Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το Opel Grandland Hybrid 48V: Με κατανάλωση που εντυπωσιάζει
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Opel Grandland Hybrid 48V: Με κατανάλωση που εντυπωσιάζει

22/4/2024

Με 136 υβριδικούς ίππους και δύναμη από χαμηλά!
Δεν καταλαβαίνεις την αλλαγή μεταξύ ρεύματος και βενζίνης.
Καίει έως 5,7 λτ./100 χλμ., 1 λτ. κάτω από το αμιγώς βενζινοκίνητο.
Με drive mode ειδικό για ανάκτηση ενέργειας, δεν μεταβάλλονται οι χώροι.

Αξιζει να μαθετε

Με 136 υβριδικούς ίππους και δύναμη από χαμηλά!

Το Οpel Grandland μετά από 6+ χρόνια στην αγορά, περνά ακόμη μια φορά την πόρτα της ανανέωσης, αλλά κάπως διαφορετικά αυτή τη φορά! Αντί για νέες μάσκες, μεγαλύτερες ζάντες και νέες ταπετσαρίες, η αλλαγή γίνεται κάτω από το καπό όπου αποκτάει υβριδική φύση. Εκεί υπάρχει ένα τρικύλινδρο μοτέρ 1,2 λίτρων που συνεργάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο μέσα στο κιβώτιο, κι ένα αυτόματο σασμάν 6 σχέσεων, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τους 136 ίππους. Παρά το γεγονός ότι ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος, και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα SUV 4,5 μέτρων και 1,5 τόνου, η υβριδική υποβοήθηση παρέχει ικανοποιητική υποστήριξη στις χαμηλές στροφές μέχρι να «ανοίξει» το turbo και ταυτόχρονα έχει αναλάβει το σύστημα start-stop.

Δεν καταλαβαίνεις την αλλαγή μεταξύ ρεύματος και βενζίνης!

Όπως και να έχει, η εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στο μοντέλο κρίνεται επιτυχής. Ανάλογα το ποσοστό της μπαταρίας, το Opel Grandland Hybrid 48V μπορεί να ξεκινήσει αμιγώς ηλεκτρικά και στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί αρμονικά και ομαλά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης. Αυτή η μετάβαση είναι απρόσκοπτη και σχεδόν απαρατήρητη από τον οδηγό, με τις δυο φύσεις να είναι απόλυτα εναρμονισμένες, δείχνοντας την προσοχή που έδωσε η εταιρεία στο μοντέλο.

Καίει έως 5,7 λτ./100 χλμ., 1 λτ. κάτω από το αμιγώς βενζινοκίνητο.

Η υβριδική υποβοήθηση έχει άμεσο θετικό αντίκτυπο και στο τομέα της κατανάλωσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, τη στιγμή που το χωρίς υβριδική τεχνολογία Opel Grandland  των 130 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων θέλει 6,4 έως 6,7 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες, η ήπια υβριδική έκδοση των 136 ίππων αρκείται από τα 5,5 έως 5,7 λτ..

Με drive mode ειδικό για ανάκτηση ενέργειας, δεν μεταβάλλονται οι χώροι

Μάλιστα διαθέτει ειδικό οδηγικό mode για αυξημένη ανάκτηση ενέργειας κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, με το όνομα Charge. Ειδικά μέσα στην πόλη, όπου το πόδι βρίσκεται πιο συχνά στο πεντάλ του φρένου κι όχι του γκαζιού, στο συγκεκριμένο πρόγραμμα η οδήγηση μπορεί να γίνει ένα παιχνίδι μείωσης της κατανάλωσης. Τέλος ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι τα λίτρα του πορτ-μπαγκάζ του Opel Grandland Hybrid 48V δεν έχουν μεταβληθεί όπως γίνεται σε αρκετά υβριδικά μοντέλα, διότι η μπαταρία των 1 kWh έχει τοποθετηθεί  κάτω από το δάπεδο.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε