Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Υποδοχή για πολυτελές SUV: Ο σχεδιασμός δεν αλλάζει, η τεχνολογία είναι υπάρχει ήδη.

Ευχάριστα τακτοποιημένο πιλοτήριο με ένα ποιοτικό μίγμα υλικών.

Τον Απρίλιο, το Evoque κυκλοφορεί στην αγορά, με κινητήρα ντίζελ 150 ίππων.

Range Rover Evoque - Η δεύτερη γενιά του Βρετανικoύ SUV κάνει τα πάντα καλύτερα!

1/2/2019

Στόχος η κορυφή για το νέο Range Rover Evoque.

Εντυπωσιακό, τι μπορεί να κάνει το νέο Evoque στην δοκιμαστική πίστα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το βελτιωμένο χώρο στη δεύτερη σειρά. Από την άλλη είναι ενοχλητικό που η τιμή και το βάρος παραμένουν ψηλά. 

Σε μια παλιά αποθήκη στο East End του Λονδίνου, το Evoque σκαρφαλώνει και περνάει εμπόδια στην τεχνητή διαδρομή που έχει στηθεί για δοκιμές. Δεν βασίζεται στην αγάπη των κατοίκων των πόλεων, αλλά ανήκει στα κομμάτια της παράδοσης, όπως για παράδειγμα το καπέλο της Βασίλισσας.
Παρακαλώ επιβιβαστείτε. Παρά το γεγονός ότι μοιάζει να έχει σχεδόν το ίδιο μέγεθος, φαίνεται λίγο πιο ευρύχωρο στο εσωτερικό του. Χάρη στον νέο πίσω άξονα, τα γόνατα έχουν περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος. Οπτικά, όλα μοιάζουν να είναι τακτοποιημένα, παρότι είναι περίπλοκο να λειτουργήσεις τη δεύτερη οθόνη μπροστά από το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων. Με το πρόγραμμα Terrain Response σε αυτόματη λειτουργία, ο κινητήρας παραμένει αθόρυβος, παρά την ελεγχόμενη πίεση σε διαδρομή με κατάβαση. Όλα γίνονται σε αργό τέμπο, ανεβαίνοντας ράμπες  και διασχίζοντας περιπετειώδη αναχώματα. Το βελτιωμένο πακέτο τετρακίνησης κάνει ένα ελαφρύ θόρυβο και η οθόνη δείχνει σε ποιο ακριβώς σημείο εμπλέκονται ο συμπλέκτης και τα φρένα.

Εντάξει το καταλάβαμε, το Evoque είναι ο καλύτερος αναρριχητής στο τσίρκο της κατηγορίας των compact SUV. Νέος είναι και ο εσωτερικός καθρέφτης, ο οποίος μεταφέρει την εικόνα της πίσω κάμερας, η οποία είναι κολλημένη στην οροφή, με το πάτημα ενός κουμπιού. Αμεση και με ακρίβεια, προσφέρει πραγματική βοήθεια για 412 ευρώ επιπλέον. Το επόμενο gadget αφορά τις τρεις κάμερες μπροστά, μια στο ψυγείο και από μια σε κάθε εξωτερικό καθρέπτη, οι οποίες αποδίδουν μαζί μια εικόνα που δείχνει το έδαφος μπροστά, δίπλα και κάτω από το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου. Για άλλα 460 ευρώ είναι αρκετά χρήσιμες, όχι μόνο στη ζούγκλα, αλλά και για να παρακολουθούμε τους τροχούς.
Η πίστα δοκιμών δεν δείχνει κανένα έλεος. Μια πρώην πισίνα προσομοιώνει το πέρασμα μέσα από νερό. Αντί για 50, το Evoque έχει πλέον 60 εκατοστά ύψος βατήρα, κάτι που πρέπει να έχετε στο μυαλό σαςαν βρεθείτε κοντά σε πλημμύρα. Μετά από δέκα λεπτά περνάμε όλα τα εμπόδια και τελειώνουμε τη δοκιμασία. Χωρίς σπασίματα ή κτυπήματα, το Range Rover παρέμεινε άκαμπτο και σταθερό. Παρόλο που οι κατασκευαστές έχουν μειώσει από παντού βάρος, βλέπε αμTάξωμα, άξονες, φρένα, το Range εξακολουθεί να ζυγίζει 1787 κιλά, στην έκδοση με το χειροκίνητο ντίζελ των 150 ίππων και την μπροστινή κίνηση. Αυτό μας κάνει 33 κιλά περισσότερο από ό, τι πριν.

Συμπέρασμα
Το Evoque κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός, όσο αυτό μπορεί να ειπωθεί μετά από σύντομη διαδρομή σε μια τεχνητά κατασκευασμένη διαδρομή δοκιμής. Βρίσκεται σίγουρα στη σωστή κατεύθυνση και ανυπομονούμε για την πρώτη δοκιμαστική εμπειρία με περισσότερα από 15 χλμ/ώρα. 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις