Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
30 Απρ 2025
 
 
 
 
 
 
Το υβριδικό Juke κερδίζει το αντίστοιχο Vitara
1,5 χιλιάρικo φθηνότερο το Juke Hybrid στη βασική έκδοση, «μετράει» η εγγύηση της μπαταρίας του.
Ισχυρότερο (+30 άλογα) και πιο οικονομικό το by Renault υβριδικό σύστημα του Juke.
Υστερεί σε διάκοσμο και αίσθηση ποιότητας το Vitara που ουσιαστικά είναι μοντέλο 10ετίας…
Το Juke κερδίζει και τη μάχη της ευρυχωρίας με +65 λτ. στο πορτμπαγκάζ και +2,6 πόντους στα γόνατα πίσω.

Εσείς ποιο θα παίρνατε; Nissan Juke ή Suzuki Vitara στις υβριδικές τους εκδόσεις;
Περισσότερα »
 
 
 
 
Εξετάζουμε το VW Polo των 22.950 ευρώ
 
 
 
Αποκλειστικά βενζινοκίνητο και ακριβό, στην τιμή του βρίσκεις υβριδικά μοντέλα.
Με 95 ίππους και 5-άρι χειροκίνητο σασμάν.
Δυσκολεύεται σε προσπέραση και χρειάζεται 42,1 μ. για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα.
Ο βασικός εξοπλισμός έχει μόνο τα απαραίτητα, βάση της τιμής του απογοητεύει.

Αξίζει ή δεν αξίζει το VW Polo τα χρήματά του; Εσεις τι λέτε;
 
Περισσότερα »
Εξετάζουμε το Citroen C3 των 16.900 ευρώ
 
 
 
Ασυναγώνιστη τιμή, ακόμα και στην πιο πλούσια έκδοση δεν ξεπερνά τα 20.000 ευρώ.
Έχει τιμή από mini πόλης, μοιάζει με μικρό SUV και ξεχωρίζει στην κατηγορία σε χώρους.
Έχει τούρμπο βενζινοκινητήρα και 100 ίππους.
Παρά το χαμηλό κόστος απόκτησης, δεν κάνει περικοπές σε βασικό εξοπλισμό.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Citroen C3 τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
 
Περισσότερα »
 
 
MINI Cooper SE: Το «καρτ» μπήκε στην πρίζα

Έγινε πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, διατηρεί την ξεχωριστή του ταυτότητα.
Το εσωτερικό είναι minimal, πίσω θα κάτσουν δύο ενήλικες ύψους 1,81 μέτρων.
Έχει 218 άλογα, 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δλ. και με μία φόρτιση κάνεις 320 χλμ.
Παραμένει οδηγοκεντρικό και ευχάριστο στο δρόμο.

Περισσότερα »
 
 
KGM Actyon: Οδηγούμε το νέο SUV
 
 
 

Με επιβλητικές διαστάσεις και σπορ εμφάνιση που αποπνέουν πολυτέλεια.
Χειροκίνητο ή αυτόματο με τον «γνωστό» τούρμπο βενζινοκινητήρα 168 ίππων της KGM.
Υψηλή θέση για όλους τους επιβάτες, άπλετοι χώροι και ψηφιοποιημένο cockpit.
Αναμένεται η άφιξη του στην Ελλάδα.

 
Περισσότερα »
Ντεμπούτο για τη νέα γενιά του Citroen C5 Aircross
 
 
 
Ίδια σχεδίαση με αυτή του πρωτότυπου.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το μοντέλο πρώτης γενιάς.
Οθόνες, τεχνολογίες και αυξημένοι χώροι στο εσωτερικό.
Ήπια και Plug-in υβριδικό, αλλά και ηλεκτρικό έως 231 άλογα.
 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Τρία ηλεκτρικά μικρά SUV με αυτονομία 350+ χιλιόμετρα εντός πόλης
» Ντεμπούτο για την σκληροπυρηνική Ferrari 296 Speciale με 880 άλογα
» Jeep Renegade 130 PS VS VW T-Roc 150 PS
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.