Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το ρεζερβουάρ υδρογόνου χωράει 4,4 κιλά. Χάρη στην πίεση των 700 bar ο ανεφοδιασμός πραγματοποιείται σε 3 λεπτά. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί περίπου 1,5 ώρα για 7,4 kWh.

Κορύφωση

6/12/2018

Η «τεχνολογική επίθεση» της Mercedes κορυφώνεται με το CLC F-Cell ως σούπερ υβριδικό όχημα με οικολογικό προφίλ. 

Το SUV της Mercedes στην έκδοση GLC- Fe- Cell εφοδιάζεται με μια νέα μπαταρία 13,5 kWh, η οποία συνεργάζεται με μια κυψέλη καυσίμου. Η απόδοση του συστήματος ανέρχεται σε 211 ίππους, η δε αυτονομία του ανέρχεται με πλήρως φορτισμένη μπαταρία (εφικτή και μέσω πρίζας), καθώς και με 4,4 κιλά υδρογόνο σε 478 χιλιόμετρα, τα 51 εξ΄αυτών αμιγώς ηλεκτρικά. Το σύστημα κίνησης δε, μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα και σε άλλα μοντέλα. Εκτός από κάποιους χαρακτήρες και μερικά μπλε στοιχεία στη σχάρα του ψυγείου και στις ζάντες, τίποτε δεν καταμαρτυρά την προηγμένη τεχνολογία. Το εσωτερικό διατηρείται επίσης ανέπαφο και μόνο ο χώρος αποσκευών «έχασε» λίγο σε ύψος λόγω της τοποθέτησης του ρεζερβουάρ υψηλής πίεσης. Στο δρόμο το αυτοκίνητο εμφανίζει καλή και αθόρυβη κύλιση και μόνο ο κόφτης, ο οποίος επεμβαίνει στα 160 χλμ/ώρα αποκαλύπτει τον οικολογικό του χαρακτήρα.

Οι διαφορετικές ρυθμίσεις οδήγησης
Υβριδική: Η κυψέλη καυσίμου και η μπαταρία συνεργάζονται στο maximum
Μπαταρία: Αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για κοντινές διαδρομές.
F-Cell: Σε αυτή τη λειτουργία χρησιμοποιείται μόνο υδρογόνο
Φόρτιση: Η μπαταρία τελεί υπό φόρτιση 

Συμπέρασμα 
Από τη δεκαετία του 80 η Mercedes ερευνά στο πεδίο των κυψελών καυσίμου, ποτέ δεν ήταν σε θέση να πείσει όμως τόσο, όπως συμβαίνει τώρα με το GLC- F-Cell. Ευχή: να αυξηθεί το δίκτυο των πρατηρίων και να πέσει η τιμή του, ούτως ώστε να είναι πιο προσιτό οικονομικά σε ένα ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ