Πώς το autoagora βοήθησε τα συνεργεία να βρίσκουν τις βλάβες Το autoagora βοήθησε τα συνεργεία να βρίσκουν τις βλάβες. Από το 49% το Δεκέμβριο του 2022 στην εύρεση των βλαβών έφτασαν στο 71% τον Φεβρουάριο του 2024 και από το 51% στο ποιοτικό κομμάτι (υπηρεσίες) έφτασαν στο 77%. Πώς όμως εκτυλίχθηκε η ιστορία;
Test Συνεργείων: Ο Καλύτερος και ο Χειρότερος στον ίδιο όμιλο Την χειρότερη επίδοση την έκανε η Hyundai (11,6%), την καλύτερη η Seat (70,6%). Τα κεντρικά της Hyundai άλλα μας είπαν, άλλα μας χρέωσαν, και βαθμολογήθηκαν χειρότερα από τα εξουσιοδοτημένα τους… Fiat και Alfa Romeo: Σε χαμηλές πτήσεις τα συνεργεία τους, το ίδ
Test Συνεργείων Autoagora: Bρίσκουν περισσότερες βλάβες πλέον τα συνεργεία των εταιρειών Το ΑutoΑgora είναι το Νο1 επιδραστικό Μέσο αυτοκινήτου. Τα Test συνεργείων που πραγματοποιούμε εδώ και 2 χρόνια, ώθησαν όλες τις μάρκες να βελτιώσουν τις υπηρεσίες των συνεργείων τους. Διόρθωσαν τα κακώς κείμενα, τόσο στην εύρεση των βλαβών, στους ελέγχους που κάνουν, όσο και στη
Έχει ξεφύγει η κατάσταση με τα ραντεβού στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; 19/06/2024 Η υποστελέχωση και ο φόρτος εργασίας δημιουργούν μεγάλες καθυστερήσεις Σε πολλές περιπτώσεις, έως και ένα μήνα μετά οι κοντινότερες ημερομηνίες Σχεδόν αναρμόδιοι για βλάβη στο ηχοσύστημα, δήλωσαν από αντιπροσωπεία! Το πρόβλημα από τα εξουσιοδοτημένα μεταφέρεται στα
Test συνεργείων Citroen: 100% ποιοτικός έλεγχος - 71% εύρεση βλαβών Εντυπωσιακή η άνοδος της Citroen στο test του 2024. Μόλις το 2ο test που παίρνει 100% στον ποιοτικό έλεγχο μετά από 75+ που έχουμε πραγματοποιήσει. Με 71% αξιολογήθηκε στην εύρεση βλαβών! Εμφανής η βελτίωση μέσα σε 1 χρόνο στην αξιολόγηση τους.
Hyundai Βελμάρ: Για το ίδιο service, 3 διαφορετικές τιμές 228, 265 και 330 ευρώ οι χρεώσεις για αλλαγή λάδια φίλτρα σε 3 test. Στο 3ο test μας είπαν τηλεφωνικά 220 και πληρώσαμε 330. Μας χρέωναν με βάση τα χιλιόμετρα και όχι αυτό που ζητάγαμε. Στο 1ο test είχαν 0% στην εύρεση των βλαβών, στο 2ο 50% και στο 3ο 71%.
Viral Videos: Ο καλύτερος και ο χειρότερος στα test συνεργείων στον ίδιο όμιλο Την χειρότερη επίδοση την έκανε η Hyundai (11,6%), την καλύτερη η Seat (70,6%). Τα κεντρικά της Hyundai άλλα μας είπαν, άλλα μας χρέωσαν, και βαθμολογήθηκαν χειρότερα από τα εξουσιοδοτημένα τους… Fiat και Alfa Romeo: Σε χαμηλές πτήσεις τα συνεργεία τους, το ίδιο κ
AUDI-BMW: Πολύ μπλά-μπλά και από ουσία τίποτα Σε αυτό το συγκριτικό βάζουμε απέναντι 2 premium εταιρείες και δοκιμάζουμε τα συνεργεία τους με τις ίδιες ακριβώς προδιαγραφές. Και όμως απογοήτευσαν και οι 2 στην εύρεση των βλαβών, ενώ το ίδιο άσχημα πήγαν και στον ποιοτικό έλεγχο.
Test συνεργείων Volvo: Επέμειναν να μας περάσουν ανύπαρκτη βλάβη! Μας ενημέρωσαν πως πρέπει να αντικαταστήσουν την κόρνα του αυτοκινήτου, με χρέωση 160 ευρώ (+εργατικά) και τελικά είχε καεί η ασφάλεια... Μας χρέωσαν 22 ευρώ για μία καμένη λάμπα στο πίσω stop, ενώ πουθενά το κόστος δεν ξεπερνά τα 2 ευρώ. Πληρώσαμε το ακριβότερο Service (350 ευρώ
Διπλά λεφτά πληρώσαμε στα κεντρικά της Hyundai – 330 ευρώ για ένα απλό service 330 ευρώ η Hyundai, 160 ευρώ η Toyota για το ίδιο service! Μας χρέωσαν και 50% παραπάνω από όσα μας είπαν τηλεφωνικά στην Hyundai.. Σε 2 ώρες μας παρέδωσε το αυτοκίνητο η Toyota, σε 6,5 η Hyundai...
Test συνεργείων: Ξανακάναμε test, βελτιώθηκε η Skoda, πάτωσε η Volvo Ξανακάναμε test στην Volvo και στην Skoda, μετά την αποτυχία των συνεργείων τους, στην πρώτη μας επίσκεψη. Η Volvo όχι μόνο δεν βελτιώθηκε αλλά έγινε χειρότερη στον ποιοτικό έλεγχο, η Skoda βελτιώθηκε στις βλάβες, αλλά παρέμεινε πολύ χαμηλά στον ποιοτικό έλεγχο που κάναμε.
Nissan 64% vs Renault 56%: Γαλλοιαπωνική κόντρα κάτω από την ίδια «στέγη» Μπορεί και τις 2 μάρκες να τις εισάγει η οικογένεια Θεοχαράκη στην Ελλάδα, όμως πρόκειται για 2 διαφορετικές σχολές αυτοκινήτων, το ίδιο και η ιστορία που έχουν χτίσει στο After Sales.
Test συνεργείων Fiat, η Ρεβάνς: Συνεχίζει να είναι πολύ χαμηλά Επισκεφτήκαμε 2 φορές την ίδια αλυσίδα συνεργείων της Fiat και στις δύο φορές απογοήτευσε. Την πρώτη φορά βρήκε μόνο το 30% των βλαβών, ενώ και στον επανέλεγχο που κάναμε δεν ξεπέρασε το 43%. Πολύ χαμηλή βαθμολογία και στον ποιοτικό έλεγχο...
Βρήκε πολύ περισσότερες βλάβες, πληρώσαμε 100 ευρώ λιγότερα για service! Μεγάλες και περίεργες διαφορές συναντήσαμε στα μυστικά test εξουσιοδοτημένων συνεργείων της Hyundai. Το ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της κορεάτικης εταιρείας, μας χρέωσε σχεδόν 100 ευρώ λιγότερα σε σχέση με δύο άλλα εξουσιοδοτημένα του δικτύου, και βρήκε και μεγαλύτερο ποσοστό β
Test συνεργείων Toyota: Καλύτερη η Θεσσαλονίκη από την Αθήνα. Και στα μισά λεφτά! Αρκετά καλύτερο αποδείχθηκε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Toyota στην Θεσσαλονίκη, σε σχέση με την Αθήνα, στα μυστικά test συνεργείων που πραγματοποιήσαμε. Στην 1η επίσκεψη μας στην συμπρωτεύουσα, κατάφεραν να ξεπεράσουν και τα 2 προηγούμενα test της Αθήνας. Και στα μισά λεφτά
Απίστευτο! Skoda και Volvo δεν βρήκαν ούτε τις μισές βλάβες!!! Απογοήτευση και από τις 2 μάρκες οι οποίες δεν κατάφεραν να βρουν ούτε τις μισές βλάβες. Η Volvo δεν βρήκε το 68% των βλαβών, ενώ η Skoda δεν βρήκε το 54%.
Τα 3 καλύτερα συνεργεία στην Ελλάδα στην ανίχνευση βλαβών Αυτά είναι τα 3 καλύτερα συνεργεία στην Ελλάδα μετά από 50 Test που πραγματοποιήσαμε! Υπάρχουν συνεργεία που βρήκανε περισσότερες βλάβες από όλα τα άλλα.
Για service αντιπροσωπείας, καλύτερη η Θεσσαλονίκη από την Αθήνα (65%-42%) Μόλις επέστρεψε το συνεργείο μας από την Θεσσαλονίκη, όπου ολοκληρώσαμε μία σειρά από test συνεργείων σε εξουσιοδοτημένες μονάδες της συμπρωτεύουσας. Η Θεσσαλονίκη αποδεικνύεται καλύτερη στην εύρεση των βλαβών, με μέσο όρο 65% σε σχέση με το 42% της Αθήνας.