Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η πίσω κίνηση και το πλαίσιο χαρίζουν χαμόγελα ευχαρίστησης στον οδηγό… όταν βεβαία η ταχύτητα είναι σωστή.

Το όμορφο 4θυρο κουπέ παρουσιάστηκε το 2003 και οι τιμή του πλέον σαν μεταχειρισμένο είναι πολύ χαμηλή.

Ακόμα και μετά από 13 χρόνια το ταμπλό είναι σαν καινούργιο και συμπαγές. Τα χρώματα είναι θέμα γούστου

Το 6άρι κιβώτιο θυμίζει Joystick

Με σωστή χρήση και καλή συντήρηση μπορεί να ξεπεράσει και τις 200.000 χλμ.

Mazda RX-8: Το δοκιμάζουμε μετά από 15 χρόνια

Διαβάστηκε από 47560 αναγνώστες - 12/9/2018

To RX-8 ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα Wankel. Οι ιδιοκτήτες του όμως έχουν πολλούς λόγους να χαίρονται για το απόκτημά τους.

Με την παρουσίαση του RX-8 το 2003, η Mazda θέλησε να κάνει τον κινητήρα Wankel προσιτό καθώς χρησιμοποιήθηκε σε ένα αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που δεν είχε μάλιστα απαγορευτική τιμή. Όμως για να συμβεί αυτό έπρεπε να είχε λύσει το θέμα της κατανάλωσης.



Η Mazda εργάστηκε πολύ ώστε να αυξήσει την αντοχή και να καλυτερεύσει την αξιοπιστία αυτού του κινητήρα και πραγματικά τα κατάφερε. Η κατανάλωση λαδιού δεν θα πρέπει να πανικοβάλει τους ιδιοκτήτες καθώς είναι σχεδιασμένη από την Mazda και όπως δηλώνει η Ιαπωνική εταιρία χρειάζεται 0,3λτ./1000χλμ.



Η κατανάλωση των  11.2 λτ./100χλμ είναι θεωρητική και ο οδηγός θα την δει μόνο στην εθνική κινούμενος με 85χλμ./ώρα. Στην πράξη φτάνει με ευκολία τα 17λτ./100χλμ ενώ σε πλήρη επιτάχυνση μπορεί η κατανάλωση να εκτοξευτεί.
Κατά τα άλλα έχουμε ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο με πολύ καλό στήσιμο, κίνηση στους πίσω τροχούς και αγαπάει ιδιαιτέρως τους δρόμους με στροφές. Το να χαράξεις τροχιές με το πίσω μέρους του αυτοκινήτου είναι ευκολάκι ενώ χάρη στο καλό τιμόνι, θα έχεις πάντα τον έλεγχο. Ο κινητήρας χαρίζει καλές επιδόσεις στο όμορφο κουπέ και λυσσάει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ., βέβαια η ροπή των 211 Nm συναντάτε πλέον σε 1000άρια αυτοκίνητα.

Οι πίσω πόρτες ανοίγουν αντίθετα, όπως στο Mini Clubman ή το BMW i3 και στο εσωτερικό του θα μεταφερθούν με σχετική άνεση 4 επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών θα χωρέσει 290λτ. Δεδομένης της κατανάλωσης και της δυσκολίας κατά τον χειρισμό του αποτελεί πλέον προϊόν για συλλέκτες… ή παθιασμένους!

Τι έδειξε ο έλεγχος  
Η λαμαρίνα του RX-8 είναι εκτεθειμένη όπως και οι πόρτες στο κάτω μέρος. Από τεχνική άποψης όμως  είναι σημαντικά αναβαθμισμένο.



Φώτα: Τα πίσω φώτα κρατούν υγρασία ενώ τα μπροστινά φωτιστικά σώματα θαμπώνουν εύκολα.



Σκουριά: Η μέτρια προστασία του αυτοκινήτου από την διάβρωση γίενται με τα χρόνια αντιληπτή.



Κατανάλωση  λαδιού: Οι ταινίες στεγανοποίησης δεν αποτελούν πλέον πρόβλημα - αρκεί να μην χρησιμοποιείται πλήρως συνθετικό λάδι. Το RX-8 καταναλώνει 0,5 λίτρα ανά 1000 km.

Συμπέρασμα: Με την τιμή που το βρίσκει κανείς σήμερα ως μεταχειρισμένο δύσκολα μπορεί να το κατηγορήσει για τις αδυναμίες του. Ένα ειδικό αυτοκίνητο για ειδικούς οδηγούς
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις