Hyundai Tucson 160 PS 2WD: Με τεράστιο πορτμπαγκάζ και καλές επιδόσεις 19/05/2025 Χωράει 5 μεγάλες βαλίτσες και 1 μεσαία (577 λτ. πορτ-μπαγκάζ). Είναι το γρηγορότερο χειροκίνητο σε προσπέραση και έχει τα καλύτερα φρένα. Έχει πλούσιο βασικό εξοπλισμό, 5 χρόνια εγγύηση και δυνατά φρένα. Καίει 8,8 λτ/100 χλμ σε μικτό κύκλο και 6,5 λτ/100 χλμ στο
Δοκιμή Peugeot 2008 Hybrid 145 PS: Το best seller βελτιώθηκε 16/05/2025 Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες στην κατηγορία. Έχει και ένα από τα πιο ευρύχωρα πίσω καθίσματα. Με πολύ αποτελεσματικά φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,7 μέτρα). «Τσιμπάει» λίγο η τιμή του, όμως έχει καλό εξοπλισμό.
Hyundai Inster LR 115 PS 49 KWh: Πείθει και τους δύσπιστους 14/05/2025 Ηλεκτρικό mini πόλης με ανατρεπτική τιμή, φθηνότερο κι από τα βενζινοκίνητα. Είναι σβέλτο στην πόλη και η αυτονομία του εκεί ξεπερνά τα 400 χλμ. Κρύβει χώρους, πίσω κάθονται άνετα ακόμα και ψηλοί και πέφτουν όλα τα καθίσματα. Ο εξοπλισμός του μπορεί να συγκριθεί
Εξετάζουμε το Renault Clio των 19.400 ευρώ 14/05/2025 Στενόχωρο πίσω, αλλά έχει ένα από τα μεγαλύτερα πορτμπαγκάζ (391 λτ.). Η έκδοση των 19.400 ευρώ δεν συμφέρει, αξίζει το LPG με 500 ευρώ παραπάνω. Δεν έχει καλές επιδόσεις, όμως είναι πολύ οικονομικό (ιδίως το LPG). Ο εξοπλισμός έχει μόνο τα βασικά, όμως το εσωτε
KGM Torres 1.5 2WD 163 PS: Περιπετειώδης χαρακτήρας, άπλετοι χώροι 13/05/2025 Περιπετειώδες SUV μεγάλων διαστάσεων σε τιμή μικρότερης κατηγορίας. Με έμφαση στην άνεση, προσφέρει άπλετους χώρους και φιλικό περιβάλλον καμπίνας. Χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση ο 1,5 λτ. βενζινοκινητήρας 163 ίππων, αρκετός αλλά «λαίμαργος». Υπερπλήρης εξοπλισμός ά
Εξετάζουμε την Ford Mustang Mach-E των 53.496 ευρώ 05/05/2025 Επιθετική εμφάνιση που «σπάει» λαιμούς, ξεχωρίζει ανάμεσα στα ηλεκτρικά SUV. Κορυφαία πραγματική αυτονομία, διανύει 520 χλμ. και απαλλάσσει από άγχη φόρτισης. Σπορ χαρακτήρας, κάνει το 0-100 σε 6 δλ. και «στρίβει» υποδειγματικά για την κατηγορία. High-Tech εσωτε
BMW i4 xDrive40: Ηλεκτρική «ντίβα» με 401 άλογα 02/05/2025 Η BMW i4 ανανεώθηκε εξωτερικά, παραμένει εντυπωσιακή και σπορτίφ. Στο εσωτερικό υπάρχει υψηλή αίσθηση πολυτέλειας και μεγάλοι χώροι. Με 401 ηλεκτρικούς ίππους, θέλει 4,9 δλ. για το 0-100 και 2,3 δλ. για το 60-100 χλμ/ώρα. Σημαδεύεις και στρίβεις με τη BMW i4 xDr
KGM Actyon: Οδηγούμε το νέο SUV προσιτής πολυτέλειας 30/04/2025 Με επιβλητικές διαστάσεις και σπορ εμφάνιση που αποπνέουν πολυτέλεια. Χειροκίνητο ή αυτόματο με τον «γνωστό» τούρμπο βενζινοκινητήρα 168 ίππων της KGM. Υψηλή θέση για όλους τους επιβάτες, άπλετοι χώροι και ψηφιοποιημένο cockpit. Από 35.790 ευρώ στην Γερμανία, αν
MINI Cooper SE: Το «καρτ» μπήκε στην πρίζα 29/04/2025 Έγινε πιο μοντέρνο σχεδιαστικά, διατηρεί την ξεχωριστή του ταυτότητα. Το εσωτερικό είναι minimal, πίσω θα κάτσουν δύο ενήλικες ύψους 1,81 μέτρων. Έχει 218 άλογα, 0-100 χλμ/ώρα σε 6,5 δλ. και με μία φόρτιση κάνεις 320 χλμ. Παραμένει οδηγοκεντρικό και ευχάριστο στ
KGM Torres EVX 207 PS 73,4 kWh: Τεχνολογία και άνεση σε προσιτή τιμή 28/04/2025 Κορυφαία σχέση χαρακτηριστικών-τιμής, επιβλητικό στον δρόμο με περιπετειώδη χαρακτήρα. Κορυφαίοι χώροι και επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας που μπορεί να συγκριθεί με πολύ ακριβότερα μοντέλα. 0-100 σε 8,1 δλ., άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης στον δρόμο. Πραγμ
Εξετάζουμε το VW Polo των 22.950 ευρώ 28/04/2025 Αποκλειστικά αμιγώς βενζινοκίνητο και ακριβό, στην τιμή του βρίσκεις υβριδικά μοντέλα. Έχει μόνο 95 ίππους και 5-άρι χειροκίνητο σασμάν, για το αυτόματο θες 25.000 ευρώ. Δυσκολεύεται σε προσπέραση και χρειάζεται 42,1 μ. για να φρενάρει από τα 100 χλμ./ώρα. Ο βασ
Εξετάζουμε το Citroen C3 των 16.900 ευρώ 28/04/2025 Ασυναγώνιστη τιμή, ακόμα και στην πιο πλούσια έκδοση δεν ξεπερνά τα 20.000 ευρώ. Έχει τιμή από mini πόλης, όμως μοιάζει με μικρό SUV και ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών σε χώρους. Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα σε αυτό το εύρος τιμής, έχει τούρμπο βενζινοκινητήρα κα
Το Opel Mokka δέχτηκε ανανέωση και το οδηγούμε 26/04/2025 Φρεσκαρίστηκε στο εξωτερικό με μικρές και διακριτικές αλλαγές Προσφέρεται σε βενζινοκίνητο και ήπια υβριδικό, ενώ αναμένεται και ηλεκτροκίνητη έκδοση στη χώρα μας Εσωτερικό: Δύο οθόνες 10 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό και ανασχεδιασμένο τιμόνι Ανετο και ήσυχο στον
Citroen C3 1.2 Puretech 100 PS: Με χαμηλή τιμή και μεγάλους χώρους 25/04/2025 Αποδίδει την μεγαλύτερη ροπή στην κατηγορία με 205 Nm Οι χώροι στην καμπίνα είναι πάνω από το μέσο της κατηγορίας ενώ είναι το καλύτερο για ψηλούς επιβάτες στα πίσω καθίσματα Διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 44 λίτρων που είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία και έχει αυτον
Kia EV3 Long Range 204 PS 81,4 kWh: Φουτουριστικό, άνετο και αποδοτικό 22/04/2025 Σχεδίαση «από το μέλλον» με επιρροές από το μεγαλύτερο EV9 και με επιβλητικό χαρακτήρα στον δρόμο. Διανύει περισσότερα από 700 χλμ. στην πόλη και κάνει το 0-100 σε 7,8 δλ. Φιλικό περιβάλλον στην καμπίνα με άπλετους χώρους και διπλό πορτμπαγκάζ (460 λτ. πίσω - 25 λτ. μ
Εξετάζουμε τη Mercedes GLA 22/04/2025 Έχει τη μεγαλύτερη αίσθηση πολυτέλειας στην κατηγορία της. Έχει πλούσιο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφαλείας. Είναι γρήγορη στην προσπέραση και έχει καλά φρένα, σημαντικό για την ενεργητική ασφάλεια. Καίει 5,1 λτ/100 χλμ στο ταξίδι.
Εξετάζουμε το Audi Q3 των 35.980 ευρώ 22/04/2025 Χειροκίνητο κιβώτιο στην εισαγωγική έκδοση, ο ανταγωνισμός προσφέρει αποκλειστικά αυτόματα. Έχει μείνει πίσω τεχνολογικά, διατίθεται μόνο ως αμιγώς βενζινοκίνητο και καίει 10,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Δεν υπερέχει ούτε σε επιδόσεις, ούτε σε ποιότητα απέναντι στον αντα
Opel Crossland με 120.000 χλμ: Παραμένει απροβλημάτιστο 21/04/2025 Έκανε 120.000 χλμ σε 2 χρόνια, αλλά στο εσωτερικό δεν έχει φθορές. Απροβλημάτιστο το diesel, το βενζινοκίνητο θέλει το σωστό τύπο λαδιού. Σε μοντέλα με 200.000+ χλμ ελέγξτε για τυχόν διαρροές λαδιού. Χωράνε άνετα 4 ενήλικες και το πίσω κάθισμα σύρεται εμπρός-πίσ