Test Αντοχής GOLF 7ης γενιάς

Διαβάστηκε από 7552 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/6/2018

Το best seller (λέγε με Golf) συνιστά μια από τις πρώτες επιλογές των αγοραστών μεταχειρισμένων, οι οποίοι πρέπει να συμβιβαστούν όμως με μερικά προβληματάκια.

 
   
Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Αναφερόμαστε φυσικά στον παντοτινό ηγέτη των μεταχειρισμένων, ο οποίος έρχεται από την VW και φέρει φυσικά το όνομα Golf. Δυστυχώς τείνει να γίνει παράδοση ότι η ποιότητα διαφέρει από γενιά σε γενιά: η πρώτη «υπέφερε» με το καλημέρα από τις κακές λαμαρίνες, το Golf II δεν έσπαγε δεν χάλαγε, το νούμερο ΙΙΙ έπεσε θύμα της εποχής εξοικονόμησης Λόπεζ. Εντελώς διαφορετικά ήταν τα πράγματα στο Golf 4ης γενιάς και πως θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, αφού επρόκειτο για δημιούργημα του τελειομανούς Πιέχ. Στα Golf V/VI (μόνο facelift) έγινε πάλι εξοικονόμηση στο κόστος, κάτι που φάνηκε με το πέρασμα του χρόνου.

Η τρέχουσα 7η γενιά όφειλε να αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο. Τα κατάφερε άραγε; Κατά βάση ναι. Από τα πρώτα ήδη μέτρα, ακόμη και στο συγκριτικό, το Golf καθιστά σαφές γιατί κανένας δεν μπορεί να το ξεπεράσει. Απλά ταιριάζει σε κάθε ηλικία, κάθε στιλ οδήγησης, κάθε σωματότυπο και κάθε κοινωνική κατηγορία. Αυτά τα μπορεί μόνο το Golf. Μπορεί να αρέσει ή όχι σε κάποιον, αυτό είναι υποκειμενικό άλλωστε, εν αντιθέσει με την επιτυχία του, την οποία δεν αμφισβητεί κανείς. Για τους αγοραστές μεταχειρισμένων αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συμβιβαστούν με την ιδέα των υψηλών τιμών αγοράς. Ακόμη και τα προηγούμενα ντίζελ μοντέλα τα οποία δεν πληρούσαν τη νόρμα Euro- 6 δεν κοστίζουν κάτω από 8.000 ευρώ. Για ένα κανονικό .14 TSI του 2013 με 100.000 χλμ. απαιτούνται χαλαρά 12.000 ευρώ. Ένα τέτοιο μοντέλο δοκιμάσαμε κι εμείς στην Auto Bild σε ένα τεστ διαρκείας μέχρι τελικής πτώσεως. Προς το παρόν έχει διανύσει 274.000 χλμ. Ακόμη και τώρα μοιάζει στην οδήγηση ως ένα «καινούργιο» μεταχειρισμένο, εντυπωσιάζοντας με το υψηλό επίπεδο άνεσης του, τις καλές επιδόσεις και την «τίμια» κατανάλωση του.

Κάποιες ζημιές δεν αποφεύχθηκαν βεβαίως. Ένα κατεστραμμένο σωληνάκι στις οπές εξαγωγής νερού πλημύρισε το εσωτερικό, το σύστημα πλοήγησης εκνευρίζει με τους μεγάλους χρόνους φόρτωσης και οι δίσκοι του συμπλέκτη DSG παρέδωσαν το πνεύμα τους μετά από 150.000 χλμ. Εδώ και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα το TSI των 122 ίππων αποδεικνύεται και λαίμαργο «καταβροχθίζοντας» λάδια, με τους μίσχους των βαλβίδων στεγανοποίησης να είναι μάλλον η αιτία. Aλλου είδους συνήθη προβλήματα της σειράς όπως είναι για παράδειγμα τα θορυβώδη αμορτισέρ, η κατάρρευση του συστήματος πολυμέσων ή οι προβολείς δεν εμφάνισε το εν λόγω μοντέλο. Ένα τέτοιο Golf ήταν μεν πάντα καλό, χωρίς να εξέλιπαν τα προβλήματα πάντως. Κάτι που ισχύει μέχρι και σήμερα βεβαίως.
 

Ψάχνεις για Service;
 
   

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ