Μετά από 100.000 χιλιόμετρα σε σκληρές δοκιμές αντοχής, η πραγματική ποιότητα ενός αυτοκινήτου αρχίζει να φαίνεται! Είδαμε ανεπάντεχες επιτυχίες, αλλά και κραυγαλέες αποτυχίες στα mega test της Autobild. Στη λίστα με τα μοντέλα που πάτωσαν υπάρχουν 2 γερμανικά και 2 ιαπωνικά οχήματα που προκαλούν έκπληξη στο άκουσμα τους!
Subary XV 2.0D
To Subaru XV 2.0D Exclusive του 2012 δεν μπόρεσε να δικαιολογήσει την ιαπωνική του φύση και βρέθηκε να φλερτάρει με τη τελευταία θέση. Συνολικά έβγαλε 44 διαφορετικά προβλήματα και έλαβε βαθμολογία 4- (με καλύτερη το 1+). Μεταξύ άλλων παρουσίασε πρόωρη φθορά του συμπλέκτη, αλλοίωση σε δύο πιστόνια, σκουριά στα πιο λεπτά μέρη του αμαξώματος, χαλασμένο κάθισμα οδηγού και χαλάρωση των πλαστικών κομματιών που οδήγησε σε ενοχλητικούς θορύβους.
Μετά από 100.000 χιλιόμετρα, η ετυμηγορία των δοκιμαστών ήταν: «Τρίξιμο, θόρυβος και κροτάλισμα: το αυτοκίνητο μοιάζει σαν να είχε κάνει τα διπλάσια χιλιομέτρα».
Audi Q3 2.0 TDI quattro
Μπορεί να θεωρείται premium, αλλά το Audi Q3 2.0 TDI quattro του 2013 δεν δικαιολόγησε το όνομα του. Πρόβλημα στους μεταλλικούς δακτυλίους του κιβωτίου ταχυτήτων, αστοχίες στα xenon και ζημίες στο σύστημα εξατμίσεως έκαναν το test αντοχής μια καταστροφή εμπειρία για το μοντέλο.
Μάλιστα όλες τους ήταν ακριβές ζημίες, που όχι μόνο θα δημιουργήσουν δυσφορία στους κατόχους αν τις αντιμετωπίσουν, αναγκάζοντας τους να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, αλλά χαλάνε και τη συνολική εικόνα ολόκληρου του ομίλου. Βαθμολογήθηκε με 4-.
BMW 218i Active Tourer
Στις τελευταίες θέσεις βρέθηκε επίσης ένα μοντέλο που δημιουργήθηκε και κατασκευάστηκε αποκλειστικά στη Γερμανία. Η πορεία μας με την BMW 218i Active Tourer του 2015 δεν ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις, αφού μόλις στα 36.331 χιλιόμετρα χρειάστηκε να αλλάξουμε ρουλεμάν στροφάλου, με την εταιρία να μας τοποθετηθεί ένα πιο ενισχυμένο.
Επίσης μετά από 9 μήνες μαζί μας, ευτυχώς εντός εγγύησης, αλλάχτηκε όλος ο κινητήρας κάτι που μόνο απαρατήρητο δεν μπορεί να περάσει. Στην τελική εξέταση βρήκαμε εξαιρετικά λίγο ψυκτικό υγρό στο σύστημα κλιματισμού, ενώ ο συμπλέκτης είχε ήδη ξεκινήσει να αφήνει το «πνεύμα» του. Τελική βαθμολογία 4.
Suzuki Vitara S
Στην τετράδα με τα αυτοκίνητα που απογοήτευσαν στο test των 100.000 χλμ βρίσκεται και ένα μοντέλο που το όνομα του έχει ταυτιστεί με την αντοχή και την αξιοπιστία. Το Suzuki Vitara του 2016 δεν κατάφερε να πείσει απόλυτα τους γερμανούς συναδέρφους. Αν και ξεκίνησε δυνατά, αφού μπορούσε με ευκολία να ελιχτεί μέσα στην κίνηση και στα στενά της πόλης, ενώ ταυτόχρονα σε έκανε να νιώθεις άνετα σε ταξίδι ακόμα κι όταν πήγαινες με τέρμα γκάζι, στην συνέχεια τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν καλά.
Μετά από κάποια χιλιόμετρα, άρχισαν τα προβλήματα. Συχνές και μη προγραμματισμένες επισκέψεις στο συνεργείο που εκτός ότι ήταν ενοχλητικές, επηρέαζαν και τη σωστή ροή λειτουργίας του περιοδικού. Έπειτα τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα, όταν μια βλάβη στο κινητήρα το καθήλωσε στο συνεργείο για αρκετό καιρό. Οι δοκιμαστές του περιοδικού ήταν ξεκάθαροι, αν η Suzuki θέλει να ξαναπρωταγωνιστεί θα πρέπει να δουλέψει στην αντοχή στο χρόνο, μια αρετή που φαίνεται ότι έχει χάσει. Τελική βαθμολογία 3-.
Αυτά τα αυτοκίνητα έχουν πατώσει στο test των 100.000 χλμ της Autobild!
Audi Q3 και BMW 218, τα premium που δεν δικαιολόγησαν το όνομα τους.
Δυο Ιάπωνες κλείνουν την 4αδα!
Εσένα ποιο μοντέλο σε έχει απογοητεύσει περισσότερο από όσο περίμενες;