Το Lexus UX με γιγαντιαία μάσκα και πολύ σχεδιαστική κίνηση στο αμάξωμα. Θα έρθει τον επόμενο Μάρτιο.

UX: Το compact SUV της Lexus

Διαβάστηκε από 1302 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/10/2018

Η Lexus θα αλιεύει και στη λίμνη των crossovers από το επόμενο έτος. Το νέο UX θέλει να ξεχωρίσει, βασιζόμενο στο δικό του χαρακτήρα.

 
   
Τα αυτοκίνητα σήμερα, δεν έχουν πραγματικά ονόματα. Ονομάζονται GLA, Q3 ή XC40. Και απέναντι σε αυτά τα μοντέλα, τίθεται ουσιαστικά αντιμέτωπο το πρώτο compact SUV της Lexus, με το όνομα UX, να αντιπροσωπεύει το Urban X-over, ένα αυτόματο crossover. Εξακολουθεί να υπάρχει αρκετός χρόνος για να συνηθίσετε το νέο όνομα, καθότι στη Γερμανία, το 4,50 μέτρων μοντέλο έρχεται τον Μάρτιο.



Για άλλη μια φορά η Lexus μας δυσκολεύει,να βάλουμε αυθόρμητα στην καρδιά μας, το νεοφερμένο μοντέλο. Η σχεδίαση φαίνεται και είναι διαφορετική. Το UX προκαλεί με δυναμικά κοψίματα και αιχμηρές γωνίες που απλώνονται σε όλο το αμάξωμα. Τεράστια μάσκα με πλέγμα και φωτιστικά με σχήμα πτερύγιο, όπως κάποτε στο αμερικανικό sledge της δεκαετίας του 50. Το μάτι έχει πολλά να εξερευνήσει και στο εσωτερικό. Πολλά κουμπιά και δύο ύποπτοι περιστροφικοί διακόπτες πάνω από τα όργανα ανταγωνίζονται να κλέψουν τη συγκέντρωση του οδηγού.



Επιπλέον, οι καμπύλες στο ταμπλό, δίνουν μια άγρια όψη. Με το εγχειρίδιο του πολύπλοκου συστήματος πολυμέσων μπορείτε να περάσετε πολλές ώρες μπροστά στο τζάκι. Προτέρημα αποτελούν τα σούπερ καθίσματα και η φανταστική ποιότητα κατασκευής. Γίνεται γρήγορα σαφές ότι το UX καταρχήν θέλει να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για τους συνήθεις υπόπτους. Η συγκριτικά χαμηλή θέση καθισμάτων του, το σφιχτά συναρμολογημένο κουστούμι με διαχειρίσιμο χώρο και το μικρό πορτπαγκάζ, παραπέμπουν σε ιαπωνικό αντί για ένα compact αυτοκίνητο με τα οπτικά γονίδια ενός Σουηδού.

Και έτσι όμως, του πάει πάρα πολύ. Ωραίο, εύχρηστο χάρη στον φιλικό προς το περιβάλλον μικρό κύκλο περιστροφής, ευέλικτο και ευδιάκριτα άνετο. Ειδικά όταν είναι εγκατεστημένο το προαιρετικό ρυθμιζόμενο σύστημα απόσβεσης  AVS. Είναι εξαιρετικά έξυπνο και είναι σε θέση να αντιδράσει άμεσα,  διαθέτοντας μέχρι και 650 διαφορετικές ρυθμίσεις για τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το UXθα ξεκινήσει με δύο νέους βενζινοκινητήρες, τετρακύλινδρους με χωρητικότητα δύο λίτρων. Το UX 200 αποδίδει  171 ίππους, ενώ το UX 250h μπορεί να υποστηριχθεί ως ένα υβρίδιο δύο ηλεκτρικών κινητήρων, με συνολική ισχύς  178 ίππων. Αυτή η έκδοση θα εξοπλιστεί και με τετρακίνηση, οπότε ένας πρόσθετος ηλεκτροκινητήρας κάθεται στο πίσω διαφορικό και οδηγεί τον πίσω άξονα.



Η τέταρτη υβριδική γενιά είναι ακόμη πιο συμπαγής και ελαφρύτερη και θα καταναλώνει μόνο 4,1 λίτρα. Ακόμη και με το UX 200, η Lexus ενσωματώνει ορισμένα τεχνολογικά κόλπα. Στο κιβώτιο CVT υπάρχει μια επιπλέον ταχύτητα, η οποία παρέχει μεγαλύτερη αμεσότητα και δύναμη κατά την επιτάχυνση.

Συμπέρασμα: Το UX μπορεί να είναι άνετο και ευκίνητο. Η χαμηλή θέση καθισμάτων και ο περιορισμένος χώρος, είναι χαρακτηριστικά, αντίθετα με τις επιθυμίες των θαυματών των SUV. Αν θα καταφέρει η Lexus να αποκτήσει μερίδιο στη δημοφιλή αγοράς των crossover, είναι κάτι που θα το μάθουμε το επόμενο έτος

Τεχνικά Χαρακτηριστικά                  
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)              1987/4
Καύσιμο Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σαλ)                          178
0-100 χλμ/ώρα (δλ)                             8.5
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)                177
Κατανάλωση (λίτρα)                            4,1
 

 
   

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ


Ροη Ειδησεων