ΗYUNDAI i20 7-DCT Ν Line Hybrid 100 PS: Δοκιμάζουμε το σπορτίφ μικρό 14/02/2025 Η κορυφαία N Line έκδοση ξεχωρίζει με σπορ στοιχεία τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό του. Ο ήπια υβριδικός κινητήρας σε συνδυασμό με το 7άρι DCT το καθιστούν ευχάριστο στην οδήγηση. Το ανανεωμένο i20 διαθέτει την πιο ευρύχωρη καμπίνα της κατηγορίας, το ήπια υβριδ
Οδηγούμε το ανανεωμένο Skoda Octavia 1,5 TSI mHEV Sportline 14/02/2025 150 άλογα και 250 Nm ροπής από τον 1,5λιτρο βενζινοκινητήρα που συνεργάζεται με τεχνολογία ήπια υβριδικού συστήματος. Φρεσκαρισμένη και σπορτίφ εμφάνιση με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και νέες ζάντες. Ποιοτικό εσωτερικό με σπορ καθίσματα και οθόνη αφής 13 ιντσών.
Nissan Qashqai με 26.990 ευρώ: Αυτά που το κάνουν να ξεχωρίζει 14/02/2025 Η νέα προωθητική ενέργεια το κάνει και από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας του. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι πολύ πλούσιος. Σταματάει από τα 100 χλμ/ώρα σε 37,3 μέτρα, καλύτερα από το μέσο όρο της κατηγορίας. Έχει χώρους για 5 ψηλούς ενήλικες, στο πορ
Mazda CX-30 e-Skyactiv G 140 PS: Οδηγούμε την νέα εισαγωγική έκδοση 12/02/2025 Με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,5 λτ., μία διαφορετική προσέγγιση. Λεβιές και συμπλέκτης με πληροφόρηση και καλή αίσθηση, άνετο και ήσυχο στον δρόμο. Παραδοσιακό και λειτουργικό εσωτερικό, κομψό χωρίς περιττά στοιχεία. Πραγματική μέση κατανάλωση 6,5 λτ./100 χλμ., 0-1
SUV ή off-roader; Πόσο Vitara έχει απομείνει στο Suzuki Vitara; 12/02/2025 Οι απόψεις για το Suzuki Vitara διίστανται! Είναι απλά ένα ακόμη SUV πόλης με κίνηση στους τέσσερις τροχούς ή ένα πραγματικό off-roader; H AutoBild το δοκιμάζει στον λάκκο με την άμμο και καταλήγει σε ότι και το AutoAgora εδώ και μήνες, πως συγκριτικά το Duster είναι καλύτερο σε
BYD Atto 2: Πρώτη επαφή με το νέο ηλεκτρικό μικρό SUV 10/02/2025 Με νέα τεχνολογία μπαταρίας, μακρόστενα κύτταρα σε «σχέδιο λεπίδας» για υψηλή ενεργειακή πυκνότητα. 170 ίπποι και 290 Nm, υψηλά νούμερα απόδοσης για ένα μικρό SUV. Αυτονομία 312 χλμ. από μπαταρία χωρητικότητας 45 kW, αναμένεται έκδοση με μεγαλύτερη. Από 29.990 ε
Hyundai Ioniq 5 N: Ηλεκτρικό με «ψυχή»! 10/02/2025 Έχει «εμπρηστικό» design, με αεραγωγούς και spoiler για καλύτερη αεροδυναμική. Με bucket καθίσματα, παχύ τριάκτινο τιμόνι, και μπόλικους χώρους για 5 ψηλούς. Έχει 650 άλογα: 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δλ, 80-120 σε 2,2 δλ, αλλάζει εικονικά ταχύτητες. Στρίβεις όπως έρχ
Νέο Peugeot e-3008: Ριζικά ανασχεδιασμένο, κάνει 370+ χλμ σε ταξίδι 08/02/2025 Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, θα χωρέσουν άνετα 3 ενήλικες. Έχει καλή αυτονομία στο ταξίδι και 213 άλογα. Η καμπίνα είναι εντυπωσιακή και φουτουριστική, με ενιαία οθόνη 21 ιντσών. Παρά τον fastback σχεδιασμό, πίσω θα κάτσουν άνετα άτομα ύψους 1,90.
DS DS 3 Hybrid e-DCS6 136 PS: Premium χαρακτήρας, κορυφαία οικονομία 07/02/2025 Ανανεώθηκε εξωτερικά και αποκτά υβριδική τεχνολογία. Η μικρότερη μέση κατανάλωση της κατηγορίας, καίει 5,9 λτ./100 χλμ. Premium αίσθηση στο εσωτερικό, αν και δεν ξεχωρίζει σε ευρυχωρία. Πλούσιος εξοπλισμός ακόμα και στην εισαγωγική έκδοση Pallas.
Υβριδικό τετρακίνητο Toyota Yaris Cross: Με όπλο τη χαμηλή κατανάλωση 05/02/2025 Καίει 5,7 λτ/100 χλμ σε μικτές συνθήκες και 5 λτ/100 χλμ στην πόλη. Έχει 6 χρόνια εγγύηση και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Καλός ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω, υστερεί στα γόνατα. Με δεύτερο ηλεκτροκινητήρα για τους πίσω τροχούς, και προγράμματα για λάσπη και χιό
Hyundai Bayon 100 PS Auto: Καίει λίγο στο ταξίδι, χωράει 5 ενήλικες 02/02/2025 Καίει τα λιγότερα στο ταξίδι, 5,1 λτ/100 χλμ. Έχει και το φαρδύτερο κάθισμα της κατηγορίας, χωράνε άνετα 3 ενήλικες. Τα 100 άλογα δεν παίρνουν βραβείο επιδόσεων, πίσω θα κάτσουν άτομα μέχρι 1,83 μ. Έχει από τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία, ο βασικός εξοπλισμός
Mazda MX-5 1,5 132 PS: Ο ορισμός της απόλαυσης 01/02/2025 Το design «παντρεύει» τις καμπύλες με τις ακμές και τραβά τα βλέμματα. Αυστηρά διθέσια, η καμπίνα έχει λιτό και οδηγοκεντρικό σχεδιασμό. Πλέον διαθέσιμο μόνο με τον 1.500αρη κινητήρα που καίει 7,5 λτ/100 χλμ. Απολαυστικό στο δρόμο, με «όπλα» το χαμηλό βάρος και
Alfa Romeo Junior Ibrida 136 PS: Προκλητικό στυλ, υβριδική τεχνολογία 30/01/2025 Με εντυπωσιακή εμφάνιση βάζει την Alfa Romeo στην μάχη των μικρών SUV. 0-100 σε 8,6 δλ., χάρη στον αποδοτικό ήπια υβριδικό κινητήρα 1,2 λτ. των 136 ίππων. Η Ibrida σημειώνει χαμηλή κατανάλωση, καίει 6,5 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Ευρύχωρη και με μοντέρνα σχεδίαση κ
Τα κόκκινα σημεία του VW T-Cross 29/01/2025 Στα 20 χιλιάρικα έχει 5αρι σασμάν και μόλις 95 άλογα. Δυσκολεύεται να προσπεράσει, έχει από τις χειρότερες επιδόσεις της κατηγορίας. Παρόλο που είναι χιλιάρι με 95 άλογα, καίει 8,2 λτ/100 χλμ στην πόλη. Ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης είναι σχετικά φτωχός.
Ford Explorer RWD 286 PS 82 kWh: Κορυφαία αυτονομία, άπλετοι χώροι 28/01/2025 Ριζικά αλλαγμένο ώστε να ανταποκριθεί στην ευρωπαϊκή αγορά και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η κορυφαία αυτονομία της κατηγορίας, 433 χλμ. σε ταξίδι με μία φόρτιση. Εξαιρετικές επιδόσεις, κάνει το 0-100 σε 6 δλ. ΄Απλετοι χώροι και πρακτικότητα στο εσωτερικό, πλ
«Εξάρα» και νίκη για C5 Aircross απέναντι στο μεγαλύτερο Kodiaq 27/01/2025 Το C5 Aircross μπορεί και κινείται λίγο ηλεκτρικά για αυτό θέλει έως και 800 ευρώ λιγότερα το χρόνο για βενζίνες Aνετο σε χώρους και με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της αγοράς το Kodiaq (910 λτ.), δεν υστερεί το C5 Aircross παρότι είναι μια κατηγορία αμαξώματος «κάτω» 4 χ
Jeep Avenger e-Hybrid: Με βελτιωμένη κατανάλωση 25/01/2025 Εμφανισιακά συνδυάζει την «ταυτότητα» της Jeep με «μαζεμένες» διαστάσεις. Έντονο το τεχνολογικό στοιχείο στην καμπίνα, οι χώροι είναι καλοί για 4 ενήλικες. Ο νέος κινητήρας καίει 7,1 λτ/100 χλμ, σε χαμηλές ταχύτητες πηγαίνει μόνο με ρεύμα. Είναι ευχάριστο στο δρ
Audi A1 allstreet 30 TFSI S Tronic: Από τα πιο οικονομικά της κατηγορίας του 24/01/2025 Έχει την χαμηλότερη πραγματική μέση κατανάλωση στα βενζινοκίνητα Γρήγορο στην προσπέραση 80-120 χλμ/ώρα Στους χώρους των πίσω καθισμάτων και του πορτμπαγκάζ τα βρίσκει σκούρα Έχει 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 6 αερόσακους