Καφέ αρκούδα με μπλε χρώμα: Το Blue Metallic Race είναι αποκλειστικά για το Kodiaq RS και κοστίζει επιπλέον.

Δύο καλύμματα εξάτμισης αλλά το δεξί είναι κενό. Ο ήχος προέρχεται από ένα διπλό σωλήνα στα αριστερά, με ενισχυμένο ήχο.

Ζάντες 20 ιντσών, και από πίσω κόκκινες δαγκάνες φρένων. Το RS πατάει στάνταρ σε 235/45 R 20 ελαστικά.

Ο χώρος είναι ένα θαύμα! Το πορτπαγκάζ έχει χωρητικότητα από 650 έως 1960 λίτρα.

Σύντομο αστείο! Ο συντάκτης μπορεί να ελέγξει το RS με το flat τιμόνι.

Skoda Kodiaq RS - Δυνατό σαν αρκούδα

Διαβάστηκε από 1561 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 30/1/2019

Κινητήρας ντίζελ Biturbo με 240 ίππους! Με το Kodiaq RS, οι Τσέχοι πατάνε δυνατά το γκάζι στο πάτωμα. Το SUV των 4,70 μέτρων έχει άφθονο χώρο, πιο αλήτικη συμπεριφορά και ωραίο ήχο.

 
   
Τι μας άρεσε και τι όχι: Τα 500 Nm ροπής από τον ντίζελ δίνουν μια γερή γροθιά στο στομάχι. Δυστυχώς όμως το DSG δεν αρέσκεται στα συχνά σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην κίνηση.  Το on-off του κινητήρα είναι πολύ τραχύ.


Αν θέλουμε να αναφερθούμε στη δύναμη, ένα καλό παράδειγμα αποτελούν οι αρκούδες. Kodiaq είναι ένα είδος της καφέ συνομοταξίας, την ώρα που στην περίπτωση της Skoda έχουμε το RS που περιγράφει κάτι πολύ γρήγορο και καυτό. Μην ανησυχείτε δεν θα πάρετε μια αρκούδα. Η Skoda είναι αρκετά περήφανη, καθώς το Kodiaq τα πηγαίνει τόσο καλά, σε σημείο που οι πελάτες αναγκάζονται να περιμένουν έξι ή και περισσότερους μήνες προτού έρθει στα χέρια τους και οι Τσέχοι έχουν ήδη πουλήσει 277.000 Kodiaq. 

To Kodiaq RS, που διαθέτει την τεχνολογία MQB της VW, έχει μήκος 4,70 μέτρα δηλαδή 21 εκατοστά μεγαλύτερο από το «κανονικό» Tiguan και έχει το ίδιο μήκος με το Tiguan Allspace, τώρα γίνεται πιο καυτό. Ο 2.0 TDIκινητήρας με Biturbo, είναι ο ισχυρότερος ντίζελ που έχει εγκαταστήσει ποτέ η Skoda. Με 240 ίππους και 500 Nm ροπής, είναι σίγουρο ότι έχει να πολλά να πει! Για παράδειγμα, μόλις εννέα και μισό λεπτά στο Nordschleife, ρεκόρ γύρου για SUV επτά θέσεων. Ναι με το RS μπορείτε να κάνετε ακόμα και αυτό, ενώ με τέρμα γκάζι στην εθνική οδό θα δείτε 220 χιλιόμετρα στις 3.500 στροφές. Η εντύπωση που μας έδωσε είναι μπορεί και να τα ξεπεράσει, άσχετα αν οι τιμές του κατασκευαστή μιλούν για 221χλμ/ώρα τελικής. Σε κάθε περίπτωση το συγκεκριμένο Skoda δεν είναι μόνο πολύ δυνατό, αλλά φροντίζει και να το δείχνει.

Ζάντες 20 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό, σε συνδυασμό με σπορ καθίσματα που προσφέρουν τέλεια πλευρική στήριξη, flat τιμόνι, τροποποιημένος μπροστινός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές για περισσότερο αέρα και προβολείς LED. Όποιος νόμιζε ότι η Skoda μπορεί να είναι μόνο έξυπνη, πρέπει να το ξανασκεφτεί. Μπορεί να γίνει τολμηρή και να χορέψει σε σπορ ρυθμούς. Είναι η πρώτη φορά που η Skoda κατασκευάζει Δυναμική Ενίσχυση ήχου. Οι μελωδίες των καυσαερίων από το σύστημα εξάτμισης ενισχύουν τις σπορ καταβολές με αποτέλεσμα αυτό το Skoda, να μην ακούγεται καθόλου σαν ντίζελ. Αρκετά σημαντικό αν αναλογιστούμε ότι δίλιτρος τετρακύλινδρος ντίζελ χρησιμοποιείται από πολλούς εκπροσώπους του γκρουπ. Δύο στροβιλοσυμπιεστές, όπως στο Tiguan και στο Passat, διασφαλίζουν ότι η διασκέδαση ξεκινά από τις 1750 στροφές, ενώ ακόμα και με μεγάλες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετά αποθέματα ισχύος. Και στη συνέχεια βρίσκεστε να οδηγείτε με το 1,9 τόνων θηρίο σε μια φιδίσια επαρχιακή διαδρομή, με ένα μόνιμο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο σας. Το προοδευτικό τιμόνι και το ρυθμιζόμενο πλαίσιο κάνουν το Kodiaq να μοιάζει μικρότερο, το δε επτατάχυτο DSG κάνει κορυφαία δουλειά, ανεβοκατεβάζοντας γρήγορα ταχύτητες, ενώ οι αλλαγές μπορούν να γίνουν και από τα paddles στο τιμόνι. Έπειτα, μπορείτε να κυνηγήσετε τον καλύτερο χρόνο στην πίστα, να αισθανθείτε ασφαλείς χάρη στην τετρακίνηση και να οδηγήσετε με τον ίδιο τρόπο όπως σε ένα σπορ αυτοκίνητο, την ώρα που σκέφτεστε ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο δυνατό από μια αρκούδα.

Συμπέρασμα
Η Skoda δεν είναι μόνο έξυπνη και πρακτική αλλά μπορεί να προκαλέσει και σκιρτήματα στην καρδιά. Το Kodiaq RS είναι ένα SUV 240 ίππων που εγγυάται να φέρει ανατριχίλες. Η μεγάλη σχεδίαση συναντά την αλήτικη συμπεριφορά και τον εξαιρετικό ήχο. Η τιμή των 7 λίτρων κατανάλωσης δεν είναι υπερβολική, αλλά η τιμή είναι δυνατή!

 
   

SKODA KODIAQ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων