Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Δοκιμάζουμε Peugeot 208 68 VTi Access 6ετίας

Διαβάστηκε από 16565 αναγνώστες - 14/9/2018

Το 208 βρίσκεται στην αγορά από το 2012 και παραμένει ακόμα μοντέρνο. Εμείς εξετάζουμε αν αξίζει σαν μεταχειρισμένο καθώς πλέον το βρίσκουμε από 8,000 ευρώ.

Οι Γάλλοι έχουν μακρά παράδοση στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, κάτι που φυσικά θέλουν να συνεχίσουν. Έτσι και έγινε με το 208, που έπρεπε  να συνεχίσει την πολύ πετυχημένη πορεία των προγενέστερων γενιών. Το μικρό λιοντάρι γοητεύει ακόμα και στην βασική έκδοση όπως αυτή της δοκιμή. Το μπροστινό μέρος  θα λέγαμε πως «χαμογελάει» ενώ στο πλάι και στο πίσω μέρος οι γραμμές είναι πιο δυναμικές αποπνέοντας μία αίσθηση premium.



Εσωτερικό: Ασυνήθιστα μικρές διαστάσεις
Στο εσωτερικό την παράσταση κλέβει η μίνιμαλ σχεδίαση που ακολουθεί την i-cockpit λογική των μοντέλων της Γαλλικές εταιρείας. Έτσι, ο πίνακας οργάνων είναι τοποθετημένος στο βάθος του ταμπλό και λειτουργεί σαν head-up-display, ενώ το τιμόνι έχει ασυνήθιστα μικρές διαστάσεις και είναι τοποθετημένο αρκετά χαμηλά.



Ανετο από χώρους
Χωροταξικά, στο  μπροστινό μέρος υπάρχει αρκετός χώρος προς όλες τις κατευθύνσεις, ενώ στα πολύωρα ταξίδια οι επιβάτες θα εκτιμήσουν τα ιδιαιτέρως μαλακά καθίσματα. Οι επιβάτες του πίσω μέρους θα καθίσουν άνετα, για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 285 λίτρων που φτάνει τα 1076 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.



Κινητήρας που δεν δυσκολεύεται
Ο βασικός 1,000άρης κινητήρας απόδοσης 68 ίππων δεν θα δυσκολευτεί να κινήσει το ελαφρύ αυτοκίνητο ενώ διακρίνεται για την πολύ χαμηλή κατανάλωση που δεν ξεπερνάει τα 5,6 λτ./100χλμ. Ο οδηγός του 208 θα εκτιμήσει τις μαζεμένες του διαστάσεις μες την πόλη και το μόνο που θα τον ενοχλήσει είναι ο μεγάλος κύκλος στροφής (11,2μ). Τα φρένα με την σειρά τους έχουν και αυτά μέτρια απόδοση αλλά σε αυτήν την περίπτωση δεν μας ενοχλεί καθώς ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου είναι φυσικά αστικός. Για όσους ψάχνουν κάτι πιο δυνατό υπάρχουν πολλές εκδόσεις με δυνατούς κινητήρες τόσο βενζίνης όσο και ντίζελ ενώ στην κορυφή της γκάμας υπάρχει το GTi φοράει τον 1,600άρη turbo απόδοσης 208 ίππων. Το 208 διατίθεται σε 5θυρη και 3θυρη έκδοση με την τελευταία να μην έχει ιδιαίτερη απήχηση και όπως όλα δείχνουν δεν θα συνεχιστεί η παραγωγή της.

Συμπέρασμα: Το 208 συνεχίζει να σαγηνεύει ακόμα και σαν μεταχειρισμένο. Είναι οικονομικό, ασφαλές και προσιτό. 

Τι έδειξε ο έλεγχος

Το 208 είναι αξιόπιστο αλλά όχι τέλειο.
Οι αναφορές που υπάρχουν για το 208 αφορούν κυρίως την μικρή απώλεια λαδιού από του κινητήρα και τα σωληνάκια των φρένων. Έγιναν αρκετές ανακλήσεις λόγω κακής προσάρτησης εξαρτημάτων στον άξονα και λόγω προβλημάτων στο ABS-ESP και το σύστημα διεύθυνσης

  1. Χρειάζεται προσοχή στις τάπες καθώς πολλοί οδηγοί παραπονιούνται για την στεγανότητά τους.
  2. Η βαλβίδα ελέγχου του καταλύτη και της εξαγωγής αρκετές φορές δυσλειτουργεί

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις