Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
524
σχόλια
Συγκρίνουμε την Alfa Romeo Tonale με το νέο Toyota C-HR

Συγκρίνουμε την Alfa Romeo Tonale με το νέο Toyota C-HR

Διαβάστηκε από 17031 αναγνώστες - 15/4/2024

Βάζουμε τo ολοκαίνουργιο και full υβριδικό Toyota C-HR απέναντι στην ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale και συγκρίνουμε τα δύο ξεχωριστά σε σχεδίαση οικογενειακά SUV σε 11 κρίσιμους τομείς σύγκρισης.

Η πρώτη γενιά του C-HR αποδείχτηκε λίρα εκατό για την Toyota, αφού απέδειξε στους Ιάπωνες ότι μπορούν να βγάλουν αρκετά χρήματα από ένα αυτοκίνητο που χτυπάει πρωταρχικά στην εμφάνιση, με την Toyota να αναφέρει πως το 59% όσων αγόρασαν C-HR ήταν νέοι πελάτες. Στη χώρα μας μόνο το C-HR πούλησε σχεδόν 14.000 μονάδες από το 2017 που λανσαρίστηκε (πάνω από 840.000 πανευρωπαϊκά) και έγινε το εν Ελλάδι best seller της κατηγορίας.

To ολοκαίνουργιο Toyota C-HR «βγάζει μάτι» με τον φουτουριστικό του σχεδιασμό και έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις με πριν (28 χλστ. λιγότερα σε μήκος από τα 4.390 χλστ. του προηγούμενου), διατηρώντας το μεταξόνιο των 2.640 χλστ. και όντας 35 χλστ. πιο φαρδύ. Πλέον είναι διαθέσιμο μόνο ως full υβριδικό με θερμικό κινητήρα 1,8 ή 2,0 λτ. και συνδυαστική απόδοση 140 ή 197 ίππων αντίστοιχα. Μάλιστα η top έκδοση μπορεί να συνδυαστεί και με ηλεκτρική τετρακίνηση, που υλοποιείται χάρη σε έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς όταν χρειαστεί. Η 25ετής εμπειρία της Toyota στην full υβριδική τεχνολογία και οι αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης δίνουν σαφές προβάδισμα στα μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας. Πάντως, το «βάρος» της συνέχισης της εμπορικής επιτυχίας του προηγούμενου θα πέσει στην πιο… εύπεπτη έκδοση με τον 1,8 λτ. κινητήρα, η οποία συνδυάζεται όπως πάντα με αυτόματο κιβώτιο eCVT. Eίναι διαθέσιμο από την έκδοση C-ULT και 29.300 ευρώ με ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Ωστόσο για τη σημερινή αντιπαράθεση θα επιλέξουμε τη δεύτερη έκδοση C-LUB με τιμή 32.770 ευρώ, που είναι πιο κοντά στη βασική έκδοση της Alfa Romeo Τonale.

Το πρώτο μικρομεσαίο οικογενειακό SUV των Ιταλών ήρθε σχεδιασμένη από τον Έλληνα, Αλέξανδρο Λιώκη για να φέρει συναίσθημα στη ψυχρή λογική του premium μέρους της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Για τη σύγκριση επιλέξαμε την «βασική» Tonale των 130 ίππων (προσφέρεται και με 160 ίππους με το 1,5 λτ. κινητήρα να έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας). Και οι δύο εκδόσεις έχουν ήπια υβριδική τεχνολογία, η οποία σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική προσφέρει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης στο παρκάρισμα και στο σταμάτα-ξεκίνα, ενώ στάνταρ είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT. Η βασική έκδοση Super κοστίζει μετά από έκπτωση 38.500 ευρώ, που δείχνει και τον premium προσανατολισμό της Tonale.

Θα καταφέρει το νέο Toyota C-HR να κοντράρει μια ξεκάθαρα premium πρόταση στα οικογενειακά μικρομεσαία SUV, όπως η Alfa Romeo Tonale; Ας δούμε πώς θα έρθει το «σκορ»!

Με μια ματιά οι 11 τομείς σύγκρισης της Alfa Romeo Tonale με το Toyota C-HR

Tα 11 Βήματα Νικητής
1 Τιμή: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT Super: 38.500 ευρώ
Toyota C-HR 1,8 Hybrid C-LU8: 32.770 ευρώ
Η Alfa Romeo Tonale είναι σχεδόν 6 χιλιάρικα ακριβότερη από τη δεύτερη πλούσια εξοπλισμένη έκδοση του C-HR (C-LUB) και σχεδόν 9 χιλιάρικα από τη βασική C-ULT (από την τελευταία πάντως δε λείπει τίποτα). 
2 Κατανάλωση: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 8,5 λτ./100 χλμ.
Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 5 λτ./100 χλμ.
Χάρη στις αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης, το full υβριδικό Toyota C-HR είναι πολύ πιο οικονομικό σε κατανάλωση από την ήπια υβριδική Alfa Romeo Tonale (που πάντως μπορείς να κάνει εκκινήσεις και παρκάρισμα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα της). Η διαφορά είναι μεγάλη και δικαιολογεί 2πόντο για το ιαπωνικό μοντέλο.
3 Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 35,7 μ.
Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 38,1 μ.
To Tonale στο φρενάρισμα πανικού είναι 2,4 μ. καλύτερη.
4
After Sales: Στα μυστικά τεστ συνεργείων που πραγματοποιήσαμε, η βαθμολογία της Toyota ήταν εντυπωσιακή και αισθητά πάνω από το μέσο όρο σε αντίθεση με την επίδοση της Alfa Romeo, που ήταν μετριότατη.
Η Toyota επιβεβαιώνει στην πράξη τις υψηλές after sales υπηρεσίες που προσφέρει στον αγοραστή. 
5 Αίσθηση πολυτέλειας-Design: Η Alfa Romeo Tonale ήρθε σχεδιασμένη από τον Αλέξανδρο Λιώκη για να φέρει συναίσθημα στην ψυχρή λογική του premium μέρους της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα τόσο στην εξωτερική σχεδίαση, όσο και στην ποιοτική καμπίνα. Το Toyota C-HR έχει πολύ εντυπωσιακή σχεδίαση και ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, αλλά η πολυτέλεια στην καμπίνα της Tonale είναι πιο έντονη δικαιολογώντας και την premium στόχευση του πρώτου μικρομεσαίου SUV της θρυλικής ιταλικής φίρμας. 
6 Χώρος αποσκευών: Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 500 λτ.
Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 388 λτ.
Είναι ικανή διαφορά υπέρ της Alfa Romeo Τonale για να της δώσει ακόμα έναν πόντο.
7 Εγγύηση: Alfa Romeo: 5 χρόνια ή 200.000 χλμ.
Toyota: 6 χρόνια ή 180.000 χλμ.
Μεγαλύτερη εγγύηση για την Toyota με τον αγοραστή να έχει για ένα 6 χρόνο παραπάνω το κεφάλι του ήσυχο. Εντυπωσιακή και η εγγύηση για την μπαταρία του C-HR που φτάνει τα 11 χρόνια, 3 περισσότερα από εκείνα για την μπαταρία της Tonale.
8 Εξοπλισμός άνεσης: Και τα δύο μοντέλα στις εκδόσεις εξοπλισμού που εξετάζουμε διαθέτουν αυτόματο 2ζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών η Tonale και 17 το C-HR), οθόνη αφής για το infotainment (10,25 ιντσών η Tonale, 12,3 ιντσών το C-HR), ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, cruise control («έξυπνο»), αισθητήρες φώτων και βροχής, φώτα LED και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Το C-HR προσφέρει όμως και επιπλέον στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν (σημαντικό στοιχείο), πλοήγηση, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ασύρματη φόρτιση κινητού, προβολείς ομίχλης, είσοδο χωρίς κλειδί και ambient φωτισμό καμπίνας.
 
Το C-HR στην έκδοση εξοπλισμού C-LUB προσφέρει στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, ασύρματη φόρτιση κινητού. Με δεδομένη και τη πολύ χαμηλότερη τιμή του, το C-HR μεγαλώνει τη διαφορά.
9 Εξοπλισμός ασφάλειας: Εκτός από τα υποχρεωτικά ABS και ESP και τα δύο μοντέλα έχουν τα απαραίτητα συστήματα πλέον συστήματα, όπως αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση σημάτων KOK, προειδοποίησης κόπωσης οδηγού, καθώς και ενεργό Lane Αssist που σε κρατάει στη λωρίδα σου. To C-HR προσφέρει 1 επιπλέον αερόσακο (για τα γόνατα του οδηγού) και σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου, χωρίς όμως η επιμέρους αντιπαράθεση να ξεφεύγει από την ισοπαλία.
10 Προσπέραση (60-100 χλμ/ώρα): Alfa Romeo Tonale 1,5 Hybrid 130 TCT: 5,5 δλ.
Toyota C-HR 1,8 Hybrid: 5,8 δλ.
 
Το πιο γρήγορο κιβώτιο και η βοήθεια χαμηλά από τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (για τα δεδομένα των ήπια υβριδικών) η Tonale παρότι βαρύτερη και με 10 άλογα λιγότερα προσπερνάει σχεδόν στο ίδιο χρόνο με το C-HR. Η υπέρ της διαφορά του 0,3 δλ. δε δικαιολογεί πόντο. Ανάλογη είναι η διαφορά και στο 80-120 χλμ./ώρα (7,1 δλ. η Tonale και 7,4 δλ. το C-HR). Το ιαπωνικό μοντέλο με 10,0 δλ. είναι 0,2 δλ. πιο γρήγορο στο σπρίντ του 0-100. Στην πλήρη επιτάχυνση πάντως είναι πιο θορυβώδες.
11 Γόνατα πίσω επιβατών: Alfa Romeo Tonale: 15,5 εκατ.
Toyota C-HR: 14,5 εκατ.
Στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, η Τonale δεν έχει ικανή διαφορά υπέρ της ώστε να σκοράρει και να μειώσει τη διαφορά.
Alfa Romeo Tonale – Toyota C-HR: 3-6

Ας δούμε αναλυτικά τις διαφορές μεταξύ των δύο μοντέλων:

Γκολ από τα αποδυτήρια για το C-HR λόγω τιμής (0-1)
Η Tonale στοχεύει στο premium κομμάτι της κατηγορίας και αυτό γίνεται αντιληπτό και από την τιμή της. Για την ήπια υβριδική έκδοση των 130 ίππων (διαθέσιμη και 160 άλογα χάρη μεταξύ άλλων και στο turbo μεταβλητής γεωμέτρίας), η βασική έκδοση Super κοστίζει μετά από σχετική έκπτωση 38.500 ευρώ. Από την άλλη το full υβριδικό νέο Toyota C-HR στη βασική έκδοση C-ULT με το υβριδικό σύστημα των 140 ίππων (μοτέρ 1,8 λτ.) κοστίζει 29.300 ευρώ, ενώ στην ακόμα πιο πλούσια έκδοση C-CLUB που επιλέξαμε κοστίζει 32.770 ευρώ. Η διαφορά τιμής είναι εμφανής και με δεδομένη τη full υβριδική τεχνολογία του, το Toyota C-HR κερδίζει τον πρώτο πόντο. 
 
Καίει 70% λιγότερο το C-HR (0-3)
Χάρη στη full υβριδική του υπόσταση και τις αυξημένες δυνατότητες ηλεκτροκίνησης που προσφέρει η εξελιγμένη σχετική τεχνολογία της Toyota, το C-HR κερδίζει την ήπια υβριδική Tonale, καθώς τα 3,5λτ/100 χλμ. υπέρ του σε μέση κατανάλωση (5 λτ./100 χλμ. έναντι 8.5 λτ./100 χλμ.) μεταφράζεται σε περίπου 1.000 €/έτος λιγότερα. Παρά τη δυνατότητα της Alfa Romeo Tonale να εκκινεί και να παρκάρει ηλεκτρικά (όχι συνηθισμένο για ήπια υβριδικό μοντέλο), το C-HR καίει τα μισά και μέσα στην πόλη (3,5 έναντι 7 λτ./100 χλμ.). Ακόμα και στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα, το C-HR καίει 1,5 λτ./100 λιγότερα (5,5 έναντι 7 λτ./100 χλμ.). Η διαφορά υπέρ του C-HR δικαιολογεί 2πόντο!
 
Φρενάρει καλύτερα η Alfa Romeo Tonale (1-3) 
Σχεδόν 2,5 μέτρα καλύτερα «κοκκαλώνει» η Alfa Romeo Tonale από τα 100 χλμ/ώρα σε κατάσταση φρένων πανικού. Για την ακρίβεια η Tonale χρειάζεται 35,7 μέτρα και το C-HR, 38,1 μ. Για την ιστορία πάντως η ιταλίδα της δοκιμής φορούσε τους έξτρα τροχούς των 20 ιντσών με ελαστικά 235/40, ενώ το C-HR είχε τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά 225/50.
 
Καλύτερες After Sales υπηρεσίες και μεγαλύτερη εγγύηση από την Toyota (1-5) 
Στα μυστικά τεστ συνεργείων που πραγματοποιήσαμε, η βαθμολογία της Toyota ήταν εντυπωσιακή και αισθητά πάνω από το μέσο όρο σε αντίθεση με την επίδοση της Alfa Romeo, που ήταν μετριότατη. Η Toyota επιβεβαίωσε στην πράξη τις υψηλές after sales υπηρεσίες που προσφέρει στον αγοραστή. Παράλληλα προσφέρει και 1 χρόνο μεγαλύτερη εγγύηση από την Alfa Romeo, για να κερδίσει 2 πόντους και να αυξήσει τη διαφορά.
 
Είναι κούκλα και έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ η ιταλίδα (3-5)
Όσο και υποκειμενισμό να κρύβει αυτός ο τομέας, δεν μπορεί κανείς να μείνει αδιάφορος στο μεσογειακό ταμπεραμέντο της Alfa Romeo Tonale. Μάλιστα οι όμορφες γραμμές της Tonale, που έχουν στοιχειά από το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo, έχουν προκύψει από τα χέρια του Έλληνα Αλέξανδρου Λιώκη. Το νέο C-HR κάθε άλλο παρά αδιάφορο είναι σχεδιαστικά, αφού δείχνει πολύ φουτουριστικό. Είναι και εξαιρετικά καλοφτιαγμένο, αισθητά καλύτερο από πριν, αλλά η συνολική αίσθηση πολυτέλειας δεν είναι ανάλογη της Tonale. Είναι η στιγμή της Tonale να σκοράρει 2 μαζεμένες πόντους. 
 
Με καλύτερο εξοπλισμό το αισθητά φθηνότερο C-HR (3-6)
Το C-HR στην έκδοση εξοπλισμού C-LUB προσφέρει παραπάνω στοιχεία, όπως κάμερα όπισθεν, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και ασύρματη φόρτιση κινητού. Με δεδομένη και τη πολύ χαμηλότερη τιμή του, το C-HR σκοράρει στο τελευταίο λεπτό και διευρύνει την υπέρ του διαφορά.
 
Συμπέρασμα: 6-3 κερδίζει το C-HR
Το νέο full υβριδικό Toyota C-HR καίει αισθητά λιγότερο, έχει μεγαλύτερη εγγύηση και διαθέτει καλύτερο εξοπλισμό, ενώ δεν υπάρχει σύγκριση στις after sales υπηρεσίες που απολαμβάνει. Από την άλλη, η Alfa Romeo Tonale έχει σαφώς πιο μεσογειακό ταμπεραμέντο στο design, προσφέρει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, φρενάρει πιο δυνατά και έχει πιο premium υλοποίηση στην καμπίνα. Αυτά όμως δεν αρκούν και με δεδομένη τη διαφορά τιμής, το C-HR κάνει πάρτυ ως μια σαφώς πιο Value for Money επιλογή.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε
  • Εμμ Τζιακης

    Συκριση Ιταλικου ( ?) ζημιαρικου σκουπιδοντενεκε με ενα μεσαιο ποιοτικο αυτοκινητο. Ελεος.

    Προβολή περισσότερων σχολίων
  • Vagelis Apostolou

    Chr 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Giorgos Anastasopoulos

    Καταρχην Tonale και CHR δεν ανηκουν στην ιδια κατηγορια. Εχει νοημα η συγκριση? Σαν να συγκρινει κανεις την Χ3 με το Χ-cross.

  • Ανδρεας Μυλωνας

    Harris Bialas Διαβασε σχολια

  • Michael Niaros

    Είναι μη συγκρίσιμα αυτοκίνητα.

  • Ιωαννης Στεφανιδης

    ΤΟΥΟΤΑ ΞΕΚΩΛΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ

  • George Mihailidis

    Είπαμε πλαστικά μπαούλα με μπαταρίες αυτοκίνητα για κλαρινογαμπρους 🤫🤫🤫🤫🤫🤫🤫

  • Βασιλης Δουφεκας

    ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΓΙΓΑΝΤΑ ΜΕ ΝΑΝΟ!!!!

  • Vaggelis Voudoukis

    Σύγκριση αμαξιών όση σχέση έχει η μαρμελάδα με την αναδάσωση! Το αμάξι καταρχήν είναι ένα εργαλείο που σε πάει από το ένα μέρος σ ένα αλλο!. Επίσης το θες απροβληματιστο όσο το δυνατόν με ζημιές κλπ! Το αν θα έχει και κοτσιδάκια επάνω είναι δικό σου θέμα και τα γούστα του ο καθείς τα πληρώνει. Από πλευρά πρακτικότητας λοιπόν μόνο chr.

  • Stelios Karras

    Γέμισαν οι δρόμοι. Ρομεο

  • Nikos Gasteratos

    Το Chr είναι είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αν σε ενδιαφέρει η τεχνολογία, η αξιοπιστία, και η οικονομία στην ΠΟΛΗ. Δεν ξέρω πως είναι στην οδήγηση η Alfa, αλλά αν θέλεις ένα αυτοκίνητο που να απολαμβάνεις την οδήγηση το Toyota δεν κάνει. Ούτε ήρεμο και αθόρυβο είναι, (το CVT του δεν βοηθάει και το μοτέρ μουγκρίζει πολυ) ούτε νευρικό είναι. Είναι όμως πολύ στιβαρό και φυσικά πολύ ιδιαίτερα όμορφο.

  • Giannis Koutsougkoulos

    @Παναγιώτης Ποσποτικης όλοι οι ειδημονες

  • Giannis Koutsougkoulos

    Πόσο άσχετος πρέπει να είσαι για να συγκρίνεις δύο ανόμοια πράγματα....Ποιο CHR.... Τοyota κ ΤΡΙΧΕΣ!!

  • Δημήτρης Πιρπινάκης

    Σάν την Κούκλα καμμιά... καί ειδικά αυτή που φοράει τόν υπέροχο κινητήρα πετρελαίου τού γκρουπ δαγκώνει....

  • Μηνάς Αποστόλου

    Αφού έφτασε να έχει χειρότερο εξοπλισμό και από Toyota, η Alfa Romeo, καλύτερα να το κλείσουν τότε το μαγαζάκι τους και να φτιάχνουν μακαρονάδες!!

  • Korolenko Petrovic Alexander

    Φοβερά αμάξια τα άλφα Ρομέο,αν εξαιρέσουμε ότι δε πουλάνε πουθενά στον κόσμο....τελικά οι καταναλωτές είναι ηλίθιοι κ ανενημερωτοι παγκοσμίως...κρίμα για όλους μας..

  • Nikos Argiris

    Τήν Άλφα [ανέκαθεν] τήν αγοράζεις μέ την καρδιά ,όχι μέ την λογική καί συνήθως τήν ..παντρεύεσαι

  • Βασίλης Θαλής

    Εγώ ακόμα και σχεδιαστικά, πιο όμορφο βρίσκω το Γιαπωνέζικο.. Μοιάζει πιο μοντέρνο!

  • Giorgos Karavasilakis

    Σοβαρά τώρα? Βάλατε τον Βασιλιά των πωλήσεων απέναντι στα ρημάδια της Alfa Romeo? Και ποιο περιμένατε να είναι το αποτέλεσμα? 😅😅😅

  • Dimitris Vourlitsis

    σκουπιδια

  • Σιαφας Δημητρης

    Βολβο !!!

  • Παναγιώτης Τσιλιγκίρης

    Monica Bellucci vs Pokémon !!

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    https://www.facebook.com/share/v/BcTtez5LHzsDh6b5/

  • Georgios Tsoutsis

    Orfeas

  • Κώστας Χαβαλεδάκης

    Stelios Keramianakis

  • Achilleas Mantzios

    οχι

  • Βλασης Κολιοπουλος

    Περί ορέξεως..κολοκυθοπιτα.

  • Ιωάννης Οικονομίδης

    Το μόνο πρόβλημα του CHR είναι ότι είναι στενό και γενικά πολύ στενάχωρο πίσω. Η Tonale λογικά πρέπει να είναι πιο ευρύχωρη πίσω.

  • Giorgos Vaitsis

    Autoagora μηπως εισαι λιγο υπερ της toyota? Λεω μηπως λιγακι..

  • Γιάννης Θεοφίλου

    Alfa Romeo να αγοράζετε έχω παιδί να παντρέψω

  • Anthony Mastoris

    Γιατί;

  • Νίκος Τζιέρης

    Τι συγκρίνεις το ενα Ιταλικό το άλλο Ιαπωνία. Μυαλό θέλει.

  • Τονας Διονυσιος

    Το chr δεν σε κερδίζει με την εμφάνιση όπως το προηγούμενο μοντέλο και η alfa είναι ακριβή, στην Αμερική το ίδιο αυτοκίνητο με όνομα άλλης εταιρίας κοστίζει χιλιάδες ευρώ λιγότερα

  • Thanasis Mamalis

    Τώρα που κολλάνε αυτά τα 2?

  • Οδυσσέας Μαυρομάτης

    Αυτή η Alfa πως πάει από στρόφαλο ξέρουμε? 🤣🤣

  • Vagelis Voultsinos

    Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία αυτοκινήτων, αλλά είναι δύο αυτοκίνητα με τελείως διαφορετικές φιλοσοφίες κατασκευής, άλλα στησίματα, οπότε δεν είναι συγκρίσημα.

  • ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΚΑΛΙΔΗΣ

    Ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του καθενός.

  • Nick Kouvaris

    Ξεκαθαρα tonale αν και ειναι αλλη κατηγορια,οδικη συμπεριφορα η καλυτερη σε suv.CHR μεγαλο αμαξωμα χωρις χωρους και κλειστοφοβικο,ομως ομορφο

  • Dimitris Patsopoulos

    Tonale για οδηγικές απολαύσεις και Toyota αν θες αξιοπιστία.

  • Antreas Karlos

    Made in turkey 🇹🇷

  • Periclis Goumas

    στρίβουν τα γιαπωνέζικα ή μόνο ευθεία πάνε και όπως να΄ναι πάνε;🤣

  • Peter Ioannou

    Τώρα όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου stelantis μοιάζουν, αναγκαστικά. Βλ. peugeot 208, opel corsa, lancia Y κλπ

  • Nicola Larini

    Άκυρη σύγκριση. Το Chr είναι στην μικρότερη κατηγορία που ανήκει το Jeep Averger, η Alfa Milano που βγήκε τώρα το Audi Q2.

  • Tolis Mprik

    Τί νά συγκρίνεις τώρα τά μπουρδέλα τά ιταλικά που πρέπει να έχεις το ένα χέρι στην τσέπη για τά συνεργεία και τό άλλο στα πρατήρια για καύσιμα

  • Marios Karkamanis

    Tonale premium από έλληνα σχεδιαστή

  • Giannis Melitas

    Ιεροσυλια ρε παιδια…Αlfa με Toyota???

  • Panos Papakwstas

    Toyota εγγύηση japannnnnnn

  • Sideris Dinos

    Καλό το Toyota αλλά εγώ είμαι με την Alfa....αμάξι με προσωπικότητα τι να λέμε τώρα....!!!

  • Nikitas Agapiou

    Έχοντας αγοράσει το νέο chr θα πω μόνο ότι είναι εκπληκτικό και από χώρους πιστέψτε με αν το δείτε από κοντά θα αλλάξετε άποψη.Το θέμα ομορφιάς πραγματικά είναι υποκειμενικό.Εμένα μου άρεσε και το πήρα σε κάποιον άλλον όχι.αδεν είναι θέμα σύγκρισης οπότε.Μηχανικά το chr είναι άλλο επίπεδο επίσης όπως και ο εξοπλισμός του.Από την άλλη το alfa είναι άλλο αμάξι.Κακώς για μένα συγκρίνονται.

  • Nikos Frantzis

    Δεν συγκρίνονται οι γιαπωνέζικες μαλακιες με την πραγματική ποιότητα κίνησης ( και στις στροφές)

  • Mixalis Mamonas

    Alfa Romeo είναι αμάξι για την θάλασσα δηλ για πεταμα.... σχεδιασμός σαν αγγούρι με Ρόδες από μοτέρ τα κλασικά σε λιγάκι θα καίει και λαδακι και το check σαν να έχεις γερμανο

  • Nikos Gasteratos

    Δεν υπάρχουν πια κακά αυτοκίνητα. Δεν υπάρχει πια μια Skoda ή μια Dacia της δεκεατίας του '80. Όλα τα αυτοκίνητα είναι καλά και ασφαλη. Είναι που δίνει βάρος ο κάθε κατασκευαστής. Πλέον μπορει να μπείς σε ένα κινέζικο αυτοκίνητο και να σου δώσει την εντύπωση της καλής ποιότητας και απο κάτω να έχει κούφια πλαστικά, γυμνές λαμαρίνες φτηνά υλικά. Η Toyota σίγουρα δεν είναι έτσι αλλά όλοι ξέρουμε ότι δίνει βάση στην αξιοπιστία, στην τεχνολογία και στην αντοχή, έχοντας μια πολύ καλη ποιότητα. Η Alfa δεν στοχεύει εκεί. Ο Οδηγός μια Alfa δεν θα την αγοράσει για τα παραπάνω, αλλά για άλλους λόγους. Προσωπικά έχω γερμανικά αυτοκίνητα. Άλλοι θέλουν την σιγουριά (Toyota, Honda), άλλοι θέλουμε να οδηγούμε το αυτοκίνητο, και όχι να μας οδηγάει, (Mazda, BMW, Alfa Romeo, Mini κοκ). Τα παραδείγματα είναι μόνο για την κατανόηση. Για παράδειγμα το Yaris Gazoo Racing δεν έχει καμία σχέση με το απλό Yaris ή με κανένα άλλο Toyota. Και καμία σχέση με την φιλοσοφία της εκ του ασφαλούς αγοράς. Είναι αυτοκίνητο αδρεναλίνης. Έτσι και η Alfa.

  • Greg Filos

    Αν αγοράζεις αμάξι στα 32Κ+ με γνώμονα το 1000Ρικο στα καύσιμα τότε κάτι δεν πάει καλά.. Ωραίο το CHR κ σαφώς πιο εξελιγμένο τεχνολογικά... Το θέμα είναι η καρδιά τι λέει..

  • Γιαννης Σταθης

    Σύζυγος η Toyota Γκόμενά η Alfa....

Διαβάστε και άλλα σχόλια στην σελίδα μας στο Facebook