Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Μεταχειρισμένο Opel Mokka 1.7 CDTI

Διαβάστηκε από 9302 αναγνώστες - 12/12/2017

Είναι το Mokka το αυτοκίνητο που θα σου συνιστούσε ο πιο απαιτητικός; Από ποιότητα τουλάχιστον στέκεται πολύ καλά ενώ η εύκολη η επιβίβαση και η αποβίβαση.

Τότε που η Opel άνηκε ακόμα στην GM έπρεπε να κατασκευάζει «παγκόσμια» αυτοκίνητα τα οποία θα πωλούνταν όπου υπήρχε η GM, δηλαδή σε ολόκληρο τον κόσμο. Ίσως θυμάστε το Frontera (1991-2003) ή το πιο πρόσφατο Antara (2006-2015). Δυο μοντέλα που λίγα χρόνια μετά την έναρξη της παραγωγής βρέθηκαν στις τελευταίες θέσεις αξιοπιστίας σύμφωνα με τον έλεγχο του TUV.

Η εικόνα αυτή έπρεπε να αλλάξει και γι αυτό το 2012 παρουσίασε το Μοkka. Ακόμα ένα παγκόσμιο αυτοκίνητο της GM που κατασκευαζόταν στην Κορέα, στις πρώην γραμμές παραγωγής της Daewoo και κυκλοφόρησε σε ολόκληρο τον κόσμο με τα σήματα των  Chevrolet, Buick, Holden και Vauxhall. Οι ειδίκοι ΄βεβαια κρατούσαν τις επιφυλάξεις τους για την αξιοπιστία αλλά και την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου. Το Mokka όμως σε αντίθεση με τους προκατόχους του έδειξε από την αρχή ότι έχει πέραση στην αγορά και αγαπήθηκε από τους μεγαλύτερους σε ηλικία. Το Mokka το πρώτο κιόλας χρόνος κυκλοφορίας πούλησε 20.000 κομμάτια ενώ το 2016 είχε φτάσει τα 100,000 αντίτυπα!


Κατά κάποιο τρόπο θα μπορούσε κάποιος να πει ότι η Opel δημιούργησε μια υποκατηγορία στα SUV. Τοποθέτησε το Mokka ένα σκαλί κάτω από το Tiguan και κυριότερος αντίπαλος του θεωρείται το καλοπουλημένο Skoda Yeti. Το Mokka ήταν μια πραγματική έκπληξη και οδήγησε την Opel πάλι στην κορυφή των πωλήσεων.


Για να δούμε τι αξίζει σαν μεταχειρισμένο βρήκαμε ένα με 196,000 χλμ στο κοντέρ με τον πετρελαιοκινητήρα των 1,7 λτ απόδοσης 130 αλόγων. Επειδή το Mokka ηταν σκληρό στο δρόμο θα σκεφτόμασταν για αγορά ένα που θα είχε τουλάχιστον τα μισά χιλιόμετρα από αυτό της δοκιμής. Όμως το Mokka μας εξέπληξε άλλη μια φορά. Στο εσωτερικό δεν κουνιέται τίποτα, δεν ακούς τον παραμικρό τριγμό και σχεδόν καμία φθορά στο εσωτερικό. Μόνο στο κάθισμα του οδηγού υπάρχει εμφανής φθορά στο ύφασμα.
Μόνο στο μπροστινό μέρος καταλαβαίνει κάποιος τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου από τα πολλά χτυπήματα από πετραδάκια.  Ο κινητήρας των 1,7 λτ της Isuzu, ο οποίος ήταν διαθέσιμος από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας, πληροί προδιαγραφές Euro 5 και έχει αβέβαιο μέλλον στην ευρωπαϊκή αγορά. Το 2015 προστέθηκε ο 1600άρης κινητήρας της Opel και δείχνει να μην φοβάται τις εξελίξεις όντας Euro 6. Ο 1400άρης ατμοσφαιρικός τούρμπο σημείωσε τις καλύτερες πωλήσεις ενώ ο βασικός απέδιδε115 άλογα.
Ο εξοπλισμός του Mokka ήταν πλήρης ενώ στην κορυφαία έκδοση Innovation περιλάμβανε μεταξύ άλλων και προσαρμοζόμενους προβολείς Bi-Xenon. Έχει παρατηρηθεί φθορά και ξεφλούδισμα στις χρωμιομένες χειρολαβές θυρών. Μηχανικά πολύ λίγες είναι η αναφορές για βλάβες και αφορούν μικρή απώλεια πετρελαίου. Ο έλεγχος TUV δεν έδειξε κάτι εκτός αυτού. Ωστόσο η Opel έκανε προληπτικούς ελέγχους στον κλιματισμό γιατί εντοπίστηκε πρόβλημα στους σφικτήρες και υπήρχε πιθανότητα διαρροής


Περίπου 53,000 αυτοκίνητα σταμάτησαν στην γραμμή παραγωγής μιας και λόγω διαρροής χύθηκε λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στο 6άρι κιβώτιο έχουν αναφερθεί προβλήματα σχετικά με την 4η σχέση που οδηγούν στην δυσλειτουργία του κιβωτίου. Μόνο μερικές αναβαθμίσεις έκανε η Opel στον δείκτη καυσίμου, στο σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και στην τετρακίνηση. Βέβαια τα τετρακίνητα είναι ελάχιστα στην αγορά. Για τους περισσότερους αγοραστές ήταν αρκετή η ψηλή θέση οδήγησης και η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Όσοι θέλουν να αγοράσουν αυτό το Mokka πρέπει να γνωρίζου οτι έχει λευκό ποινικό μητρώο!
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις