Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
25 Απρ 2025
 
 
 
 
 
 
Πιο φθηνό, οικονομικό και hi-tech το Mokka, κερδίζει άνετα το Kamiq
3 χιλιάρικα φθηνότερο και καλύτερα εξοπλισμένο το υβριδικό Mokka.
Κινείται και ηλεκτρικά το Mokka οπότε στην πόλη καίει 800 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε βενζίνη.
Κερδίζει σε ευρυχωρία το Kamiq, πιο ήσυχο και πολυτελές το Mokka.
Iσοπαλία σε επιδόσεις, ευχρηστία, εξοπλισμό ασφάλειας.

Εσείς τι λέτε; Αξίζουν τα 3.000 ευρώ παραπάνω για το Skoda Kamiq;
Περισσότερα »
 
 
 
 
Εξετάζουμε το Audi Q3
 
 
 
Χειροκίνητο κιβώτιο στην εισαγωγική έκδοση, ο ανταγωνισμός προσφέρει αποκλειστικά αυτόματα.
Έχει μείνει πίσω τεχνολογικά, διατίθεται μόνο ως αμιγώς βενζινοκίνητο και καίει 10,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Δεν υπερέχει ούτε σε επιδόσεις, ούτε σε ποιότητα απέναντι στον ανταγωνισμό.

Αξίζει ή δεν αξίζει το Audi Q3 τα χρήματά του; Εσεις τι λέτε;
 
Περισσότερα »
Εξετάζουμε τη Mercedes GLA
 
 
 
Έχει τη μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στην κατηγορία της.
Έχει πλούσιο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας.
Είναι γρήγορη στην προσπέραση και έχει καλά φρένα, σημαντικό για την ενεργητική ασφάλεια.
Καίει 5,1 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, η Mercedes GLA τα χρήματά της; Εσείς τι λέτε;
 
Περισσότερα »
 
 
Leasing Plug-In Υβριδικών: Οι καλύτερες και οι χειρότερες προσφορές
Μεγάλες διαφορές τιμών μεταξύ των εταιριών leasing στα Plug-In υβριδικά.
H Mercedes GLA 250 e στα 41.300 ευρώ (4-ετία) στην Easy Rental, σχεδόν 9.000 ευρώ ακριβότερη στην Sixt.
Η Motorlease, στην 4-ετία, δίνει την BMW X1 7.500 ευρώ φθηνότερα από την Sixt.
To Volvo XC60 στα 45.000 ευρώ από την Avis, 6.000 ευρώ παραπάνω στην Ayvens.

Συμφέρει η μίσθωση ενός Plug-In υβριδικού μέσω leasing;
Περισσότερα »
 
 
Δοκιμή Citroen C3 1.2 Puretech 100 PS
 
 
 

Είναι το καλύτερο για ψηλούς επιβάτες στα πίσω καθίσματα.
Διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 44 λίτρων που είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία και έχει αυτονομία 880 χλμ.
Έχει ωραίο σχεδιασμό και είναι το ψηλότερο στην κατηγορία του με 19,7 εκατοστά απόσταση από το έδαφος.

 
Περισσότερα »
Φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων με ισχύ έως 600 kW
 
 
 

Οι υπάρχουσες υποδομές στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους έχουν όριο τα 400 kW.
300 χιλιόμετρα αυτονομίας σε λιγότερο από 8 λεπτά.
Η Ionity θα βρεθεί στην κορυφή των παρόχων ταχείας φόρτισης.
Αυτή η τεχνολογία λύνει ένα από τα κύρια εμπόδια στην μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Τα τρία mini με τη χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης
» Το bZ7 είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της Toyota!
» Stellantis: Μπαταρία στερεάς κατάστασης φορτίζει σε 18 λεπτά
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.