Παρά το μεγάλο του μήκος και βάρος το RAV4 είναι αρκετά οικονομικό, χάρη στο υβριδικό σύστημα με το οποίο εφοδιάζεται.

Το νέο RAV4 διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση κατόπιν παραγγελίας

Στο εργονομικό και κομψό εσωτερικό τα πάντα είναι στη σωστή θέση, με την κεντρική οθόνη είναι τοποθετημένη πλέον πιο πάνω για καλύτερη ευχρηστία και πρόσβαση.

Οι χώροι στην πίσω σειρά καθισμάτων είναι πιο άνετοι, ως απόρροια της αύξησης του μεταξονίου κατά 3 εκατοστά

Οι καμπύλες και οι γωνίες αφθονούν και στο RAV4, κατά τα πρότυπα του αδελφού μοντέλο C-HR.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Toyota RAV4 Hybrid 2.5cc - Το τέλος των Καυσίμων

Διαβάστηκε από 1299 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/3/2019

Το RAV4 5ης γενιάς, διαθέτει σαφώς πιο τολμηρή σχεδίαση έναντι του προκατόχου και καλύτερους χώρους, ενώ είναι και πιο οικονομικό και φιλικό προς το περιβάλλον, χάρη στον υβριδικό κινητήρα με τον οποίο εφοδιάζεται.

 
   
H Toyota δικαιούται να περηφανεύεται ότι αυτή ήταν η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως, η οποία λανσάρισε το όχι και τόσο μακρινό 1994 το πρώτο SUV, το οποίο και ήταν ένα RAV4. Το εν λόγω μοντέλο είναι το απόλυτο best seller στην κατηγορία, καθώς από το 1994 και μετέπειτα έχουν κυλίσει στο δρόμο ανά τον κόσμο 9.000.000 RAV4. 

Σχεδίαση – εσωτερικό - χώροι
To 5ης γενιάς RAV επιβάλλεται με την τολμηρή και φρέσκια σχεδίαση του με τις πολλές ακμές και καμπύλες, το επιθετικό μπροστινό τμήμα με φώτα Led (βασικός εξοπλισμός) και τις αρμονικές του αναλογίες εν γένει. Σε σχέση με το προκάτοχο μοντέλο το νέο RAV έχει μικρότερους κατά 3,5 εκατοστά προβόλους, ενώ και το αυτοκίνητο έχει «χάσει» λίγα εκατοστά (4,60 μέτρα), ως απόρροια της πλατφόρμας Toyota New Global Architecture (TNGA) στην και οποία βασίζεται. Στον αντίποδα είχαμε μια αισθητή αύξηση του μεταξονίου, το οποίο ανέρχεται πλέον σε 2,69 μέτρα, στοιχείο το οποίο και επέδρασε θετικά στους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό, ακόμη και για τα γόνατα των πίσω επιβατών σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία, αλλά και στο χώρο των αποσκευών (έως 1.690 λίτρα). Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι παρά την τοποθέτηση της μπαταρίας (υβριδικό είπαμε) κάτω από το πίσω κάθισμα, οι χώροι αντί να μειωθούν αυξήθηκαν. Η ιαπωνική εταιρεία παίρνει λοιπόν εκτός των άλλων καλό βαθμό και στον τομέα της χωροταξικής διαρρύθμισης Το RAV 5ης γενιάς εφοδιάζεται με πληθώρα βοηθητικών συστημάτων. Σταχυολογούμε: σύστημα διατήρησης λωρίδας και απόστασης, σύστημα Safety- Sense για προστασία πεζών και ποδηλατών. Περνώντας στο εσωτερικό η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος είναι ότι έχει επέλθει σημαντική αναβάθμιση, καθώς όλα τα πλαστικά και τα χρησιμοποιηθέντα υλικά εν γένει είναι σαφώς ποιοτικότερα έναντι του προκάτοχου μοντέλου, ενώ η κεντρική οθόνη είναι τοποθετημένη πλέον πιο πάνω για καλύτερη ευχρηστία και πρόσβαση. 

Κινητήρας – επιδόσεις - οδική συμπεριφορά
Στους χώρους αναφερθήκαμε ήδη πιο πάνω, οπότε ήρθε μάλλον η ώρα να δούμε τι μπορεί να κάνει το RAV4 στο δρόμο. Η οδική συμπεριφορά του ιαπωνικού SUV με τον υβριδικό κινητήρα των 2,5 λίτρων χαρακτηρίζεται πρωτίστως από άνεση, χάρη στην καλορυθμισμένη ανάρτηση η οποία απορροφά ιδανικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και δευτερευόντως από σπορτίφ χαρακτηριστικά. Σίγουρα υπάρχουν πιο δυναμικά SUV, κανένα όμως με τόσο ισορροπημένα χαρακτηριστικά. Το 0-100 χλμ/ώρα έρχεται σε 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι της τάξης των 102 γρ/χλμ., εφόσον αναφερόμαστε στο προσθιοκίνητο υβριδικό μοντέλο των 2,5 λίτρων και 218 ίππων (222 ίπποι στην τετρακίνητη έκδοση). Η βασική έκδοση του ιαπωνικού SUV θα εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 170 ίππων σε προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες εκδοχές. Η κατανάλωση και των δύο κινητήρων θα είναι σύμφωνα με την Toyota αρκετά κάτω από τα 5 λίτρα και οι εκπομπές C02 κοντά στα 100 γρ/χλμ. Το καλύτερο το κρατήσαμε όμως για το τέλος και αφορά στην τιμολογιακή πολιτική της Toyota, καθώς το RAV4 θα διατίθεται σε άκρως δελεαστικές τιμές (για τη Γερμανία τουλάχιστον). Η αρχική τιμή θα ανέρχεται λοιπόν σε 29.990 ευρώ, ενώ η βασική υβριδική έκδοση τιμολογείται μα 32.990 ευρώ. Well done Toyota! 

Συμπέρασμα
Καιρό είχαμε να ακούσουμε κάτι για το RAV4. Η αναμονή φαίνεται όμως πως άξιζε τον κόπο, καθώς το νέο RAV4 εντυπωσιάζει τόσο οπτικά, όσο και τεχνολογικά (υβριδικοί κινητήρες) αλλά και σε ό,τι αφορά στους χώρους. Σίγουρα υπάρχουν πιο δυναμικά SUV, κανένα όμως με τόσο ισορροπημένα χαρακτηριστικά. 

 
   

TOYOTA RAV4 - Τελευταια Νεα


Διαβαστε Ακομη

Ροη Ειδησεων