Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
23
σχόλια
Test συνεργείων Citroen: 100% ποιοτικός έλεγχος - 71% εύρεση βλαβών

Test συνεργείων Citroen: 100% ποιοτικός έλεγχος - 71% εύρεση βλαβών

Διαβάστηκε από 36991 αναγνώστες

Εντυπωσιακή η άνοδος της Citroen στο test του 2024.
Μόλις το 2ο test που παίρνει 100% στον ποιοτικό έλεγχο μετά από 75+ που έχουμε πραγματοποιήσει.
Με 71% αξιολογήθηκε στην εύρεση βλαβών!
Εμφανής η βελτίωση μέσα σε 1 χρόνο στην αξιολόγηση τους.

Εντυπωσιακή η άνοδος της Citroen στο test που πραγματοποιήσαμε

Με πολύ αισιόδοξες σκέψεις βγήκαμε από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen, μετά το μυστικό test που πραγματοποιήσαμε με ένα C3 του 2013, αναγνώστη του AutoAgora.gr. Η αξιολόγηση τους έδειξε πολύ καλές βαθμολογίες και στην εύρεση βλαβών, αλλά και στον ποιοτικό έλεγχο. Όπως σας γράφαμε και μερικές μέρες πριν, ο 2ος κύκλος των μυστικών test συνεργείων δείχνει πως τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία έχουν βελτιώσει τις υπηρεσίες τους, τουλάχιστον μέχρι και τώρα. Και η Citroen είναι ένα από αυτά τα παραδείγματα, που δείχνουν τα βήματα εμπρός που έχουν γίνει.
 

Τελική βαθμολογία Citroen C3 2013
Εύρεση Βλαβών 71%
Ποιοτικός έλεγχος 100%
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά 180 €
Τιμή που πληρώσαμε 173 €
Χρόνος Services 3,5 ώρες
Τελική Βαθμολογία 80,6%

100% στον ποιοτικό έλεγχο

Είναι από τις ελάχιστες φορές που κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, αξιολογείτε με 100% στον ποιοτικό έλεγχο. Για να είμαστε πιο ακριβείς, είναι η 2η φορά που συμβαίνει αυτό (η 1η ήταν στην Mercedes Ιωαννίδη Θεσσαλονίκης). Συγκεκριμένα, δεν υπήρξε καμία απρόβλεπτη ταλαιπωρία από μέρους τους, βρήκαμε εύκολα ραντεβού για service στο συνεργείο τους, το προσωπικό ήταν ευγενικό και αφιέρωσε χρόνο να μας μιλήσει για το αυτοκίνητο. Παράλληλα, μας παραδόθηκε και πιστοποιητικό ελέγχου, επικοινώνησαν μαζί μας μετά το service για να τους πούμε τις εντυπώσεις μας, ενώ υπήρχε και χώρος αναμονής στις εγκαταστάσεις τους.
 

Ποιοτικός έλεγχος Citroen C3 2013
Πιστοποιητικό Ελέγχου ΝΑΙ
Αναφορά προβλημάτων ΝΑΙ
TestDrive ΝΑΙ
Χρόνος που μας αφιέρωσε ο μηχανικός ΝΑΙ
Χρόνος Κλεισίματος Ραντεβού ΝΑΙ
Χώρος αναμονής & Συνεργείου ΝΑΙ
Τηλ. επικοινωνία μετά το Service ΝΑΙ
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία OXI
Συνολική Βαθμολογία 100%
* Το test πραγματοποιήθηκε με Citroen C3 του 2013.

Επεξήγηση του κάθε ποιοτικού ελέγχου:

Χρόνος κλεισίματος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δηλαδή μας δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία Service.

Στην Πράξη: Καταφέραμε να κλείσουμε σχετικά εύκολα ραντεβού για να κάνουμε service στο αυτοκίνητο.  
 
Πιστοποιητικό Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει πιστοποιητικό με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε. Έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.

Στην Πράξη: Μας παρέδωσαν πιστοποιητικό ελέγχου στην Citroen, μετά το τέλος των εργασιών.
 
Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. Θα πρέπει το συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.

Στην πράξη: Μας παρέδωσαν και χαρτί αναφοράς ζημιών. 
 
Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.

Στην πράξη: Χώρος αναμονής υπήρχε στην Citroen. 
 
Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.

Στην πράξη: Πραγματοποιήθηκε test drive στο αυτοκίνητο.
 
Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά την διάρκεια του Service και των ελέγχων.

Στην Πράξη: Ιδιαίτερα ευγενικοί και επεξηγηματικοί ήταν οι μηχανικοί στο εξουσιοδοτημένο της Citroen. 
 
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία: Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.

Στην πράξη: Δεν υπήρξε κάποια απρόβλεπτη ταλαιπωρία στην επίσκεψη μας.  
 
Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service: Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok.
 
Στην Πράξη: Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Citroen επικοινώνησε μαζί μας μετά το service, ώστε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι.

Με 71% αξιολογήθηκε στην εύρεση βλαβών η Citroen

Πολύ καλή ήταν και η αξιολόγηση της Citroen στην εύρεση βλαβών. Η εύρεση των βλαβών, φυσικά κι έχει διπλάσια σημασία για το μυστικό test που πραγματοποιούμε, αφού είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της χώρας. Οι τεχνικοί της Citroen δεν κατάφεραν να βρουν μόλις το 29% των βλαβών που είχαμε κρύψει στο C3 του αναγνώστη μας. Εδώ να θυμίσουμε πως κάθε επίσκεψη σε συνεργείο γίνεται παρουσία των ιδιωτών/αναγνωστών (η δημιουργία των βλαβών και εύρεση τους στη συνέχεια) με τη διαδικασία να βιντεοσκοπείται. Οι βλάβες είναι ίδιες για όλα τα αυτοκίνητα και είναι μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται να κάνουν σε ένα service.
 

Οι 30 έλεγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος Η Citroen  απέτυχε να βρει το 29% των βλαβών
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά)
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης
Στάθμη λαδιών κινητήρα
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά)
Δίσκους και θερμουίτ φρένων
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων
Φώτα και φλας
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας
Πόρτες
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά)
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας,
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας,

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε