Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
30 Μαϊ 2025
 
 
 
 
 
 
Εξετάζουμε το smart #1 Pure+ με τα 272 άλογα

Τρέχει επιπλέον πρόγραμμα Smart Bonus αξίας 5.000 ευρώ.
Κάνει 460 χλμ με 1 φόρτιση στην πόλη και 355 χλμ. σε μικτό κύκλο.
Έχει πολύ «αέρα» για 3 ψηλούς πίσω, χωράνε άτομα ύψους 1,94 μ.
Είναι το γρηγορότερο μικρό SUV σε προσπέραση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Smart #1 Pure+ τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;

Περισσότερα »
 
 
 
 
Εξετάζουμε το Citroen C5 Aircross Hybrid των 31.300 ευρώ
 
 
 
TOP σε άνεση, με ανάρτηση-μαγικό χαλί και αναπαυτικά καθίσματα.
Το καλύτερο mild hybrid στην κατηγορία σε κατανάλωση, καίει 5,8 λτ/100 χλμ στην πόλη.
Πίσω θα χωρέσουν άνετα 3 ενήλικες, είναι από τα φαρδύτερα στην κατηγορία.
Προσπερνάει γρήγορα και έχει καλά φρένα.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Citroen C5 Aircross τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
 
Περισσότερα »
Ούτε πόντο δεν κερδίζει το Q2 απέναντι στο «βασικό» 2008
 
 
 
3,3 χιλιάρικα ακριβότερο το Q2, χωρίς ζάντες αλουμινίου το βασικό 2008.
Πιο ζωηρό σε επιδόσεις και με καλύτερη εγγύηση το 2008.
Υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και στα δύο μοντέλα, πιο μοντέρνο design το 2008.
Με πλήρη εξοπλισμό τα 2 premium SUV πόλης.

Εσείς τι θα προτιμούσατε, Peugeot 2008 ή Audi Q2;
 
Περισσότερα »
 
 
Leasing: Συγκρίνουμε τα οικογενειακά SUV Toyota C-HR και VW Tiguan

Από 20.843 ευρώ το C-HR (κόστος 4-ετίας), κατά 7.500 ευρώ πιο ακριβό το Tiguan.
To C-HR είναι πλήρως υβριδικό, γλιτώνεις άλλα 5.000 ευρώ στην 4-ετία από τα καύσιμα.
Το Tiguan έχει πιο ευρύχωρη καμπίνα και το μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ στην κατηγορία (652 λτ.).
Αν εξαγοράσετε μετά το leasing, το C-HR έχει άλλα 2 χρόνια εγγύηση και το Tiguan καθόλου.

Εσείς τι λέτε; Αξίζει περισσότερο το Toyota C-HR ή το VW Tiguan στο leasing;

Περισσότερα »
 
 
Προχωρά η εξέλιξη των μπαταριών στερεάς κατάστασης;
 
 
 
BMW και Mercedes δοκιμάζουν μπαταρίες στερεάς κατάστασης σε αυτοκίνητα.
Σημαντικές κινήσεις από Stellantis, υποσχέσεις από Toyota και Volkswagen.
Σιωπή από Κίνα που ίσως κρύβει πρόοδο.
 
Περισσότερα »
3 μικρά πόλης που βολεύουν στο παρκάρισμα
 
 
 
Δεν αρκεί να χωράνε, πρώτα πρέπει να μπουν
Λιγότερο από 10 μέτρα ο κύκλος στροφής του Yaris
Το Peugeot 208 το έχει και στο τιμόνι
Πολύ καλό στα 10,4 μέτρα το Hyundai i20
 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Εξετάζουμε το Toyota Yaris των 21.620 ευρώ
» Η Land Rover φρέσκαρε το Defender
» 600 χιλιάδες θάνατοι ετησίως λόγω ύπνου και κόπωσης στο τιμόνι
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.