσικά τα 260 άλογα

Στο πίσω μέρος υπάρχει μια αεροτομή που δένει αρμονικά με το σύνολο

Ο κεραυνός της Opel έχει εδώ έντονο φλας.

Γνώριμο το εσωτερικό από το απλό Insignia με ελάχιστες διαφορές όπως το πιο σπορ τιμόνι.

Τέλεια καθίσματα με πολύ καλή πλευρική στήριξη. Bucket με σύστημα θέρμανσης, εξαερισμό και κάνουν και μασάζ.

Η Opel μας έχει συνηθίσει μεγάλα αυτοκίνητα με εκρηκτικές επιδόσεις

Πρώτη οδήγηση: Opel Insignia GSi

Διαβάστηκε από 6159 αναγνώστες - 1/3/2018

Πρώτη οδήγηση: Opel Insignia GSi. Η Opel αναβιώνει το θρυλικό όνομα GSi στην μεσαία κατηγορία. Το νέο μεσαίο διαθέτει πολύ αθλητικό κουστούμι, έχει κάτω από το καπό 260 ίππους και είναι τετρακίνητο.

Ο κεραυνός της Opel έχει εδώ έντονο φλας.  Διαθέτει νέους προφυλακτήρες, με ψεύτικους εισαγωγείς αέρα εμπρός και πραγματικό πίσω, διπλές απολήξεις και ζάντες 20 ιντσών. Το νέο Insignia αναμένεται να ξεκινήσει σε λίγο καιρό την εμπορική του καριέρα και φαίνεται ένας σκληρός αντίπαλος για τον ανταγωνισμό.


Το Grand Sport όπως ονομάζεται η έκδοση δοκιμής είναι ένα sedan που κρύβει 4901 λτ. χώρου αποσκευών. Στο εσωτερικό μπορούν άνετα να φιλοξενηθούν 4 επιβάτες ακόμα και αν αυτοί φτάνουν τα 2 μέτρα. Ένας 5ος θα χωρέσει με ελάχιστες παραχωρήσεις. Σε περίπτωση που αυτοί οι χώροι δεν σας αρκούν μπορείτε να στραφείτε στην station wagon έκδοση που ονομάζεται Sports Tourer.


Υπάρχουν 2 διαθέσιμοι κινητήρες, ένας πετρελαίου 210 ίππων και ένας βενζίνης 260 ίππων ενώ η μετάδοση περνάει πάντα στους 4 τροχούς και τα κιβώτια είναι αυτόματα 8 σχέσεων.


Ο εξοπλισμός του νέου GSi φέρνει πραγματικά ζαλάδα. Υπολογίστε, φώτα LED-Matrix, μπροστινή κάμερα με αυτόματο φρενάρισμα, φρένα Brembo, οθόνη αφής με Navi που συνδέεται με την υπηρεσία OnStar. Την δοκιμάσαμε και πραγματικά λειτουργεί ολόσωστα!


Όταν υπάρχει όρεξη για σπορ οδήγηση, το νέο Insignia GSiθα ανταμείψει τον οδηγό και με το παραπάνω. Το σασί είναι στιβαρό, η απόκριση του γκαζιού πιο άμεση και το σύστημα διεύθυνσης όσο ακριβές χρειάζεται. Όλα αυτά οξύνονται όταν ο οδηγός επιλέξει το σπορ πρόγραμμα οδήγησης. Βέβαια, σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο γίνεται σκληρό και χάνει κάτι από την άνεση.


Δεν πρέπει να ξεχνάμε τους τεράστιους τροχούς 20 ιντσών που συμβάλουν σε αυτό το αποτέλεσμα. Θα πρέπει το οδόστρωμα να είναι καλής ποιότητας για να εκμεταλλευτείς τον κινητήρα και το στήσιμο χωρίς να ταλαιπωρηθούν επιβάτες και οδηγός.
 

Η Opel μας έχει συνηθίσει μεγάλα αυτοκίνητα με εκρηκτικές επιδόσεις. Μην ξεχνάμε το Insignia OPC με τον κινητήρα των 2,8 λίτρων απόδοσης 325 ίππων.  Το GSi όμως πρέπει να είναι ταχύτερο απ τον παλιό OPC παρά την διαφορά τους στην απόδοση. Η Opel το κατάφερε αυτό λόγω της μείωσης του βάρους, για την ακρίβεια είναι 1683 κιλά, 102 κιλά ελαφρύτερο.


Η Opel υπόσχεται πως το GSi θα είναι 10δλ ταχύτερο στο Nürburgring από το OPC. Έχουν γίνει αλλαγές και στο ESP που επιτρέπει περισσότερα απ ότι πριν και έχει πιο σπορ χαρτογράφηση.


Η τετρακίνηση είναι πανταχού παρούσα και αυξάνει πολύ τα περιθώρια πρόσφυσης ενώ θα κινηθεί πιο άνετα σε τερέν με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Δυο ηλεκτρικοί πολύδισκοι συμπλέκτες, αντί για διαφορικό, κατανέμουν την ισχύ εμπρός και πίσω ενώ η ανάρτηση είναι 10 χλστ. χαμηλωμένη.


Ο κινητήρας των 260 ίππων που υπάρχει ήδη στο Country Tourer μας εντυπωσιάζει την ησυχία του. Πραγματικά δεν ακούγεται τίποτα, μόνο στο σπορ πρόγραμμα οδήγησης θα περάσει ένας ελαφρύς ήχος στο εσωτερικό. Το GSi χρειάστηκε 106 λτ./100 χλμ.


Συμπέρασμα: Μετά από 20 χρόνια επαναφέρει η Opel το GSi και κρίνοντας από την πρώτη οδήγηση, το κάνει με πολύ σωστό τρόπο. Κινείται χωρίς κόπο με υψηλές μέσες ταχύτητες χωρίς να αγχώσει τον οδηγό. Θα θέλαμε καλύτερο ήχο αλλά σε αποζημιώνει με την καταπληκτική της ανάρτηση.  

 
Τεχνικά χαρακτηριστικα Opel Insignia Gsi
Κινητήρας Τετρακύλινδρος βενζίνης, turbo
Μέγεθος κ.εκ 1998
Ιπποδύναμη (Ps/σ.α.λ) 260/5,300
Ροπή (Nm/ σ.α.λ) 400/2,500
Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ ώρα
0-100 (δλ) 7,3
Μετάδοση Τετρακίνητο
Κιβώτιο 8άρι/αυτόματο
Δοχείου καυσίσμου (λτ) 62
Κατανάλωση (λτ.100χλμ) 8,6(εργ)
Εκπομπές ρύπων (γρ/χλμ) 197
Χώρος αποσκευών (λτ) 490-1450
Διαστάσεις (Μ.Π.Υ) 4910/1863/1455
Βάρος(άδειο) 1683

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις