ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Audi SQ2 vs Seat Cupra Ateca

Διαβάστηκε από 1602 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/4/2019

Είναι εφικτοί 300 ίπποι σε compact SUV? Τα Cupra Ateca και Audi SQ2 μας δείχνουν πόσο «GTi» ταλέντο μπορεί να κρύβεται, στα μοδάτα Crossover.

 
   
Για όσους απορούν για το Cupra, αυτό είναι το όνομα της νέας sport μάρκας προερχόμενη από την Seat. Tο Cupra Ateca είναι το ισχυρότερο SUV της, με 300 ίππους και τετρακίνηση, οπότε μοιράζεται την ίδια τεχνολογία με το Audi SQ2, το οποίο επίσης θα αποκρυπτογραφήσουμε σήμερα. Η έκδοση S του Q2, είναι ένα μοντέρνο ψηλό αυτοκίνητο, που αποδεικνύει, ότι αν το compact SUV έχει και την οδική συμπεριφορά ενός sport μοντέλου, τότε θα γίνει τόσο δημοφιλές όσο και τα GTi.


 
Σχεδίαση: Δυναμισμός
Στο Cupra, ξεχωρίζει το νέο λογότυπο της μάρκας με το χάλκινο χρώμα, που βρίσκεται στη μάσκα, ενώ τα σπόιλερ και οι τροχοί 19 ιντσών φουσκώνουν σαν μύες καλογυμνασμένου αθλητή το αυτοκίνητο. Οι στάνταρ προβολείς LED, δείχνουν ότι ο Ισπανός θέλει να προσφέρει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού. Το Audi δεν μπορεί να κρυφτεί με τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, αλλά το γενικότερο style, παραμένει περισσότερο κομψό και διακριτικό. Αυτή είναι και η πιο σημαντική διαφορά.



Το Ateca διαθέτει κατά 10 εκατοστά ψηλότερη οροφή και χάρη στις μεγαλύτερες πόρτες, η είσοδος στο εσωτερικό είναι ευκολότερη σε σχέση με το SQ2. Εν ολίγοις, ο Ισπανός είναι πολύ πιο SUV. Το Audi κάθεται χαμηλότερα, και βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε SUV και compact. Είναι δυναμικό, αλλά και πιο στενό σε πλάτος. Στο SQ2 ο οδηγός κάθεται πίσω από το τιμόνι, όπως στις κονσόλες παιχνιδιών, ενώ στο Cupra πάνω από το τιμόνι, έχοντας το συναίσθημα του Βασιλιά. Ενος Βασιλιά που μπορεί να μεταφέρει την γαλαζοαίματη οικογένειά του στο ευρύχωρο πίσω μέρος και τις αποσκευές τους, στο μεγάλης χωρητικότητας, κατάλληλο για ταξίδια πορτμπαγκάζ. Στο Audi είστε μόνο ένας Πρίγκιπας, που προσπαθεί να βολέψει τα γόνατα και τα άκρα του, μέσα στο μαύρο παλάτι. Εκτός αυτού, όλα έχουν γίνει σωστά σε αυτό το sport εσωτερικό.

Πολύ όμορφο το πακέτο εξοπλισμού με τους ματ βουρτσισμένους διακόπτες και το δέρμα με τις κόκκινες ραφές (1800 ευρώ). Η κεντρική οθόνη πληροφοριών στέκεται ελεύθερη πάνω από την κεντρική κονσόλα και ελέγχεται από το μεγάλο πλήκτρο MMI πίσω από το μοχλό ταχυτήτων. Μπορεί να μην είναι το πιο σύγχρονο infotainment σε αυτοκίνητο, αλλά είναι πολύ βολικό στη χρήση εν κινήσει. Στο Cupra, η οθόνη είναι στην κεντρική κονσόλα και δέχεται εντολές αφής. Ποιο είναι το καλύτερο και πιο μοντέρνο? Το ίδιο αναρωτιέσαι επίσης με την οθόνη οργάνων, η οποία προσφέρει τέσσερις διαφορετικές προβολές, αντί για δύο στο Audi. Όλα είναι θέμα γούστου, όπως και τα καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και Alcantara (1875 ευρώ).
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
   

TEST - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων