Οδηγούμε τα νέα Peugeot e-2008 και 508: Ακόμα πιο ολοκληρωμένα
23/6/2023
Με το λίφτινγκ του 2008 και του 508, η Peugeot επαναπροσδιορίζει το μέλλον της μάρκας, με την ηλεκτροκίνηση να βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο, κάτι που ενισχύεται κυρίως από το e-2008 και τις Plug-In εκδόσεις του 508. Τα οδηγήσαμε και τα δυο και σας τα παρουσιάζουμε.
Tα νέα Peugeot e-2008 και 508 έρχονται πιο ολοκληρωμένα
Όταν το λιοντάρι βρυχάται, τα υπόλοιπα ζώα σιωπούν. Βέβαια τα facelift των Peugeot 2008 και του 508 δεν είναι τόσο εντυπωσιακά ώστε όλοι στέκονται προσοχή, αλλά είναι μια σαφής ένδειξη της κατεύθυνσης προς την οποία κινείται η γαλλική μάρκα.
Διότι, σύμφωνα με την Peugeot, το e-2008 ευθύνεται εξίσου για την επιτυχία του γαλλικού μοντέλου, αφού έχουν πουληθεί περισσότερα από 75.000 αντίτυπα τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Το SUV μήκους 4,30 μέτρων κατασκευάζεται στο ισπανικό εργοστάσιο στο Βίγκο, όπου εκεί εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, βγαίνουν και τα μοντέλα με τους θερμικούς κινητήρες, συμπεριλαμβανομένου και του ολοκαίνουργιου με την αρχιτεκτονική 48-volt.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Νέα στοιχεία στην εμφάνιση, αναβαθμισμένο infotainment
Ωστόσο, δεδομένου ότι η τάση της γαλλικής μάρκας είναι σαφώς προσανατολισμένη προς το ρεύμα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Μιας και η βάση είναι η ίδια για όλους τους τύπους κίνησης, το e-2008, όπως και τα αδέρφια του, έχει αποκτήσει τα νέα φώτα ημέρας που μοιάζουν με 3 νυχιές, το καινούργιο λογότυπο της εταιρείας με το κεφάλι του λιονταριού που κοσμεί την μάσκα και τα πιο αιχμηρά πίσω φώτα.
Αυτό που ξεχωρίζει στο εσωτερικό είναι το νέο σύστημα infotainment, το οποίο εκτός ότι περιλαμβάνει μια νέα κεντρική οθόνη 10 ιντσών, έχει αναβαθμιστεί και στο κομμάτι της εμπειρίας χρήσης, αφήνοντας στο παρελθόν τα λιτά γραφικά και δίνοντας του μια φρέσκια και σύγχρονη εμφάνιση. Η οθόνη HD εκτός ότι σε κερδίζει με την ευκρίνεια της, πλέον ανταποκρίνεται πολύ πιο γρήγορα στις εντολές και έχει καλύτερο touch.
Ισχυρότερο και με μεγαλύτερη αυτονομία το e-2008
Επίσης καινούργια είναι και η μπαταρία του ανανεωμένου e-2008, της οποίας η χωρητικότητα έχει ανέβει στα 54kWh και σύμφωνα με το WLTP μπορεί να αγγίζει τα 406 χιλιόμετρα αυτονομίας. Αυξημένη είναι και η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα που από τους 136 ίππους πήγε στους 156, δίνοντας το κάτι παραπάνω. Όχι ότι μετατρέπει το μοντέλο σε ένα άγριο θηρίο επιδόσεων, αφού ακόμα και για «αναγκάσεις» να ενεργοποιηθεί το ESP πρέπει να προσπαθήσεις σκληρά, αλλά του επιτρέπει να κινείται σβέλτα χωρίς να γίνεται βίαιο ή να ασκεί υπερβολικές πιέσεις στους επιβάτες που κάθονται στα καλοσχηματισμένα καθίσματα.
Σαν γαλλικό μοντέλο, το τιμόνι του είναι σωστά ρυθμισμένα και γρήγορο, δίνοντας κάποια αυτοπεποίθηση στις στροφές, ενώ η ανάρτηση είναι ρεγουλαρισμένη ώστε η άνεση να υπερτερεί, αφού θα απορροφήσει με μαεστρία μικρές ή μεγάλες ανωμαλίες και δεν θα κουράσει τον οδηγό.