Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
21 Μαϊ 2025
 
 
 
 
 
 
Leasing Hyundai Tucson: Βενζίνη, Diesel ή Plug-In υβριδικό;
Το Hyundai Tucson πουλάει στο leasing γιατί προφέρει καλούς χώρους και μεγάλη γκάμα κινητήρων.
Το βενζινοκίνητο είναι ήπια υβριδικό και προσιτό, θα κοστίσει 26.452 ευρώ στην 4-ετία.
Τουλάχιστον 850 ευρώ/χρόνο λιγότερα σε καύσιμα το diesel, μονόδρομος αν «γράφεις» χιλιόμετρα.
Το Plug-In Tucson μπορεί να διανύσει έως και 91 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό.

Ποια έκδοση θεωρείτε πως αποτελεί την καλύτερη επιλογή για leasing;
Περισσότερα »
 
 
 
 
KGM Korando 163 PS A/T 4X4
 
 
 
Ο βενζινοκινητήρας 163 ίππων είναι αποδοτικός, αλλά καίει 12,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη.
Ξεχωρίζει με χώρους και πρακτικότητα στην καμπίνα, αλλά και με μεγάλο πορτμπαγκάζ.
Ικανοποιητικός εξοπλισμός και τεχνολογική πληρότητα, ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση.
 
Περισσότερα »
Οδηγούμε το Renault 4 E-Tech
 
 
 
Ρετρό εμφάνιση, αλλά φουτουριστικές φιλοδοξίες.
Τεχνολογικά σύγχρονο εσωτερικό και πορτ μπαγκάζ 420 λίτρων.
Αποκλειστικά ηλεκτρικό με 120 και 150 ίππους.
Σταθερότητα και ισορροπία με ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.
 
Περισσότερα »
 
 
Citroen C3 vs Suzuki Swift: Το C3 κερδίζει και στη βασική έκδοση
Αισθητά πιο «ζωντανός» ο turbo κινητήρας του C3, καλύτερη κατανάλωση το ήπια υβριδικό Swift.
Με 46,1 στα φρένα (100-0) το Swift έχει τη χειρότερη επίδοση της κατηγορίας.
Πιο ποιοτικό, αισθητά πιο ευρύχωρo και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το νέο C3, όμως χάνει στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης.
Με ειδική τεχνολογία ανάρτησης το C3 που είναι σαν SUV-άκι, mild hybrid το Swift που προσπερνά αργά.

Nέο Citroen C3 με SUV look και άνεση ή Suzuki Swift με υβριδική τεχνολογία για οικονομία; Στα ίδια λεφτά εσύ τι λες;
Περισσότερα »
 
 
3 καλά εξοπλισμένα μικρά στα 20.000 ευρώ
 
 
 
Με 17.500 ευρώ, το MG3 υπερκαλύπτει.
Στα 18.990 ευρώ το Hyundai i20 είναι ευρύχωρο και πλήρες.
Το Citroen C3 είναι ουσιώδης πρόταση στα 19.900 ευρώ.
 
Περισσότερα »
Μπορούν οι μπαταρίες νατρίου να αλλάξουν την αγορά των EVs;
 
 
 

Οι μπαταρίες νατρίου έχουν χαμηλή πυκνότητα.
Βελτιστοποίηση της δομής των καθόδων.
Πλήρης εκμετάλλευση του ενεργού υλικού της μπαταρίας.
Φθηνότερη και ευκολότερη κατασκευή.

 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Honda CRX: Ο ναός του VTEC
» Nissan Micra: Επιστρέφει το δημοφιλές μικρό
» Ασφάλεια πεζών: Οι πεζοί ή οι οδηγοί φταίνε περισσότερο;
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.