Test επί γερμανικού εδάφους: Mercedes CLE 300 4Matic 27/04/2024 Πατάει γκάζι στην σχεδίαση η Mercedes, ξεχωρίζει από όλους. Μόνιμα τετρακίνητη, με τετραδιεύθυνση και «κολώνες» για καλύτερη ακαμψία! Με 258+23 ίππους, 0-100 σε 6,2 δλ και κατανάλωση 8,3 λτ. Εσωτερικό Luxury, αλλά τετραθέσιο με 420 λίτρα πορτμπακαζ
Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris Hybrid 130: Βελτιωμένο παντού 27/04/2024 Με νέο υβριδικό κινητήρα 130 ίππων, συνεχίζει να «φωνάζει» υπό πίεση! Με πλουσιότερο εξοπλισμό ασφαλείας από τη βασική έκδοση. Με οθόνες που αγγίζουν τις 12,3 ίντσες, αλλά θεματάκια στο μενού! Παραμένει ίδιο σε εμφάνιση και χώρους, ξεκινάει από 21.270 ευρώ.
Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV: Επιβλητική, ήσυχη και καταιγιστική 27/04/2024 Επιβλητική η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV, με έμφαση στην αεροδυναμική. «Διαστημικό» το εσωτερικό με 3 οθόνες από άκρη σε άκρη του ταμπλό. Η Mercedes AMG EQE 43 4MATIC SUV έχει 476 άλογα και 858 Nm ροπή. Από ήρεμη «κυρία» η EQE 43 SUV μετατρέπεται σε «τέρας» ε
Volkswagen Polo: Η σταθερά της κατηγορίας 26/04/2024 Δοκιμάζουμε το Volkswagen Polo των 95 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο DSG και ταυτόχρονα το αξιολογούμε, και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο μοντέλο της κατηγορίας του, όσον αφορά στην τιμή, στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στην εγγύηση και στον εξοπλι
Mazda CX-30: Με τον αέρα της διαφορετικότητας 25/04/2024 Δίλιτρο, με 186 ίππους και δυνατές ρεπρίζ (60-100 σε 4,9 δλ.) «Μαζεμένο» σε χώρους, αλλά με πλούσιο εξοπλισμό! Δυναμική εμφάνιση που δύσκολα βρίσκεις στην κατηγορία. Αποτελεσματικό και άνετο στο δρόμο, πάρα τις σφιχτές αναρτήσεις.
Ήταν καλό, έγινε καλύτερο! Στην πίστα με το Toyota GR Yaris Facelift! 24/04/2024 Με 280 άλογα και 390Nm ροπής Με αυτόματο κιβώτιο ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο! Ακόμα πιο άκαμπτο και με νέο εσωτερικό που μυρίζει «αγωνιστικό». Πολύ πιο γρήγορο στην πίστα, αλλά λιγότερο διασκεδαστικό από το χειροκίνητο!
Οδηγούμε το Opel Grandland Hybrid 48V: Με κατανάλωση που εντυπωσιάζει 22/04/2024 Με 136 υβριδικούς ίππους και δύναμη από χαμηλά! Δεν καταλαβαίνεις την αλλαγή μεταξύ ρεύματος και βενζίνης. Καίει έως 5,7 λτ./100 χλμ., 1 λτ. κάτω από το αμιγώς βενζινοκίνητο. Με drive mode ειδικό για ανάκτηση ενέργειας, δεν μεταβάλλονται οι χώροι.
Cupra Formentor DSG: Αθλητικό πνεύμα σε SUV συσκευασία 21/04/2024 Δοκιμάζουμε το Cupra Formentor στην έκδοση με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο DSG, το αξιολογούμε στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στην εγγύηση και στην τιμή, ενώ παράλληλα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του για να δούμε πόσο
Skoda Fabia Monte Carlo: Η πιο δυνατή Fabia! Πόσο αξίζει; 21/04/2024 Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε την πιο δυνατή και σπορτίφ έκδοση της Skoda Fabia, την Monte Carlo με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο DSG, σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή, ενώ ταυτόχρονα τη συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο
Οδηγούμε το νέο VW Touareg: Mε V6 μοτέρ άλλα όχι και φίλος του βενζινά 20/04/2024 Είναι V6, έχει 340 άλογα, τετρακίνηση και καίει 11,3 λτ. Κάνει το 0-100 σε 6,1 δλ., έχει ειδικά προγράμματα για οff-road. Με απόσταση από το έδαφος 27 εκ., αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση. Πολυτελές εσωτερικό, με πιο μαλακά πλαστικά και οθόνη 15 ιντσών!
VW T-Cross: Ανανεώθηκε και πλέον έρχεται με 116 ίππους! 19/04/2024 Δοκιμάζουμε το χειροκίνητο VW T-Cross, που πλέον ξανανέβηκε στους 116 ίππους, και το βαθμολογούμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του ώστε να δούμε σε τι νερά κινε
Οδηγούμε την νέα Mercedes CLE Cabrio: Από τις τελευταίες του είδους 19/04/2024 20 δλ, τόσα χρειάζονται για να κατέβει η οροφή. Με οθόνη που γυρίζει και «θέρμανση» κεφαλιού! Με 4 κινητήρες, έως 381 άλογα και 0-100 σε 4,7 δλ. Σταθερή κι άνετη στο δρόμο, με πιο χαλαρή φιλοσοφία.
Νέο Toyota C-HR: Παραμένει από τα καλύτερα της κατηγορίας 17/04/2024 Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Toyota C-HR με τον 2λίτρο κινητήρα των 197 ίππων και παράλληλα το βαθμολογούμε με κριτήρια την πραγματική κατανάλωση, τις επιδόσεις, την ευρυχωρία, τον εξοπλισμό, τις εγγυήσεις και την τιμή και το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο αυτοκίνητο τ
Το Kona N-Line των 198 ίππων έχει δύναμη, αλλά κι αδυναμίες 16/04/2024 Έχει 198 ίππους, είναι τετρακίνητο κι έχει μπόλικους χώρους. Όμως είναι υπερβολικά σκληρό και οι επιβάτες «το νιώθουν»! Σκληρά πλαστικά που δεν ταιριάζουν στην τιμή των 38.490 ευρώ. Κακή ηχομόνωση, μικρή απόσταση από το έδαφος κι ειδοποιήσεις που ενοχλούν!
Τετρακίνηση, πολυτέλεια & 300 ίπποι: Πόσο καλό είναι το DS 7 E-Tense; 14/04/2024 Δοκιμάζουμε το τετρακίνητο Plug-In DS 7 E-Tense των 300 ίππων και το βαθμολογούμε σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, ασφάλεια, εξοπλισμό, εγγυήσεις και τιμή. Ταυτόχρονα το συγκρίνουμε με το καλύτερο και το χειρότερο της κατηγορίας του ώστε να δούμε σε τι νερά κινείται το πολυτελές
Skoda Enyaq: Πόσο καλό είναι «κόντρα» στον ανταγωνισμό; 13/04/2024 Κάνει 450 χλμ στην πόλη με 1 φόρτιση, και πάνω από 350 στο ταξίδι. Με 45.400 ευρώ δεν το λες και φτηνό, αλλά έχει καλό εξοπλισμό. Έχει τους καλύτερους χώρους στην κατηγορία, χωράνε πίσω ψηλοί πάνω από 1.90. Υστερεί όμως στο πορτ-μπαγκάζ σε σχέση με την κατηγορία
Ηλεκτρικό MG ZS EV 156 PS: Με «όπλα» την αυτονομία και την τιμή 12/04/2024 Έχει ποιοτικό εσωτερικό, αντάξιο ακριβότερων αυτοκινήτων. Μπορεί να διανύσει 440 χλμ. με μία φόρτιση. Με την επιδότηση κοστίζει 32.650 ευρώ και έχει πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Δοκιμή Mazda 3: Εκεί που οι άλλοι δεν τολμούν 09/04/2024 Mε φιλοσοφία που διαφέρει από τον ανταγωνισμό, το Mazda 3 με τον 2λιτρο e-Skyactiv X των 186 ίππων είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή. Δοκιμάζουμε κι αξιολογούμε το ιαπωνικό μικρομεσαίο στην κατανάλωση, στην ευρυχωρία, στις επιδόσεις, στον εξοπλισμό, στην εγγύηση και στην τιμή, και