Ολοκληρωμένο, είναι καλό σε όλες τις μετρήσεις μας.
Ταξιδιάρικος χαρακτήρας, καίει μόνο 5,8 λτ./100 χλμ. σε ταξίδι και φτάνει τα 950 χλμ. αυτονομίας.
Υψηλή ενεργητική ασφάλεια, προσπερνάει γρήγορα και φρενάρει άμεσα (100-0 σε 35,8 μ.).
Έχει εξαιρετικούς χώρους και πλήρη εξοπλισμό από την εισαγωγική έκδοση.
Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Opel Grandland Hybrid τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
Κομψότητα και δυναμισμός με fastback coupe σιλουέτα.
Συνδυάζει χαμηλή κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη) και ικανοποιητικές επιδόσεις.
Πολυτελές και ευρύχωρο σε όλες τις θέσεις, πορτμπαγκάζ 520 λτ.
Η BYD συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της στην Ελλάδα με το mini Dolphin Surf.
Καλοί εσωτερικοί χώροι και 308 λίτρα πορτ μπαγκάζ.
Έως 157 ίπποι και 322 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Πλούσιος εξοπλισμός σε χαμηλή τιμή.
Αισθητά πιο «ζωντανός» ο turbo κινητήρας του C3, καλύτερη κατανάλωση το ήπια υβριδικό Swift.
Με 46,1 στα φρένα (100-0) το Swift έχει τη χειρότερη επίδοση της κατηγορίας.
Πιο ποιοτικό, αισθητά πιο ευρύχωρo και με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το νέο C3, όμως χάνει στον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης.
Με ειδική τεχνολογία ανάρτησης το C3 που είναι σαν SUV-άκι, mild hybrid το Swift που προσπερνά αργά.
Nέο Citroen C3 με SUV look και άνεση ή Suzuki Swift με υβριδική τεχνολογία για οικονομία; Στα ίδια λεφτά εσύ τι λες;
Πουλάει στο leasing γιατί προφέρει καλούς χώρους και μεγάλη γκάμα κινητήρων.
Το βενζινοκίνητο είναι ήπια υβριδικό και προσιτό, θα κοστίσει 26.452 ευρώ στην 4-ετία.
Τουλάχιστον 850 ευρώ/χρόνο λιγότερα σε καύσιμα το diesel, μονόδρομος αν «γράφεις» χιλιόμετρα.
Το Plug-In Tucson μπορεί να διανύσει έως και 91 χλμ. ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Το Corolla είναι ακριβότερο αλλά «επιστρέφει» την διαφορά κόστους σε 3,5 χρόνια από τα καύσιμα.
Το Toyota είναι πλήρως υβριδικό και καίει πολύ λιγότερο στην πόλη (4,3 λτ./100 χλμ.).
Το Scala έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα και μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ (467 λτ.).
Επιπλέον χρηστικές προσθήκες στον βασικό εξοπλισμό του Corolla.