Σύγχρονος κινητήρας και συμπεριφορά διαμάντι

Σύγχρονος κινητήρας και συμπεριφορά διαμάντι
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παρά

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 1.5 BlueHDi, είναι τετρακύλινδρος και φέρει σύστημα υπερπλήρωσης με φτερωτή μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), ώστε να παρουσιάζει μηδενική υστέρηση. Το αποτέλεσμα είναι να παράγει τη μέγιστη ισχύ των 130 ίππων, ενώ η ροπή των 300 Nm έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ.