Το e-Jaguar λειτουργεί χωρίς εκπομπές ρύπων και έχει αυτονομία 380 χιλιομέτρων με ένα πλήρες γέμισμα της μπαταρίας.

Ένα από τα δέκα: Η εταιρεία mtz χρησιμοποιεί το Jaguar i-Pace ως ταξί και μέχρι στιγμής έχει μόνο θετικές ιστορίες να περιγράψει

Νέος Κόσμος: Ψηφιακός Πιλότος και Γυάλινη Οροφή αντί του ανιαρού Taxi

Ταξί: Και πολυτελή και ηλεκτρικά

Διαβάστηκε από 1524 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2018

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Πώς θα σας φαινόταν να μπαίνατε σε ηλεκτρικό ταξί και μάλιστα Jaguar;

 
   
Σε όλο το Μόναχο κυκλοφορούν τουλάχιστον 10 λευκά στο χρώμα του ελεφαντόδοντου, Jaguar i-pace. Πρόκειται για ηλεκτρικά ταξί της εταιρείας mtz όπου έχουν σήμερα από 4000 έως και 8000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και οι πρώτες εντυπώσεις είναι ότι ΅Άπρόκεται για ένα νέο κόσμο ταξίΆΆ, όπως δηλώνει ένας εκ των οδηγών, ο οποίος βρίσκεται στο τιμόνι πέντε έως έξι ημέρες την εβδομάδα για δέκα ώρες από το 1993.



Ο χώρος είναι σε ανάλογο επίπεδο με αυτό της E-Class, και ο χαμηλός θόρυβος οδήγησης είναι μια ξεχωριστή εμπειρία για τους επιβάτες. Πολλοί εξ αυτών αναρωτιούνται αν κινητήρας λειτουργεί καθώς ο σιωπηλός κινητήρας τους εκπλήσσει. Για τον οδηγό είναι απολαυστικός ειδικά σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Είναι επίσης εκπληκτικό πόσο δυνατά ακούγονται ξαφνικά τα ντίζελ και πόσο καλή είναι η αίσθηση στο τιμόνι ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. 

Κάθε λίγα δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος πηδά μπροστά από το αυτοκίνητο, κουνάει το κεφάλι του και χαιρετάει. «Δεν μας ακούνε», λέει ο οδηγός του ηλεκτρικού ταξί και χαμογελάει. Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εκτός από καλή όραση προυποθέτει και προσεκτική ακοή. 



Απολογισμός αίσθησης: Οδηγός; Ευτυχισμένος, όταν αυτό το ηλεκτρονικό αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία. Επιβάτης; Επίσης χαρούμενος. Υπολογίστε την ήσυχη οδήγηση και την άνεση. Και, φυσικά, ότι η Jaguar στο εσωτερικό της, έχει πολύ περισσότερη γοητεία από οποιοδήποτε άλλο ταξί.



Για να μην αναφέρουμε τις τιμές. Προς το παρόν, ο Δήμος του Μονάχου προωθεί το e-taxi με 20 λεπτά του ευρώ ανά χιλιόμετρο που οδηγείται,  τουλάχιστον εάν ένας επιβάτης κάθεται σε αυτό. Οποιοδήποτε ταξί diesel θα ήταν 20 τοις εκατό ακριβότερο.
 

 
   

ΟΔΗΓΟΥΜΕ - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων