Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
04 Μαϊ 2025
 
 
 
 
 
 
Mercedes A 180: Το πιο συμφέρον οικογενειακό στο leasing

Το leasing της είναι 12.000 ευρώ φθηνότερο από την αγορά.
Έχει το καλύτερο ποσοστό κόστους leasing-τιμής λιανικής στην κατηγορία, 69%.
Συμφέρει και η δεύτερη καλύτερη προσφορά, 9.000 ευρώ φθηνότερη από την αγορά.
Έχει premium «αέρα» και καλό εξοπλισμό στη βασική έκδοση.

Πιστεύετε πως το leasing είναι ο καλύτερος τρόπος απόκτησης ενός premium αυτοκινήτου;

Περισσότερα »
 
 
 
 
Εξετάζουμε το VW Polo των 22.950 ευρώ
 
 
 
Αποκλειστικά βενζινοκίνητο και ακριβό, στην τιμή του βρίσκεις υβριδικά μοντέλα.
Με 95 ίππους και 5-άρι χειροκίνητο σασμάν.
Δυσκολεύεται σε προσπέραση και χρειάζεται 42,1 μ. για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα.
Ο βασικός εξοπλισμός έχει μόνο τα απαραίτητα, βάση της τιμής του απογοητεύει.

Αξίζει ή δεν αξίζει το VW Polo τα χρήματά του; Εσεις τι λέτε;
 
Περισσότερα »
Εξετάζουμε το Citroen C3 των 16.900 ευρώ
 
 
 
Ασυναγώνιστη τιμή, ακόμα και στην πιο πλούσια έκδοση δεν ξεπερνά τα 20.000 ευρώ.
Έχει τιμή από mini πόλης, μοιάζει με μικρό SUV και ξεχωρίζει στην κατηγορία σε χώρους.
Έχει τούρμπο βενζινοκινητήρα και 100 ίππους.
Παρά το χαμηλό κόστος απόκτησης, δεν κάνει περικοπές σε βασικό εξοπλισμό.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Citroen C3 τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
 
Περισσότερα »
 
 
BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα

Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ.
Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι.
Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα.
Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDrive40, χωρίς να γίνονται θυσίες στην άνεση.

Περισσότερα »
 
 
Το υβριδικό Juke κερδίζει το αντίστοιχο Vitara
 
 
 
1,5 χιλιάρικo φθηνότερο το Juke Hybrid στη βασική έκδοση, «μετράει» η εγγύηση της μπαταρίας του.
Ισχυρότερο και πιο οικονομικό το υβριδικό σύστημα του Juke.
Υστερεί σε διάκοσμο και αίσθηση ποιότητας το Vitara που ουσιαστικά είναι μοντέλο 10ετίας…
Το Juke κερδίζει και τη μάχη της ευρυχωρίας σε πορτμπαγκάζ και στα γόνατα πίσω.
 
Περισσότερα »
Ford Puma Gen-E: Οδηγούμε τη νέα ηλεκτρική έκδοση
 
 
 
Η Ford εισέρχεται και στην κατηγορία των μικρών ηλεκτρικών SUV
Μικρές αλλαγές στο εξωτερικό, hi-tech εσωτερικό με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο της κατηγορίας
Έχει 168 άλογα και υπόσχεται αυτονομία έως και 376 χιλιόμετρα
Διασκεδαστικό και σπορ στην οδήγηση χάρη στον ηλεκτροκινητήρα και το χαμηλό κέντρο βάρους
 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Πολύ ακριβότερη η επισκευή των ηλεκτρικών μετά από ατύχημα
» Τρία μεσαία ηλεκτρικά SUV με γρήγορο προσπέρασμα
» Με ποιες συνήθειες φθείρεται ο συμπλέκτης;
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.