Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Συνεχής λωρίδα φωτισμού όπως σε όλες τις κορυφαίες Audi. Θυμίζει κάτι από Porsche.

Αυτά τα αμαξώματα των 5 μέτρων υποτίθεται ότι πρέπει να διαθέτουν εντυπωσιακή όψη και αυτή η γρίλια τα καταφέρνει μια χαρά.

Τρεις οθόνες στο cockpit του Q8, μια πίσω από το τιμόνι και δύο οθόνες αφής στην κεντρική κονσόλα.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Audi Marc Lichte, με τον συντάκτη Jan Götze, ο οποίος βρίσκει αρκετό χώρο στο πίσω μέρος του Q8.

Ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Audi Marc Lichte, με τον συντάκτη Jan Götze, ο οποίος βρίσκει αρκετό χώρο στο πίσω μέρος του Q8.

Το πρώτο coupe SUV της Audi είναι γεγονός

Διαβάστηκε από 6111 αναγνώστες - 31/8/2018

Η Audi κατασκευάζει επιτέλους ένα coupe SUV για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τη BMW X6 και τη Mercedes GLE coupe. Είναι το Q8 κάτι περισσότερο από ένα Q7 με οροφή Α7;

Η Audi έρχεται αργοπορημένη και καταϊδρωμένη με το Q8. Αρκετά νωρίτερα, μόλις το 2008, η BMW έφερε στο προσκήνιο το X6, το πρώτο της coupe SUV ενώ η Mercedes το 2015 παρουσίασε την coupe GLE. Και η Audi; Δεν είχε παρουσιάσει κάποιο coupe SUV, μέχρι το μεγαλύτερο Q να εμφανιστεί στους αντιπροσώπους τον Ιούλιο. Η πρώτη εντύπωση είναι ότι πρόκειται για μπαλαρίνα! Η ανακοίνωση για περίπου πέντε μέτρα μήκος και δύο μέτρα πλάτος, είναι νούμερα φυσιολογικά για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Το εμπρός μέρος κυριαρχείται από την ογκώδη, οκτάγωνη μάσκα, χαρακτηριστικό γνώρισμα των νέων μοντέλων Q. Η κυψελωτή μάσκα του ψυγείου έρχεται σε ματ γκρι, στην S line εκδοχή, ίδια με το χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος ή μαύρη απόχρωση. Η υπέρβαση αυτή θεωρείται πετυχημένη. Το ερώτημα που παραμένει είναι πόσο πιο κακό μπορεί να φαίνεται ένα Q8 RS; Σε σύγκριση με το Q7, η γραμμή της coupe οροφής του Q8 είναι περισσότερο σαφής, αλλά όχι τόσο έντονη όπως στο συγγενικό Lamborghini Urus, που ανήκει στην ίδια πλατφόρμα. Όσον αφορά τα πλευρικά παράθυρα χωρίς πλαίσιο, η Audi νιώθει ιδιαίτερα περήφανη, καθώς ισχυρίζεται ότι είναι το μοναδικό SUV στον κόσμο, με αυτό το χαρακτηριστικό, κάτι το οποίο δεν είναι απόλυτα αληθές, γιατί το Maserati Levante και η Lamborghini Urus φέρουν την ίδια τεχνολογία. Στο πίσω μέρος του Q8 φέρει τη συνεχή λωρίδα φωτισμού, η οποία προορίζεται για τα κορυφαία μοντέλα. Ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Audi Marc Lichte εξηγεί ότι τα μοντέλα A7, A8 και Q8 σχεδιάστηκαν όλα μέσα στο ίδιο έτος, ακόμη και τα εσωτερικά τους μέρη. Θα μπορούσες να νομίσεις ότι κάθεσαι μέσα σε ένα A8, αν εξαιρέσεις τις διαφορές σε λεπτομέρειες όπως το τιμόνι και οι αεραγωγοί. Ο ανταγωνισμός δεν διαθέτει τόσο καθαρό cockpit με οθόνη εικονικής πραγματικότητας, κύρια οθόνη 10,1 ιντσών συμπεριλαμβανομένης της οθόνης των 8,6 ιντσών, χωρίς περιστροφικό κουμπί και χωρίς touchpad. Η λειτουργία χωρίς κουμπιά με απτική ανάδραση είναι ρυθμιζόμενη σε διάφορα επίπεδα. Ο χώρος είναι μεγάλος με απίστευτη αίσθηση , ενώ τα καθίσματα είναι εξαιρετικά άνετα και ειδικά σχεδιασμένα για το Q8. Και τι γίνεται με το πίσω κάθισμα, ελέω coupe καταβολών; Έκπληξη, καθώς μπορείς να κάθεσαι ακόμα και αν είσαι πάνω από 1,80 μέτρα μήκος, έχοντας πολύ αέρα προς τα επάνω. Παρεμπιπτόντως, το Q8 είναι διαθέσιμο μόνο ως πενταθέσιο, ενώ δεν προσφέρονται ξεχωριστά καθίσματα. Στο πίσω μέρος, ο χώρος αποσκευών είναι 605 λίτρα, μεγαλύτερος από αυτόν του Α6 Avant με τα 565 λίτρα. Από την άλλη πλευρά, τα πράγματα είναι πιο λιτά σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες. Κατά την κυκλοφορία του στην Ευρώπη, η Audi προσφέρει μόνο το Q8 50 TDI με 286 ίππους και 600 Nm ροπή, τετρακίνηση quattro και 48 volt ηλεκτρικό σύστημα. Το Q8 45 TDI με τους 231 ίππους, το Q8 55 TFSI με 340 ίππους και, ελπίζουμε, το RS Q8 θα ακολουθήσουν κατά τις αρχές του 2019. Αυτό τελικά προκάλεσε η BMW, παρουσιάζοντας το X6 στην έκδοση M.

Συμπέρασμα 
Το Audi Q8 είναι αυτόνομο και σαφώς περισσότερο από ένα Q7 με coupe οροφή A7. Οπτικά, αλλά κυρίως τεχνικά είναι το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Το Q8 μπορεί να άργησε, αλλά έρχεται με φόρα ως κάτι απόλυτα ισχυρό!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις