Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Πώς το autoagora βοήθησε τα συνεργεία να βρίσκουν τις βλάβες

Πώς το autoagora βοήθησε τα συνεργεία να βρίσκουν τις βλάβες

Το autoagora βοήθησε τα συνεργεία να βρίσκουν τις βλάβες. Από το 49% το Δεκέμβριο του 2022 στην εύρεση των βλαβών έφτασαν στο 71% τον Φεβρουάριο του 2024 και από το 51% στο ποιοτικό κομμάτι (υπηρεσίες) έφτασαν στο 77%. Πώς όμως εκτυλίχθηκε η ιστορία;

Από γκρίνιες μέχρι εξώδικα, όλα διαχειρίστηκαν υπό απόλυτη διαφάνεια και οι (περισσότερες) εταιρείες κατάλαβαν πως τα test συνεργείων του autoagora μπορούν να βελτιώσουν όλους τους συνεργάτες τους. Αυτός ήταν ο στόχος του autoagora, τον οποίον στο τέλος τον πέτυχε, όντας το μόνο μέσο αυτοκινήτου που κατάφερε να βελτιώσει και να επηρεάσει τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ώστε να βρίσκουν περισσότερες βλάβες.
 
Δείτε εδώ όλα τα test συνεργείων που αφορούν τη μάρκα σας.

Τον Σεπτέμβριο του 2022 είδαμε πως υπήρχε ένα κενό στην αγορά: Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, στο σύνολο τους, είχαν φθίνουσα πορεία στις υπηρεσίες που παρείχαν και αποφασίσαμε να αποκαλύψουμε τι συμβαίνει. Σε πρώτη ανάγνωση αυτό κάνει κακό στις εταιρείες, γιατί λοιπόν το άφηναν να εξελιχθεί; «Επειδή τα αυτοκίνητα είναι τόσα πολλά που δεν τα προλάβαιναν», είναι μια απάντηση, με αποτέλεσμα να είχαν χαλαρώσει οι διαδικασίες και οι έλεγχοί τους. Υπάρχει και κάτι ακόμα: Είναι πολύ δύσκολο να επιβληθείς σε μεγάλες αλυσίδες, ακόμα και αν είσαι η εισαγωγική εταιρεία. 

Και κάπως έτσι αναγνώστηκε από το autoagora μία ανάγκη για τους καταναλωτές. Να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που λαμβάνουν από τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο όταν πηγαίνουν σε ένα από αυτά.

Τα test συνεργείων πραγματοποιήθηκαν μυστικά

Το μεγάλο αυτό project σχεδιάστηκε προσεκτικά, εκπονήθηκε ένα αναλυτικό σχέδιο υλοποίησης και ξεκίνησε η πραγματοποίησή του. Μέσα σε ένα μόλις μήνα κάναμε 22 test συνεργείων με αναγνώστες, χωρίς να μας πάρει καμία εταιρεία είδηση. Εδώ πρέπει να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που συμμετείχατε στο πρόγραμμα και ήσασταν παρόντες σε όλες τις διαδικασίες. Τα αποτελέσματα των πρώτων test που αιφνιδίως πραγματοποιήσαμε ήταν απολύτως απογοητευτικά, αφού μόλις 8 εταιρείες βρήκαν ποσοστό άνω του 50% στις βλάβες που κρύψαμε μέσα στους ελέγχους που υπόσχονται. Όμως ακολούθησαν και άλλα test που οδήγησαν στην επαγρύπνηση των εταιρειών, αφού τα δημοσιευμένα άρθρα έσπαγαν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο σε απήχηση.

Τα δημοσιευμένα άρθρα έκαναν «πάταγο»

Αυτοκίνητο θα αγοράσουν μερικές χιλιάδες καταναλωτές, αφού το 65% της αγοράς είναι leasing, δηλαδή μόλις 35-40 χιλιάδες πελάτες λιανικής αγοράζουν καινούριο αυτοκίνητο. Όμως για service θα πάμε 6.000.000 (τόσος υπολογίζεται πως είναι ο στόλος των αυτοκινήτων), και έτσι τα θέματα του autoagora με τις αποκαλύψεις των συνεργείων χτύπησαν κόκκινο σε ενδιαφέρον.

Για παράδειγμα υπήρξε άρθρο που είχε 2.500.000 απήχηση και 3.000 σχόλια στα social media. Όπως καταλαβαίνετε αυτό ώθησε όλες τις εταιρείες να ασχοληθούν με το θέμα. Στην αρχή προσπάθησαν να μας τρομάξουν με εξώδικα, στα οποία απαντούσαμε σε όλους με διαφάνεια, μιας και τα test γίνονταν πάντα παρουσία των ιδιωτών και η διαδικασία βιντεοσκοπούταν για του λόγου το αληθές, ενώ κρατήσαμε όλα τα πρωτότυπα τιμολόγια και οτιδήποτε έγγραφα μας έδιναν τα συνεργεία τους.
 
Τα test συνεργείων με τη μεγαλύτερη απήχηση:
- «Σοβαρά τώρα, με τέτοιο συνεργείο περιμένουν να ξανά αγοράσω Renault;» 
- Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους!

Οι εταιρείες άρχισαν σιγά σιγά να ασχολούνται με το θέμα

Αφού τα άρθρα του autoagora σημείωσαν τεράστια επιτυχία, άρχισαν να ασχολούνται και οι εταιρείες με αυτά. Μετά από κάθε δημοσίευση ενός θέματος, γνωστοποιούταν στην εταιρεία το αυτοκίνητο που πραγματοποιήθηκε το test και ποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο επισκεφτήκαμε, ώστε να πράξουν τα δέοντα. Γιατί μπορεί η δουλειά μας να είναι να αποκαλύπτουμε τις αδυναμίες, αλλά ο στόχος μας είναι οι αδυναμίες αυτές να εξαλειφθούν.


Εκεί που νόμιζαν πως είχαν να κάνουν μόνο με την Αθήνα, εμφανιστήκαμε στη Θεσσαλονίκη

Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και ας ζει εκεί το 60% του πληθυσμού. Ξέραμε πως στην επαρχία υπάρχουν διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες και εκεί η δουλειά γίνεται καλύτερα, με εξαίρεση ίσως τις τουριστικές περιοχές. Έτσι αποφασίσαμε τον 3ο γύρο των test συνεργείων να μην τον κάνουμε στην Αθήνα, όπου το περίμεναν οι εταιρείες, αλλά να πάμε στη Θεσσαλονίκη. Διοργανώθηκε μια τιτάνια μεταφορά από τα γραφεία μας στην Αθήνα στη συμπρωτεύουσα, με στόχο να μεταφερθούν οι τεχνικοί και ο εξοπλισμός μας.
 
Διαβάστε σχετικά: Για service αντιπροσωπείας, καλύτερη η Θεσσαλονίκη από την Αθήνα (65%-42%)
 
Στη Θεσσαλονίκη είδαμε τα πρώτα σημάδια βελτίωσης των συνεργείων, τουλάχιστον στην εύρεση των ζημιών, ωστόσο και εκεί υπήρξαν παρατράγουδα, κυρίως στις χρεώσεις. Αλλά λάβαμε και το πρώτο 100% στον ποιοτικό έλεγχο, που το πέτυχε η Mercedes.
 
Ήμασταν αποφασισμένοι να αποκαλύψουμε όλα τα προβλήματα στα συνεργεία, κάτι που θορύβησε τις εταιρείες, οι οποίες άρχισαν να παίρνουν μέτρα για να εφαρμοστούν οι διαδικασίες τους. Λογικά έκαναν ελέγχους, αλλά από τη στιγμή που εμείς κοιτάμε το αποτέλεσμα, που ήταν η βελτίωση, δεν μας νοιάζει πώς το πέτυχαν.


Και ήρθε το 2024 να επιβραβεύσει όλες τις προσπάθειές μας επί περίπου 1,5 χρόνο

Πριν φτάσουμε στον 1,5 χρόνο που ήδη πραγματοποιούνται τα test, θα πρέπει να πούμε πως για 4 μήνες υπήρξε σχεδιασμός για να βρούμε τις κοινές βλάβες που θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε σε όλους, για να βρούμε τις διαδικασίες που πρέπει να έχουν οι εταιρείες και το τι πρέπει να ελέγχουν σε κάθε επίσκεψη, και τέλος να στελεχώσουμε το project. Φτάσαμε όμως στο 2024, όπου ο Μ.Ο ήταν 68-72% στην εύρεση των βλαβών, που είναι το σημαντικό κομμάτι του test που πραγματοποιούμε. Και αυτό μπορούμε να πούμε πως πιστώνεται στο autoagora, το μόνο Μέσο που πραγματοποίησε ένα τέτοιας έκτασης Test, κάτι που δεν έχει συμβεί ποτέ στην Ελλάδα, αλλά ούτε και στο εξωτερικό, οδηγώντας μέσω των επαναλαμβανομένων tests στη βελτίωση των συνεργείων.
 
Η Hyundai Μητρόπουλος είχε την καλύτερη επίδοση μέχρι στιγμής για το 2024.
 
Εμείς δεν ησυχάζουμε και θα συνεχίσουμε την αποκαλυπτική δημοσιογραφία. Μέχρι το επόμενο test συνεργείων… μείνετε συντονισμένοι γιατί θα τους ξαναελέγξουμε

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις