Leapmotor T03, το νέο ηλεκτρικό από την Κίνα ήρθε στην Ευρώπη
Σχεδιασμός κλασσικής σχολής και σωρεία επιλογών στο infotainment
Με ισχύ 95 ίππων και υποσχόμενη μικτή αυτονομία 265 χλμ.
Από 15.850 ευρώ στην χώρα μας
Η Leapmotor έχει εμπειρία στην Ευρώπη και ανήκει κατά 51% στην Stellantis
Τα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος κερδίζουν όλο και περισσότερο έδαφος στον παγκόσμια αγορά, με εταιρείες όπως οι BYD και Chery, να έχουν θεσπίσει τα ονόματά τους στην κατηγορία. Τώρα, είναι η σειρά της Leapmotor για να διεκδικήσει μια θέση ανάμεσα στις κραταιές δυνάμεις, καθώς φέρνει τα δύο νέα της μοντέλα, τα Τ03 και C10 στην Ευρώπη. Όμως, η κινεζική εταιρεία δεν πρόκειται να δραστηριοποιηθεί σε εντελώς «άγνωστο έδαφος», καθώς αφενός ανήκει κατά 51% στον όμιλο Stellantis, γεγονός που καθιστά την Leapmotor αδερφική εταιρεία με ονόματα όπως οι Opel και Fiat. Aφετέρου, το Τ03 κατασκευάζεται στην Πολωνία, πλάι στο Fiat 500, έτσι ώστε να αποφευχθούν οι υψηλοί δασμοί.
Σχεδιασμός κλασσικής σχολής και σωρεία επιλογών στο infotainment
Και μιλώντας για το Τ03, αυτό είναι το μικρό της Leapmotor, με μήκος 3,62 μ. και πλάτος 1,58 μ. To σχέδιό του θυμίζει κάτι από τα κλασσικά μικρά μοντέλα, όπως το Opel Agila και το Smart forfour και προσφέρει αρκετούς χώρους, με την χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να ξεκινάει από τα 210 λίτρα και με πεσμένα τα καθίσματα φτάνει τα 508 λίτρα.
Περνώντας στην καμπίνα, συναντάμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 8 ιντσών, ο οποίος συνοδεύεται από infotainment με οθόνη αφής 10,1 ιντσών, ενώ παρέχεται και σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας. Ακόμη, διαθέτει εφαρμογή μέσω της οποίας συνδέεται το κινητό τηλέφωνο και αυτό αξιοποιείται ως κλειδί, καθώς και πολυάριθμη είναι η παρουσία βοηθών. Επιπρόσθετα, το Τ03 εξοπλίζεται με bluetooth, αυτόματο κλιματισμό, πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή με ηλεκτρικό σκίαστρο. Τέλος, τα παράθυρα και οι καθρέπτες λειτουργούν ηλεκτρικά, ενώ υπάρχει και σύστημα κεντρικού κλειδώματος.
Με ισχύ 95 ίππων και υποσχόμενη μικτή αυτονομία 265 χλμ.
Παράλληλα, προσφέρονται 3 προφίλ οδήγησης και 3 ρυθμίσεις για την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. Η μπαταρία του T03 ανέρχεται στα 37,3 kWh, η οποία σύμφωνα με την εταιρεία, χαρίζει 265 χλμ. μικτής αυτονομίας. Ισχύς υψηλότερη μεν από ενός Dacia, μα εξακολουθεί να παραμένει πιο χαμηλή από αυτή των μέσων ευρωπαϊκών ηλεκτρικών χαμηλού κόστους, τα οποία κυρίως, διαθέτουν μπαταρίες των 40 kWh. Η ισχύς φόρτισης σε ένα wallbox φτάνει μέχρι τα 6,6 kW, ενώ σε γρήγορο φορτιστή ανέρχεται στα 45 kW.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το ηλεκτρικό μοντέλο έχει ισχύ 95 ίππων και η τελική του αγγίζει τα 130 χλμ. /ώρα. Με βάρος τα 1.200 κιλά, το Τ03 είναι ιδιαίτερα γρήγορο εντός πόλης χάρη στον μικρό κύκλο στροφής και τη στενή του τροχιά.
Από 15.850 ευρώ στην χώρα μας
Το μοντέλο πόλης της Leapmotor, το Τ03, θα διατίθεται με τιμή από 15.850 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και έκπτωσης λανσαρίσματος 1.000 ευρώ. Η Leapmotor ετοιμάζεται για την μεγάλη πρόκληση της Ευρωπαϊκής αγοράς, με το αφεντικό της εταιρείας, Tianshu Xin, να έχει δηλώσει ως στόχο την πώληση 500.000 μονάδων, παρέα με το έτερο μοντέλο της εταιρείας που θα διατεθεί, το SUV C10.
Θα καταφέρουν οι Κινέζοι να επιβληθούν του ανταγωνισμού;
Σχολιάστε |