
Πώς η Ford αλλάζει το μοντέλο συντήρησης των αυτοκινήτων της
Πώς η Ford αλλάζει το μοντέλο συντήρησης των αυτοκινήτων της
Ηλεκτρονικά ραντεβού χωρίς τηλεφωνική αναμονή.
Υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης, και όχημα εξυπηρέτησης.
Οπτικός έλεγχος με video: Διαφάνεια στην πράξη.
Έλεγχος ανακλήσεων και διαθέσιμος online υπολογισμός κόστους συντήρησης.
Πλήρες ψηφιακό ιστορικό για κάθε όχημα μέσω DSR.
autoagora Team
Ηλεκτρονικά ραντεβού χωρίς τηλεφωνική αναμονή
Η σωστή συντήρηση ενός αυτοκινήτου αποτελεί ουσιαστικά το Α και το Ω για την απροβλημάτιστη λειτουργία του, και τα μέλη του επίσημου δικτύου της εκάστοτε εταιρείας είναι τα πιο σωστά καταρτισμένα για να φέρουν εις πέρας σωστά τη συγκεκριμένη εργασία.
Η Ford έρχεται να διευκολύνει τη διαδικασία συντήρησης των μοντέλων της, και παράλληλα φέρνει την απαιτούμενη διαφάνεια στις εργασίες της, ούτως ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι το service του οχήματός μας γίνεται όπως ακριβώς έχει προβλέψει η εταιρία. Ας δούμε πώς το κάνει αυτό.
Ξεκινώντας από το ραντεβού, η Ford έχει απλουστεύσει τη διαδικασία, μιας και μας δίνει τη δυνατότητα να το κλείσουμε ηλεκτρονικά, χωρίς τηλεφωνική επικοινωνία και την αναμονή που τη συνοδεύει. Με ένα κλικ στο συγκεκριμένο σύνδεσμο στο επίσημο site της Ford μπορεί κανείς να επιλέξει τον Εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή που επιθυμεί, ενώ για κάποιον που δεν γνωρίζει ποιο συνεργείο θέλει να επισκεφθεί, η εφαρμογή διαθέτει και αναγνώριση τοποθεσίας, για να σας προτείνει το πιο κοντινό.
Αυτό εξυπηρετεί ιδιαίτερα όσους εργάζονται και είτε δεν μπορούν να παραμείνουν σε τηλεφωνική αναμονή για αρκετό διάστημα, είτε θέλουν να κλείσουν έγκαιρα ραντεβού για μια συγκεκριμένη ημερομηνία.
Υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης, και όχημα εξυπηρέτησης
Οι υποχρεώσεις που έχουμε στην καθημερινότητα έχουν ως αποτέλεσμα να μην είναι πάντα εύκολο να κάνουμε επίσκεψη στο συνεργείο, οδηγώντας μας πολλές φορές στο να αναβάλλουμε αναγκαστικά την προγραμματισμένη συντήρηση του οχήματος μας. Για να δώσει μια λύση σε αυτό το πρόβλημα, η Ford έχει δημιουργήσει την υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης, με την οποία ο Εξουσιοδοτημένος Επισκευαστής έρχεται να παραλάβει το αυτοκίνητό μας, το οδηγεί στο συνεργείο, και κατόπιν το επιστρέφει στο χώρο μας, με το μόνο που να χρειάζεται να κάνουμε εμείς είναι να έχουμε κλείσει ένα ραντεβού, τηλεφωνικά ή διαδικτυακά.
Προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα να μετακινηθούμε, οι Επισκευαστές που ανήκουν στο Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Ford μπορούν να μας προσφέρουν όχημα αντικατάστασης, μέχρι να επιστραφεί το δικό μας.
Οπτικός έλεγχος με video: Διαφάνεια στην πράξη
Όσο και αν εμπιστευόμαστε το μηχανικό του αυτοκινήτου μας, στην πραγματικότητα όλοι θα επιθυμούσαμε να είμαστε δίπλα του και να βλέπουμε ό,τι βλέπει και αυτός. Θέλοντας να προσθέσει έξτρα διαφάνεια στη διαδικασία συντήρησης και επισκευών, η Ford εισήγαγε την υπηρεσία Video Check, με την οποία οι τεχνικοί ουσιαστικά μαγνητοσκοπούν την κατάσταση του αυτοκινήτου την ώρα που κάνουν έλεγχο σε διάφορα καίρια σημεία.
Έπειτα την αποστέλλουν ηλεκτρονικά στον ιδιοκτήτη, μαζί με μία αναφορά των αποτελεσμάτων του ελέγχου και αν χρειάζεται μια μη δεσμευτική προσφορά σχετικά με τις πρόσθετες εργασίες που προτείνει να γίνουν το εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Έλεγχος ανακλήσεων και διαθέσιμος online υπολογισμός κόστους συντήρησης
Το κόστος συντήρησης ενός οχήματος πολλές φορές μπορεί να είναι υψηλότερο από όσο υπολογίζουμε. Η Ford έχει δημιουργήσει εφαρμογή με την οποία μπορούμε να μάθουμε πόσο θα κοστίσει το επόμενο service του αυτοκινήτου μας, απλά πληκτρολογώντας τον αριθμό πλαισίου και τα διανυθέντα χιλιόμετρα που έχει αυτό, στον παρακάτω σύνδεσμο. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να πάρουμε προσφορά και να γνωρίζουμε πόσα θα πληρώσουμε, αποφεύγοντας έτσι δυσάρεστες «εκπλήξεις» όταν βρεθούμε μπροστά στο ταμείο του συνεργείου.
Παράλληλα, υπάρχει πλατφόρμα στην οποία μπορούμε να κάνουμε διαδικτυακά έλεγχο για το αν υπάρχει κάποια ενέργεια ανάκλησης για το αυτοκίνητό μας, απλά καταγράφοντας στο ειδικό πεδίο τον αριθμό πλαισίου του.
Η ανάκληση είναι μια διαδικασία με την οποία η εταιρεία βελτιώνει το όχημα, διευθετώντας τυχόν κατασκευαστικά ζητήματα. Αν υπάρξει τέτοια ενέργεια, η εταιρεία φροντίζει να ειδοποιήσει τους κατόχους μέσω γραπτής επιστολής.
Πλήρες ψηφιακό ιστορικό για κάθε όχημα μέσω DSR
Ως DSR ονομάζεται το Ηλεκτρονικό Αρχείο Συντήρησης, που ουσιαστικά είναι ένα ψηφιακό «βιβλίο» service, το οποίο αποθηκεύεται online και είναι προσβάσιμο μέσω διαδικτύου.Τα συνεργεία που ανήκουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Ford έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πρόσβαση στο αρχείο του εκάστοτε αυτοκινήτου, να ενημερώσουν το ιστορικό του αναλόγως των εργασιών που θα πραγματοποιήσουν, αλλά και να δουν τι έχει συμβεί στο παρελθόν, εφόσον φυσικά υπάρχουν οι ανάλογες καταχωρίσεις. Παράλληλα, μπορεί να εκτυπωθεί ένα αντίγραφο του αρχείου από το σύστημα ή να αποσταλεί ηλεκτρονικά στο email του κατόχου.
Αυτό αυξάνει τη μεταπωλητική αξία ενός αυτοκινήτου, μιας και έχουμε απτές, πραγματικές αποδείξεις για το γεγονός πως έχει γίνει σωστή συντήρηση. Επιπλέον, από την πλευρά του αγοραστή, δημιουργεί τη σιγουριά ότι αγοράζει ένα σωστά συντηρημένο όχημα, μιας και φαίνονται με ακρίβεια ποιες εργασίες έχουν γίνει, καθώς και το πότε πραγματοποιήθηκαν αυτές.
Από πρακτικής άποψης, το γεγονός πως το DSR είναι αποθηκευμένο σε ψηφιακή μορφή, σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να χαθεί, όπως μπορεί να συμβεί με τα φυσικά βιβλία συντήρησης.
Τα στοιχεία που καταγράφονται στο DSR δεν μπορούν να παραποιηθούν και ταυτόχρονα προφυλάσσουν τον κάτοχο από επανάληψη των ίδιων εργασιών service.

