Πρώτη έξοδος με τη νέα Macan facelift. Φωτό: Avarvarii

Συνεχόμενη λωρίδα φωτισμού στο πίσω μέρος αλά Cayenne. Φωτό: Avarvarii

Μικρό make up. Μεγαλύτερη οθόνη 11 ιντσών, διακόπτης επιλογής λειτουργίας οδήγησης στο τιμόνι.

Πρώτη οδήγηση: Porsche Macan F-L - Προχωρά χωρίς Diesel

Διαβάστηκε από 1299 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/9/2018

Η Macan προχωρά ΧΩΡΙΣ DIESEL - Με ένα διακριτικό facelift, αλλά ταυτόχρονα με πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις σε τεχνικές λεπτομέρειες, η Porsche Macan οδεύει στο δεύτερο μισό της ζωής της.

 
   
Τα πρώτα τέσσερα χρόνια της ζωής της, η Macan έμοιαζε με περιζήτητο εργένη. Οι οπαδοί της έκαναν ουρά, για την αθλητική σιλουέτα και την καλή καταγωγή της και η Porsche φαινόταν σαν να είχε κάνει μια ανεκτίμητη προσφορά προς αυτούς. Με περισσότερες από 300.000 πωλήσεις καθίσταται ως η πιο επιτυχημένη Porsche όλων των εποχών. Και στη συνέχεια, στα τέλη Φεβρουαρίου του 2018 σκάει αυτό: η Porsche προμηθεύεται τον παρεχόμενο εξοπλισμό της από την Audi και δημιουργεί υποψίες, ότι χειραγωγείται από το πρόγραμμα για τα ντίζελ. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη γερμανική αγορά.



Κάθε δεύτερη Macan είχε πρόσφατα ένα ντίζελ κάτω από το καπό της. Εφόσον εμφανιστεί στα τέλη του καλοκαιριού το νέο facelift μοντέλο, σίγουρα δεν θα διαθέτει ούτε ντίζελ, ούτε κάποια άλλη οικονομική λύση σε θέμα κινητήρα. Δεν θα υπάρχει καν υβριδικό. Ο λόγος; Το τρέχον Macan εξακολουθεί να βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του παλιού Audi Q5 και η προσπάθεια σχεδιασμού για μια νέα υβριδική μετατροπή δεν θα απέδιδε καρπούς. Το διάδοχο Macan (από τα τέλη του 2020) θα πρέπει να οδηγείται καθαρά ηλεκτρικά.

Έτσι η Porsche επικεντρώνεται κυρίως σε τεχνικές ρυθμίσεις. Οπτικά παρατηρούνται μικρές αλλαγές που οι Macans δύσκολα θα παρατηρήσουν. Τα μπροστινά ελαφρώς ισχυρότερα ανοίγματα εισαγωγής αέρα και οι τους προβολείς LED, που τώρα βρίσκονται στην στάνταρ έκδοση, με τροποποιημένη εσωτερικό για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής, καθώς και στο πίσω μέρος η συνεχόμενη λωρίδα φωτισμού, όπως αυτή στη Cayenne.

Τα κορυφαία αυτοκίνητα με ένα κλικ εντελώς δωρεάν στις οθόνες σας

Στο εσωτερικό η νέα οθόνη των 11 ιντσών, συμπεριλαμβάνει νέο σύστημα ψυχαγωγίας με στάνταρ online πλοήγηση. Επιπλέον, η προστασία των πεζών έχει βελτιωθεί και η προειδοποίηση απόκλισης λωρίδας εκτείνεται από μερικές νέες λειτουργίες.



Η Porsche δίνει λίγο περισσότερο ώθηση, με παράλληλη βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου, στις τρεις εναπομείνασες εκδόσεις βενζίνης. Ενώ ο βασικός τετρακύλινδρος εκπνέει με την ίδια ισχύ (252 ίπποι) από εδώ και στο εξής, χάρη στο νέο φίλτρο σωματιδίων, το Macans S αποδίδει πλέον 355 ίππους (+15 ίππους) και το Macan Turbo 440 ίππους (+40 ίππους). Οι περισσότερες ώρες εργασίας των μηχανικών ήταν επικεντρωμένες στο κομμάτι της οδηγικής εμπειρίας. Ήθελαν να φέρουν περισσότερη Porsche, περισσότερα συναισθήματα όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι της Macan.

Περισσότερο σπορ ήχος, λιγότεροι κραδασμοί, βελτιστοποιημένος θόρυβος κύλισης. Κινήσεις που ανανεώνουν την συνολική φινέτσα ενός αυτοκινήτου. Αυτές οι παρεμβάσεις κοστίζουν τόσο πολύ χρόνο και απαιτούν μεγάλη ευαισθησία. Εάν τελικά όλο αυτό το έργο αξίζει τον κόπο, θα το μάθουμε αμέσως μετά την πρώτη επίσημη δοκιμαστική δοκιμή. Στις πιο πρόσφατη επαφή πίσω από το τιμόνι της Macan, φαινόταν πιο ζωηρή και πιο εύκολη να διαπραγματευτείς μαζί της.

Διαβάστε περισσότερα στο autoagora.gr

Οι τεχνικοί υποστηρίζουν ότι αυτό είναι απόρροια των ελαφρύτερων και πιο σκληρών ελατηρίων της ανάρτησης. Σε αυτό που είναι λιγότερο ενημερωτικοί οι άνθρωποι της Porsche είναι στο θέμα της τιμής. Θα πρέπει να είναι ελάχιστα πιο ακριβό με σημαντικά καλύτερο εξοπλισμό, αν και οι Macans δεν το πολύ πιστεύουν.

Συμπέρασμα 
Η ανανέωση της Porsche είναι όντως μικρή σε έκταση, όμως αν κοιτάξεις τη Macan δείχνει ακόμα φρέσκια σε εικόνα. Η μεγάλη οθόνη έρχεται ήδη με καθυστέρηση, ενώ οι υπόλοιπες αλλαγές μένει να βαθμολογηθούν αργότερα. Όμως η απόφαση για απουσία υβριδικής και ντίζελ έκδοσης, είναι κάτι που μπορεί να πονέσει την Porsche.  

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ