Πώς δουλεύει το τελευταίο ever Ford Fiesta ST

Πώς δουλεύει το τελευταίο ever Ford Fiesta ST;
Σε κάθε κύλινδρο βλέπουμε ξεχωριστό knocksensor και σύστημα διπλής έγχυσης με παροχή καυσίμου υψηλής πίεσης εντός του κυλίνδρου (άμεσος ψεκασμός) και χαμηλής στους αυλούς εισαγωγής (έμμεσος ψεκασμός).

Σε κάθε κύλινδρο βλέπουμε ξεχωριστό knocksensor και σύστημα διπλής έγχυσης με παροχή καυσίμου υψηλής πίεσης εντός του κυλίνδρου (άμεσος ψεκασμός) και χαμηλής στους αυλούς εισαγωγής (έμμεσος ψεκασμός).

Μέσω ESC, Traction Control και των Torque Vectoring και Torque Steer Compensation και αξιοποιώντας την μεγάλη δύναμη του 1.500άρη EcoBoost, το σύστημα Launch Control πετυχαίνει την μέγιστη δυνατή επιτ

Μέσω ESC, Traction Control και των Torque Vectoring και Torque Steer Compensation και αξιοποιώντας την μεγάλη δύναμη του 1.500άρη EcoBoost, το σύστημα Launch Control πετυχαίνει την μέγιστη δυνατή επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα.