Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Το 2012 κυκλοφόρησε η 3η γενιά του μοντέλου και έγινε το best seller της Αudi

Το βασικό τρίπορτο αμάξωμα δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση

Ουδέτερο, σταθερό και εμπνέει εμπιστοσύνη αλλά είναι λίγο σκληρό

Γι αυτό αγαπάμε την Audi. Το εσωτερικό είναι κορυφαίο!

Η ανάρτηση είναι αποτελεσματική αλλά μετά από πολλά χιλιόμετρα σε κακοτράχαλους δρόμους καταπονείται

Δεν έχουν αναφερθεί βλάβες παρά μόνο στην αντλία καυσίμου

Το ABS δέχτηκε και αυτό πολλές ενημερώσεις

Το διάκενο ανάμεσα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και του αμαξώματος είναι πολύ μικρή με αποτέλεσμα να ακούγονται ενοχλητικά χτυπήματα

Ο δείκτης καυσίμου ήταν ανακριβής, το πρόβλημα διορθώθηκε το 2014

Aν αναζητάτε χώρους καλύτερα να κοιτάξετε προς το «λαϊκό» VW.

Η εναλλακτική Βαυαβαρική premium πρόταση

H A-Class ήταν πάντοντε ανταγωνίστικη του Α3

Γερμανική πολυτέλεια με 15.000 ευρώ!

Διαβάστηκε από 33763 αναγνώστες - 2/4/2018

Γερμανική πολυτέλεια με 15.000 ευρώ! Το Α3 μας συστήθηκε ως ένα πιο πολυτελές κα upper class Golf, όμως στο Ingolstadt έχουν «ρίξει» πολύ δουλεία για να φτιάξουν, όχι απλά ένα premium Golf αλλά το καλύτερο μικρομεσαίο. Εξετάζουμε αν αξίζει η αγορά του ως μεταχειρισμένο.

Εδώ και 21 χρόνια μας πουλάει η Audi το τεχνικό υπόβαθρο του Golf με ένα πιο πολυτελές κουστούμι και αποδείχθηκε έξυπνη κίνηση μιας και από την πρώτη γενιά του πούλησε πάρα πολύ καλά. Έγινε το entry level σε μάρκες που ήταν απλησίαστες για τον μέσο αγοραστή. Το 2012 κυκλοφόρησε η 3η γενιά του μοντέλου και έγινε το best seller της Αudi.


Το βασικό τρίπορτο αμάξωμα δεν είχε την αναμενόμενη απήχηση και η Audi εξετάζει η επόμενη γενιά του μοντέλου να μην διατίθεται σε τρίπορτο αμάξωμα. Κυκλοφόρησε και σε cabrio έκδοση με υφασμάτινη οροφή αλλά το πεντάπορτο με την ονομασία Sportback είναι αυτό που έχει το περισσότερο ενδιαφέρον. Ευρεία ήταν και η γκάμα των κινητήρων που ξεκινούν από τους 105 ίππους και φτάνουν τους 400 στην έκδοση RS3.


Oι κινητήρες είναι απαλλαγμένοι από τα προβλήματα του παρελθόντος ειδικά σε ότι αφορά την καδένα. Τα νέα μοντέλα εφοδιάζονται με ιμάντα χρονισμού που χρήζει αντικατάστασης μετά τα 200,000 χιλιόμετρα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πετρελαιοκινητήρες ανήκουν στην οικογένεια VW EA288 και δεν εμπλέκονται με το σκάνδαλο των καυσαερίων.

Για όποιον θέλει οικονομικές μετακινήσεις αλλά δεν θέλει να ρισκάρει αγοράζοντας ένα ντίζελ, το Α3 προσφέρεται σε υβριδική έκδοση, με φυσικό αέριο ακόμα και ηλεκτρικό! Βέβαια αυτά έχουν περισσότερο θεωρητικό ενδιαφέρον στην χώρα μας, μιας και οι πωλήσεις τους είναι μηδαμινές.


Οι εκδόσεις με ζάντες 17 ιντσών και πάνω έκανα το Α3 σκληρό και έχανε λιγάκι σε άνεση.  Οι 16άρες έχοντας  λάστιχα με μεγαλύτερο προφίλ  απορροφούν καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και κάνουν το Α3 πιο ήρεμο και ήσυχο.

Συγκριτικά με το Golf το Α3 ήταν πάντα ακριβότερο, όποτε αν αναζητάτε χώρους και δεν σας ενδιαφέρει τόσο η πολυτέλεια και το κύρος καλύτερα να κοιτάξετε προς το «λαϊκό» VW.

Το Α3 είναι πιο αξιόπιστα από τα προγενέστερα και έχουν σημειωθεί αναφορές για στοιχεία του έξτρα εξοπλισμού όπως την ηλιοροφή που μπορεί αν παρουσιάσει τριγμούς, στην ρυθμιζόμενη ανάρτηση που  η μαγνητική βαλβίδα μπορεί να δυσλειτουργήσει. Πολλές ανανεώσεις λογισμικού δέχτηκε και το σύστημα τετρακίνσης Hadlex όπως και τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED που χάνουν συχνά την ρύθμιση τους. Παράπονα έχουν αναφερθεί και για 6άρι και 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Για τα μηχανικά μέρη οι αναφορές είναι σπάνιες και αφορούν την αντλία καυσίμου στις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και τα φρένα που ορισμένες φορές ακούγονται παραπάνω από το κανονικό. Ακόμα πιο σπάνιες είναι οι αναφορές για προβληματικά μπουζί και αφορά τον 1.2 και 1.4 TFSI του 2014/15.

Συμπέρασμα: Οι κινητήρες είναι οικονομικοί και αξιόπιστοι,  όσο για την δουλειά που έχει γίνει στο αυτοκίνητο έχουμε ήδη πεί τα καλύτερα. Αν αναζητάτε μεγαλύτερους χώρους κοιτάξτε το Golf αλλά το Α3 βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας σε ότι έχει σχέση  με το κύρος και την πολυτέλεια.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις