autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mazda VS Toyota: Έπεσε κι άλλο η Toyota, πήγε καλά η Mazda

Mazda VS Toyota: Έπεσε κι άλλο η Toyota, πήγε καλά η Mazda

Διαβάστηκε από 78726 αναγνώστες - 24/4/2023

Οι Ιάπωνες στο «μικροσκόπιο» των Test συνεργείων μας, η Mazda απέναντι στην Toyota που έπεσε και άλλο. Μας ξέσκισαν όμως και οι δύο στην χρέωση (240 ευρώ για ένα απλό service).

Συνεχίζουμε τα test μας και αυτή τη φορά έχουμε 2 Ιαπωνικές μάρκες, την Toyota, η οποία είναι πρώτη σε πωλήσεις στην Ελλάδα, κάτι που το έχει καταφέρει βάσει του «μύθου» που έχει χτίσει στο aftersales και την Mazda που έλειπε τόσα χρόνια από την Ελλάδα αλλά έχει κρατήσει τον μύθο της σαν μάρκα με αυτοκίνητα που δεν βγάζουν βλάβες.

Η Toyota τα πήγε χειρότερα από το προηγούμενο μας test πέφτοντας κάτω από το 50% στην εύρεση των βλαβών και μάλιστα έγινε και κάτι «κουφό».

Δεν υπήρχε ανταλλακτικό «μαρκούτσι» (σωληνάκι φρένων) για να μας το αντικαταστήσει και μας είπαν ότι δεν βγαίνει πλέον αυτό το ανταλλακτικό από την Toyota(το αυτοκίνητο που πήγαμε για serviceήταν 15+ χρόνων) και να πάμε να αγοράσουμε μόνοι μας καποιο μη γνήσιο ανταλλακτικό και να τους το πάμε, για να το αλλάξουν!!!.

Στείλαμε mail στην Toyota Hellas για το συγκεκριμένο θέμα, με την απάντηση της να είναι η εξής: «Ζητήσαμε και λάβαμε την επίσημη προσφορά από το συνεργείο το οποίο επισκεφθήκατε, αναφορικά με ζήτημα που εντοπίστηκε στα φρένα του οχήματος. Σχετικά με τα εμπρός μαρκούτσια (σωληνάκια φρένων), βάσει της έγγραφης προσφοράς που δόθηκε, υπήρξε η ενημέρωση ότι ανταλλακτικά είναι διαθέσιμα εντός της επόμενης ημέρας από την παραγγελία τους. Αντίστοιχα όπως αναγράφεται στην προσφορά, δεν υπήρχε δυνατότητα παραγγελίας γνήσιων ανταλλακτικών για τα πίσω μαρκούτσια, καθώς στην πάροδο των ετών από την πρώτη κυκλοφορία του εν λόγω οχήματος προ 23ετίας, έχει παύσει η παραγωγή τους. Δεδομένου ότι το συγκεκριμένο συνεργείο δεν εμπορεύεται μη γνήσια ανταλλακτικά, το δίκτυο μας, προκειμένου να τηρήσει όλους τους κανόνες ασφάλειας των πελατών, υποδεικνύει και βρίσκει λύσεις για να διατηρήσει την αξιοπιστία του οχήματος όσο παλαιό κι αν είναι αυτό. Δράττοντας της ευκαιρίας, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι μας τιμά να βλέπουμε ιδιοκτήτες οχημάτων μας, όπως του συγκεκριμένου, να ξεπερνούν τα 200.000 χλμ, δεδομένου ότι η αντοχή των οχημάτων μας είναι μία από τις βασικές αξίες που διέπουν την Toyota.»

Χειρότερα τα πήγε η Toyota στον ποιοτικό έλεγχο που συγκέντρωσε μόλις 30%.Αρνητικό στοιχείο, επίσης και η τιμή του service που για μία απλή επίσκεψη μικρού service πληρώσαμε 235 ευρώ.

Η Mazda τα πήγε σχετικά καλά στις βλάβες βρίσκοντας το 68% αυτών που κρύψαμε μέσα στους ελέγχους τους. Μας κούφανε στον ποιοτικό έλεγχο πιάνοντας 85% και δίνοντας μας παραπάνω χαρτιά από όσα θα θέλαμε για τον έλεγχο που κάνανε. Παρόλο που πληρώσαμε και εδώ 240 ευρώ (ακριβό δηλαδή) )η συμπεριφορά και η ποιότητα των υπηρεσιών της Mazda άφησε τον ιδιώτη (και εμάς) με ανοιχτό το στόμα

Παρακάτω βλέπετε τον συγκεντρωτικό πίνακα με τα αποτελέσματα 
 

  Toyota Mazda
Εύρεση Βλαβών 49% 68%
Ποιοτικός έλεγχος 30% 85%
Τιμή που μας έδωσαν τηλεφωνικά 150 € 200 €
Τιμή που πληρώσαμε 235 € 240 €
Τελική Βαθμολογία 42,6% 73,6%

Το test έγινε με ένα Toyota Corolla 15+ τον Απρίλιο και με ένα Mazda 6 15 ετών τον Ιανουάριο

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε