Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους!
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η BMW πάτωσε σε 2 διαδοχικές επισκέψεις μας στα συνεργεία τους!

Διαβάστηκε από 142646 αναγνώστες - 5/5/2023

Δύο συνεχόμενες αποτυχίες για την Bmw και μάλιστα με απόσταση δύο μηνών σε μεγάλα συνεργεία της στην Αττική. Το δεύτερο συνεργείο μάλιστα πήγε χειρότερα απο το πρώτο.

Το 81% των βλαβών δεν βρήκε ο πρώτος, ακόμα χειρότερα για τον δεύτερο ο οποίος δεν βρήκε το 87% των βλαβών. Και τα 2 αυτά μεγάλα συνεργεία οδήγησαν την BMW στην τελευταία θέση.
 
Έχουν τόσο πολύ δουλειά στα συνεργεία τους, που δεν ασχολούνται; Θα μπορούσε να είναι μία απάντηση. Όπως και να έχει, αυτό χαλάει την εικόνα όλης της εταιρείας και δημιουργεί στρατιές πελατών, δυσαρεστημένων με την BMW.
 
Κάποια στιγμή σε μία συζήτηση, ένα στέλεχος του χώρου, μας είχε αναφέρει πως οι εταιρείες δυσκολεύονται πολύ να ελέγξουν αλυσίδες και μεγάλα ονόματα, καθώς δεν καταλαβαίνουν από πιέσεις. Αυτό λοιπόν, αν ισχύει, είναι ένα πολύ μεγάλο αγκάθι, όχι μόνο για την BMW. Η αντίδραση της BMW θα δείξει.
 
Εμείς δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα των συνεργείων τους ώστε να κινηθεί η BMW προς όφελος των πελατών τους. Το Test συνεργείων του Autoagora, όπως και σε άλλες χώρες που πραγματοποιούνται τέτοια test, είναι ένα εργαλείο για τις εταιρείες οι οποίες χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα του για να εντοπίσουν που υπάρχει πρόβλημα και να βελτιωθούν. Το test συνεργείων του AutoAgora πραγματοποιήθηκε πρώτη φορά τον Δεκέμβριο με μια BMW Σειρά 3 ηλικίας 17 ετών, ενώ το δεύτερο test έγινε τον Μάρτιο με μια Χ3 15+ ετών.

Διαβάστε επίσης:
» «Και όμως: Hyundai και Peugeot δεν βρήκαν καμία βλάβη – Στα κεντρικά τους!!!»
» Nissan 64% vs Renault 56%: Γαλλοιαπωνική κόντρα κάτω από την ίδια «στέγη»
» Mazda VS Toyota: Έπεσε κι άλλο η Toyota, πήγε καλά η Mazda
» Audi-VW: 3 Test το ένα χειρότερο από το άλλο


Η BMW ήταν η εταιρεία που έπιασε το χαμηλότερο ποσοστό από όλες τις εταιρείες στον πρώτο έλεγχο, με μόλις 19% ποσοστό στην εύρεση των βλαβών. Θυμίζουμε πως το test συνεργείων γίνεται με αυτοκίνητα ιδιωτών. Παρουσία τους γίνεται η δημιουργία των βλαβών (με βιντεοσκόπηση της διαδικασίας ), η επίσκεψη στο συνεργείο, καθώς και ο τελικός έλεγχος στον οποίο διαπιστώνουμε πόσες βλάβες εντόπισε το κάθε συνεργείο. Εφόσον λοιπόν ενημερώσαμε τα αρμόδια τμήματα της BMW για το αποτέλεσμα και αφήνοντας ένα εύλογο διάστημα να ελέγξουν τι πήγε στραβά, πήγαμε μετά από σχεδόν 2 μήνες σε ένα δεύτερο συνεργείο να ελέγξουμε τι είχε διορθωθεί. Δυστυχώς, τα πράγματα ήταν χειρότερα στην εύρεση των βλαβών αν και το test πραγματοποιήθηκε στο πιο καινούριο συνεργείο της στην Ελλάδα
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε