Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους!

Διαβάστηκε από 145051 αναγνώστες - 5/5/2023

Δύο συνεχόμενες αποτυχίες για την Bmw και μάλιστα με απόσταση δύο μηνών σε μεγάλα συνεργεία της στην Αττική. Το δεύτερο συνεργείο μάλιστα πήγε χειρότερα απο το πρώτο.

Το 81% των βλαβών δεν βρήκε ο πρώτος, ακόμα χειρότερα για τον δεύτερο ο οποίος δεν βρήκε το 87% των βλαβών. Και τα 2 αυτά μεγάλα συνεργεία οδήγησαν την BMW στην τελευταία θέση.
 
Έχουν τόσο πολύ δουλειά στα συνεργεία τους, που δεν ασχολούνται; Θα μπορούσε να είναι μία απάντηση. Όπως και να έχει, αυτό χαλάει την εικόνα όλης της εταιρείας και δημιουργεί στρατιές πελατών, δυσαρεστημένων με την BMW.
 
Κάποια στιγμή σε μία συζήτηση, ένα στέλεχος του χώρου, μας είχε αναφέρει πως οι εταιρείες δυσκολεύονται πολύ να ελέγξουν αλυσίδες και μεγάλα ονόματα, καθώς δεν καταλαβαίνουν από πιέσεις. Αυτό λοιπόν, αν ισχύει, είναι ένα πολύ μεγάλο αγκάθι, όχι μόνο για την BMW. Η αντίδραση της BMW θα δείξει.
 
Εμείς δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα των συνεργείων τους ώστε να κινηθεί η BMW προς όφελος των πελατών τους. Το Test συνεργείων του Autoagora, όπως και σε άλλες χώρες που πραγματοποιούνται τέτοια test, είναι ένα εργαλείο για τις εταιρείες οι οποίες χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα του για να εντοπίσουν που υπάρχει πρόβλημα και να βελτιωθούν. Το test συνεργείων του AutoAgora πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά τον Δεκέμβριο με μια BMW Σειρά 3 ηλικίας 17 ετών, ενώ το δεύτερο test έγινε τον Μάρτιο με μια Χ3 15+ ετών.

Διαβάστε επίσης:
» «Και όμως: Hyundai και Peugeot δεν βρήκαν καμία βλάβη – Στα κεντρικά τους!!!»
» Nissan 64% vs Renault 56%: Γαλλοιαπωνική κόντρα κάτω από την ίδια «στέγη»
» Mazda VS Toyota: Έπεσε κι άλλο η Toyota, πήγε καλά η Mazda
» Audi-VW: 3 Test το ένα χειρότερο από το άλλο


Η BMW ήταν η εταιρεία που έπιασε το χαμηλότερο ποσοστό από όλες τις εταιρείες στον πρώτο έλεγχο, με μόλις 19% ποσοστό στην εύρεση των βλαβών. Θυμίζουμε πως το test συνεργείων γίνεται με αυτοκίνητα ιδιωτών. Παρουσία τους γίνεται η δημιουργία των βλαβών (με βιντεοσκόπηση της διαδικασίας ), η επίσκεψη στο συνεργείο, καθώς και ο τελικός έλεγχος στον οποίο διαπιστώνουμε πόσες βλάβες εντόπισε το κάθε συνεργείο. Εφόσον λοιπόν ενημερώσαμε τα αρμόδια τμήματα της BMW για το αποτέλεσμα και αφήνοντας ένα εύλογο διάστημα να ελέγξουν τι πήγε στραβά, πήγαμε μετά από σχεδόν 2 μήνες σε ένα δεύτερο συνεργείο να ελέγξουμε τι είχε διορθωθεί. Δυστυχώς, τα πράγματα ήταν χειρότερα στην εύρεση των βλαβών αν και το test πραγματοποιήθηκε στο πιο καινούριο συνεργείο της στην Ελλάδα
 

Ο πρώτος βρήκε 19% των βλαβών, ο δεύτερος μόλις το 13%

  Πρώτος  Δεύτερος 
Εύρεση Βλαβών 19% 13%
Ποιοτικός έλεγχος 45% 50%
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά  150 e 300 e
Τιμή που πληρώσαμε 125 e 170 e
Τελική Βαθμολογία 27,6% 25,3%

Στην τελική βαθμολογία η εύρεση των βλαβών της κάθε εταιρείας έχει διπλάσια σημασία
 
Στα θετικά, αν και είναι κάτι που μας έκανε εντύπωση καθώς δεν μας δόθηκε καμία εξήγηση, ήταν οι τιμές που πληρώσαμε. Αυτό που μας προβλημάτισε ήταν πως οι τιμές ήταν εντελώς αλλοπρόσαλλες μιας και άλλα λένε τηλεφωνικά και άλλα χρεώνουν. Ο κάθε dealer, για τις ίδιες εργασίες έδωσε τιμή διπλάσια σε σχέση με τον άλλο – στο τέλος όμως και οι 2 χρέωσαν λιγότερα από ότι μας είχαν πει και για Premium εταιρεία ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
 
Κάπου εκεί όμως τελειώνουν και τα θετικά από την επίσκεψη μας στα συνεργεία της BMW, αφού ο πρώτος δεν βρήκε το 81% των βλαβών που του κρύψαμε, ενώ ο δεύτερος τα πήγε ακόμα χειρότερα δεν βρήκε το 87% των βλαβών επίδοση είναι μακράν η χειρότερη σε όλες τις μάρκες.
 

Οι 30 έλεγχοι που πρέπει να κάνουν οι εταιρείες
Ηλεκτρονικός έλεγχος οχήματος μέσω διαγνωστικού μηχανήματος.  Η πρώτος ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 81%  των βλαβων Ο δεύτερος ΑΠΕΤΥΧΕ να βρει το 87%  των βλαβων
Κολάρα και σφιγκτήρες συστήματος ψύξης για τυχόν διαρροές,
Ψυγείο και δοχείο διαστολής συστήματος ψύξης,
Ημιαξόνια – φούσκες (οπτικά)
Εξωτερικούς ιμάντες κίνησης,
Στάθμη λαδιών κινητήρα,
Στάθμη λαδιών κιβωτίου ταχυτήτων,
Στάθμη υγρού φρένων και αίσθηση πεντάλ φρένων,
Λειτουργία συμπλέκτη-κιβωτίου και αίσθηση πεντάλ συμπλέκτη,
Σύστημα διεύθυνσης-ανάρτησης (Οπτικά)
Δίσκους και θερμουίτ φρένων,
Δίκτυο σωληνώσεων φρένων,
Χειρόφρενο, συρματόσχοινα και σύνδεσμοι,
Σύστημα πλύσης παρμπρίζ και εμπρόσθιων φανών,
Μάκτρα και βραχίονες υαλοκαθαριστήρων,
Φώτα και φλας, 
Λειτουργία διακοπτών στο ταμπλό, πλαφονιέρας και κόρνας,
Πόρτες,
Εξάτμιση και καταλύτη (Οπτικά)
Σύστημα κλιματισμού για ψυκτική απόδοση,
Σύστημα ανάφλεξης, μπαταρίας,
Πέλμα και πίεση ελαστικών συν της ρεζέρβας,

Στον ποιοτικό έλεγχο βρήκαμε 2 πρόσωπα με κανένα κοινό σημείο μεταξύ τους

Στον ποιοτικό έλεγχο, η δεύτερη επίσκεψη είχε σχεδόν τα ίδια αποτελέσματα σε σχέση με την πρώτη, μας προβλημάτισε αυτό που θα δείτε και εσείς με μία ματιά στο πινακάκι. Δεν υπάρχει κανένα σημείο συνάντησης των δύο συνεργείων. Αυτά που έκανε ο ένας, δεν έκανε ο άλλος και το αντίστροφο.

Ποιοτικός έλεγχος Πρωτος Δεύτερος
Χρόνος ραντεβού ΝΑΙ OXI
Χαρτί ελέγχου OXI ΝΑΙ
Χαρτί με Ζημιές  OXI OXI
Χώρος Αναμονής  ΝΑΙ ΝΑΙ
Test Drive ΝΑΙ OXI
Χρόνος Μηχανικού ΝΑΙ OXI
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία OXI OXI
Τηλεφωνική επικοινωνία OXI ΝΑΙ
Συνολική Βαθμολογία 45% 50%

Επεξήγηση του κάθε ποιοτικού ελέγχου:

Χρόνος Ραντεβού: Αξιολογούμε την ευκολία που κλείσαμε τηλεφωνικά το προγραμματισμένο ραντεβού και την διαθεσιμότητα που είχαν (αν δηλαδή μας δώσανε κοντινή ή μακρινή ημερομηνία Service.
Στην Πράξη: Στον πρώτο κλείσαμε γρήγορα ραντεβού, στον δεύτερο μας δυσκόλεψε η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους. Την πρώτη φορά που ήρθαμε σε επαφή, μας έλεγαν με αυτοματοποιημένο μήνυμα πως θα μας καλέσουν και δεν μας καλούσαν, έτσι για να κλείσουμε ραντεβού χρειάστηκε να πάρουμε πάνω από 3 τηλέφωνα και ο χρόνος αναμονής ήταν πάνω από 30 ημέρες.

Χαρτί Ελέγχου: Μετά το πέρας του service, το συνεργείο είναι υποχρεωμένο να μας δώσει χαρτί με τα σημεία ελέγχου που πραγματοποίησε, έτσι ξέρει ο καταναλωτής τι ελέγχθηκε στην διάρκεια του Service.
Στην Πράξη: Στον πρώτο δεν μας δόθηκε τίποτα, στον δεύτερο μας έστειλαν video με το αυτοκίνητο και το τι είδαν, αν και δείχνει αναλυτικά τα σημεία ελέγχου, το πιστώνουμε ως θετικό.

Χαρτί με Ζημιές: Μέσα στην διάρκεια του service και εφόσον πραγματοποιήσουν τους ελέγχους που υπόσχονται, θα προκύψουν κάποιες φθορές. Για τις ανάγκες του Service εμείς πηγαίνουμε αυτοκίνητα 10-12 ετών που έχουν φθορές. Θα πρέπει ο συνεργείο να σας δώσει αναλυτικό χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης τους.
Στην πράξηΣε κανένα από τα 2 συνεργεία δεν μας έδωσαν χαρτί με ζημιές και κόστη αντικατάστασης, στον δεύτερο στο video που μας έστειλαν μας έδειξαν κάποιες φθορές, αλλά όχι κόστη επισκευής τους.

Χώρος αναμονής: Αξιολογούμε αν υπήρχε χώρος αναμονής στο συνεργείο, αν ήταν καθαρό και οργανωμένο το συνεργείο που επισκεφτήκαμε.
Στην πράξη: Και στις 2 εταιρείες υπήρχε χώρος αναμονής με τον δεύτερο να εντυπωσιάζει για τον χώρο που έχει δημιουργήσει στην Κηφισιά.

Test Drive: Μετά το τέλος των εργασιών του Service (ή της επισκευής), ελέγχουμε αν ο μηχανικός δοκίμασε το αυτοκίνητο πριν μας το παραδώσει.
Στην πράξη: Ο πρώτος πραγματοποίησε test στο αυτοκίνητο μετά το service στον δεύτερο δεν έκαναν καθόλου.

Χρόνος μηχανικού: Ελέγχουμε πόσο ασχολήθηκε ο μηχανικός να μας εξηγήσει τι είδανε κατά την διάρκεια του Service και των ελέγχων.
Στην Πράξη : Στον πρώτο αν και ήταν πολύ σύντομος και καθόλου αναλυτικός, θεωρήσαμε πως τα βασικά τα κάλυψε επομένως δώσαμε, έστω και οριακά θετικό πρόσημο. Στον δεύτερο, δεν μας μίλησε κανείς, μας είπαν θα μας ενημερώσουν από το Video, που όντως μας έστειλαν, αλλά εδώ εντοπίζεται ένα κενό – ο επισκέπτης δεν γνωρίζει προσωπικά κανέναν και το video δεν απαντάει σε απορίες του ιδιοκτήτη.
 
Απρόβλεπτη ταλαιπωρία:. Πχ. δεν θυμούνται το ραντεβού που έχουμε κλείσει, μας «κλείνουν» το αυτοκίνητο χωρίς λόγο μέσα, μας διώχνουν από το συνεργείο γιατί δεν έχουν που να μας βάλουν να περιμένουμε κτλ – η «Απρόβλεπτη ταλαιπωρία» έχει διπλό συντελεστή καθώς είναι βασικός λόγος απογοήτευσης του καταναλωτή από τη μάρκα.
Στην πράξη: Απρόβλεπτη ταλαιπωρία, όχι όμως σε σημείο που θα το χρεώναμε ως «απρόβλεπτη ταλαιπωρία» ήταν η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού στον δεύτερο.

Τηλεφωνική επικοινωνία μετά το Service: Ελέγχουμε αν μας καλέσανε να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι και αν το αυτοκίνητο είναι ok
Στην Πράξη: Στον πρώτο δεν υπήρξε τηλεφωνικό Follow up μετά το service, ο δεύτερος μας τηλεφώνησαν μετά το service.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε