autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τι σχολιάζουν 150 αναγνώστες για το άρθρο με το service της Suzuki

Τι σχολιάζουν 150 αναγνώστες για το άρθρο με το service της Suzuki

Τι σχολιάζουν 150 αναγνώστες για το άρθρο με το service της Suzuki

1/12/2025

Τα αποτελέσματα του Test συνεργείων της Suzuki, όπου πληρώσαμε παραπάνω σε σχέση με το 2023 και ταυτόχρονα βρήκαν λιγότερες κρυμμένες ζημιές, έκανε εντύπωση στους αναγνώστες του Autoagora, οι οποίοι πήραν θέση και κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με τα service στα εξουσιοδοτημένα δίκτυα των εταιρειών.

autoagora Team

Η άποψη των αναγνωστών σχετικά με τα αποτελέσματα του test συνεργείων της Suzuki

Το άρθρο σχετικά με το test συνεργείων της Suzuki πυροδότησε αρκετά σχόλια από αναγνώστες, οι οποίοι δείχνουν πως έχουν παράπονα από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία των εταιρειών γενικότερα, και όχι μόνο της Suzuki.

Αρκετοί αναφέρουν πως είναι ακριβοί, τόσο στον τομέα των ανταλλακτικών όσο και των εργασιών, ενώ άλλοι επιβεβαιώνουν πως το κόστος για την αλλαγή λαδιών έχει αυξηθεί σημαντικά. Δεν είναι όλα αρνητικά όμως, μιας και υπάρχουν αναγνώστες που έχουν μείνει ικανοποιημένοι από τα συνεργεία, δείχνοντας πως δεν είναι παντού κακή η εικόνα, ενώ εικάζουν πως μπορεί να φταίει το μειωμένο προσωπικό για τις ελλείψεις στην ποιότητα εργασιών.

Διαβάστε τα πρώτα 150 σχόλια και γράψτε κι εσείς την άποψη ή την εμπειρία σας.

«Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι (αδικαιολόγητα) πολύ ακριβή τόσο στα ανταλλακτικά όσο και στα εργατικά. Θα αναφέρω μόνο ένα παράδειγμα (από τα πολλά που έχω). Ήθελα να αλλάξω την βάση της κεραίας του αυτοκινήτου μου (Suzuki S-Cross) στην οροφή γιατί κάποιος προσπάθησε να την ξηλώσει (δεν ξέρω γιατί) και είπα να πάω να το αγοράσω από την αντιπροσωπεία. Το ανταλλακτικό (χωρίς την κεραία) έκανε 86 ευρώ και φυσικά έγραφε "Made in China" (θράσος). Και για την τοποθέτηση μου ζήτησαν αλλά 60 ευρώ! Ε λοιπόν, το βρήκα στο Internet με 25 ευρώ (ακριβώς το ίδιο) και πήγα σε φανοποιό όπου μου την τοποθέτησε με ένα 20αρικο.»

«Στα Γιάννενα για διάγνωση σε Swift αναμονή δέκα ημέρες και αναιδέστατοι, λοιπόν ένα μεγάλο Χ»

«Πριν 4χρονια σε ηλεκτρικό Peugeot ο τύπος που το παρέλαβε, είπε θα κάνουμε τον προβλεπόμενο ετήσιο έλεγχο, θα βγάλουμε και μια κάρτα καυσαερίων και θα είστε κομπλέ»

«Suzuki Γιάννενα: απλά ευγενικοί και στην αγορά (σικ) και στα δύο σέρβις, το 2ο service (2ης χρονιάς) 50% ακριβότερο απ' το πρώτο.»
 
«Μπράβο κάνετε σωστή δουλειά. Σκέφτομαι για το Vitara αλλά μετά από αυτό μου κόπηκε η όρεξη. Ευχαριστώ πολύ.»
 

«Έχω Alfa Romeo, πηγαίνω σε εξουσιοδοτημένο και τα λάδια όντως διπλασιάστηκαν σε 1.5 χρόνο»

«Αύξηση του κόστους είναι κάτι που υπάρχει ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ .... ποσοστιαία βέβαια μπορεί και να είναι ακραία αύξηση αυτή… για εμένα αυτό που είναι χειρότερο είναι ότι μάλλον δεν μπορείς να έχεις εμπιστοσύνη για τίποτα πλέον… ακόμα και αν το πληρώνεις ακριβά…»

«Ίσως να υπάρχει και υποστελέχωση πλέον, με αποτέλεσμα οι πιο λίγοι υπάλληλοι που έχουν μείνει και δουλεύουν να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν όπως παλιά, με αποτέλεσμα να μη γίνεται σωστή δουλειά»
 
«Είναι να είσαι τυχερός σε όλα αυτά. Να είναι γνώστης στη δουλειά του ο τεχνικός, οξυδερκής, και αυτό που κάνει να το κάνει με "κέφι " . Να χαίρεται την επιτυχία στη δουλειά του. Ευτυχώς δεν έχω πάθει μεγάλες ζημιές .
 
Εσείς τι πιστεύετε; Ποια είναι η εμπειρία σας από εξουσιοδοτημένα συνεργεία (όχι απαραίτητα της Suzuki) ; Πείτε μας τη γνώμη σας εδώ.

STOCKCENTER