Εάν το email δεν εμφανίζεται σωστά πατήστε ΕΔΩ.  
27 Ιουν 2025
 
 
 
 
 
 
Opel Corsa Electric: Γιατί αξίζει στο leasing;
Κοστίζει συνολικά 22.757 ευρώ στο leasing 4-ετίας, 7.200 ευρώ λιγότερα από την αγορά του.
Εξοικονομεί 2.200 ευρώ/χρόνο σε κόστος χρήσης σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο μικρό.
Ιδανικό για πόλη, βγάζει 350 χλμ. με μία φόρτιση και είναι σβέλτο και ευέλικτο.
Έχει μοντέρνο λουκ, ποιοτικό εσωτερικό και πλήρη εξοπλισμό στην βασική έκδοση.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, η μίσθωση leasing του Opel Corsa Electric; Εσείς τι λέτε;
Περισσότερα »
 
 
 
 
Εξετάζουμε το υβριδικό Ford Kuga των 37.837 ευρώ
 
 
 
Εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης για την κατηγορία (4,8 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Έχει πολύ καλές επιδόσεις, προσπερνάει άμεσα και με ασφάλεια (80-120 σε 5,3 δλ.).
Προσφέρει καλούς χώρους και πλούσιο εξοπλισμό από την βασική έκδοση.
«Peace of mind» λόγω της 8-ετούς εγγύησης.

Αξίζει ή δεν αξίζει, λοιπόν, το Ford Kuga τα χρήματά του; Εσείς τι λέτε;
 
Περισσότερα »
Toyota Yaris 116 PS: Γιατί μένει ασυναγώνιστο, παρά την έκδοση 130 PS
 
 
 
Σε 5 χρόνια θα έχεις γλυτώσει και 5.800 ευρώ από καύσιμα.
Έχει 11 χρόνια εγγύηση, τη μεγαλύτερη στην αγορά.
Στο βασικό εξοπλισμό έχει όλα τα απαραίτητα.

Μπορούν τα υπόλοιπα μικρά της αγοράς να ανταγωνιστούν αυτό το «πακέτο» κατανάλωσης- τιμής;
 
Περισσότερα »
 
 
Στα 11 βήματα: Φθηνότερο και πιο hi-tech το Opel Corsa, κερδίζει το VW Polo
3.500 ευρώ φθηνότερο το υβριδικό Οpel Corsa.
Καλύτερες επιδόσεις και φρένα το Corsa.
Το Corsa στην πόλη καίει 500 ευρώ λιγότερα το χρόνο σε βενζίνη.
Κερδίζει σε ευρυχωρία το Polo, που είναι πιο ήσυχο.

Εσείς ποιο θεωρείτε πως είναι καλύτερο; Το Corsa ή το Polo;
Περισσότερα »
 
 
Οδηγούμε την BMW X3 20d xDrive
 
 
 
Η τέταρτη γενιά της X3 έχει να ανταποκριθεί σε επιτυχημένο παρελθόν.
Ανανεωμένο και σύγχρονο εσωτερικό.
Ήπια υβριδικός ντίζελ 197 ίππων με χαμηλή κατανάλωση.
Αυτοκίνητο για μεγάλες αποστάσεις και ταξίδια.
 
Περισσότερα »
Test μεταχειρισμένου: Seat Ibiza 2008-2017
 
 
 

Απροβλημάτιστο το μοτέρ των 86 ίππων, τα TSI μπορεί να χρειαστούν νέα καδένα χρονισμού.
Αν οι προηγούμενοι «πίεζαν» αρκετά το Ibiza, ίσως θέλουν αλλαγή τα φρένα.
Το εσωτερικό του Ibiza 2008-2017 διατηρείται σε καλή κατάσταση, χωρίς φθορές.

 
Περισσότερα »
 
Τα πιο δημοφιλή άρθρα της εβδομάδας
» Peugeot 208 VS Citroen C3: Τα δημοφιλέστερα γαλλικά μικρά
» Πρώτη δημόσια εμφάνιση για τις Lancia Ypsilon HF και HF Line
» Hyundai Getz: Αστικός ήρωας
 
 
autoagora.gr logo
Copyright © 2025 GDMAXmedia Α.Ε.