autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Test Συνεργείων: Ο Καλύτερος και ο Χειρότερος στον ίδιο όμιλο

Test Συνεργείων: Ο Καλύτερος και ο Χειρότερος στον ίδιο όμιλο

Διαβάστηκε από 41096 αναγνώστες - 4/9/2024

Την χειρότερη επίδοση την έκανε η Hyundai (11,6%), την καλύτερη η Seat (70,6%).
Τα κεντρικά της Hyundai άλλα μας είπαν, άλλα μας χρέωσαν, και βαθμολογήθηκαν χειρότερα από τα εξουσιοδοτημένα τους…
Fiat και Alfa Romeo: Σε χαμηλές πτήσεις τα συνεργεία τους, το ίδιο και η Kia.

Ολοκληρώσαμε την πρώτη φάση των Test συνεργείων και τώρα ξεκινάμε την δεύτερη για το 2024. Πριν ξεκινήσουμε την δημοσίευση των νέων Test θα εστιάσουμε σε αυτά που μας έκαναν εντύπωση ως τώρα.

8 Test συνεργείων πραγματοποιήσαμε στον ίδιο όμιλο με τα αποτελέσματα να είναι ακραία διαφορετικά. Στην Hyundai στα κεντρικά μας χρεώσανε λάθος πράγματα και τα αποτελέσματα τους ήταν πολύ κακά – στους Dealers βελτιώνεται η κατάσταση. Στην Fiat και στην Alfa Romeo χρειάζεται να γίνει δουλειά, το ίδιο και στην Kia. Σε αντίθεση με την Seat η οποία είχε πολύ καλά αποτελέσματα.

Στον ίδιο όμιλο, 5 μάρκες με διαφορετική προσέγγιση (και αποτελέσματα)

Η Hyundai, η Kia, η Seat και πρόσφατα οι Alfa Romeo και Fiat ανήκουν στον ίδιο όμιλο, και ενώ θα περίμενε κανείς να υπάρχει συνεργασία και ανταλλαγή τεχνογνωσίας, αυτό φαίνεται πως δεν ισχύει.

Στην Hyundai κάναμε 3 test, 2 σε κεντρικά καταστήματα και ένα σε dealer. Στα κεντρικά τους στην Αθήνα το συνεργείο πέτυχε την χειρότερη επίδοση από όλα συνολικά τα test που έχουμε κάνει στην εύρεση των  βλαβών (0%). Δεν βρήκανε καμία. Στα κεντρικά τους στην Θεσσαλονίκη βελτίωσαν κάπως την επίδοση (50%), αλλά μας χρέωσαν τα διπλά*. Στο test που πραγματοποιήσαμε σε dealer (εξουσιοδοτημένος συνεργάτης) τους τα πήγαν πολύ καλά εύρεση των βλαβών (71%). Σαν πρώτο συμπέρασμα (θα συνεχίσουμε τα tests) είναι πως τα πράγματα είναι καλύτερα στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο, απ ότι στα κεντρικά.

*Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε τι μας χρέωσαν στα κεντρικά, ρωτήσαμε στην Hyundai εξουσιοδοτημένο συνεργάτη τους, όπου μας εξήγησαν πως οι κωδικοί που μας χρέωσαν στα κεντρικά ήταν λάθος (αντί για μικρό service χρέωσαν το μεγαλύτερο). Το ίδιο λάθος το έκαναν και τα 2 κεντρικά καταστήματα τους (Αθήνα – Θεσσαλονίκη).

Στην Fiat και στην Alfa Romeo χρειάζεται να γίνει δουλειά στα συνεργεία τους. Τόσο στην εύρεση των βλαβών όσο και στον ποιοτικό έλεγχο δεν τα πήγανε καλά, καθώς συγκέντρωσαν πολύ χαμηλή βαθμολογία και στα 3 Test που τους έγιναν. Στην Alfa Romeo ταλαιπωρηθήκαμε κιόλας. Ενώ είχαμε προγραμματισμένο ραντεβού, δεν είχαν λάδια για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και μας έδιωξαν, ώστε να πάμε μετά από 2 ημέρες που θα τα είχαν. Αυτές οι 2 μάρκες πρόσφατα (πριν από 1 χρόνο) μπήκαν στον όμιλο Βασιλάκη. Στα ίδια επίπεδα βρίσκεται και η Kia, η οποία προσπαθεί να μπει σε Premium μονοπάτια και δεν τα κατάφερε καλά.

Σε αντίθεση, στον ίδιο όμιλο η Seat τα πήγε εξαιρετικά, είχε την καλύτερη επίδοση μέσα στον όμιλο και συνολικά την δεύτερη καλύτερη στα test συνεργείων. Εκτός ότι τα πήγε σχετικά καλά στην εύρεση των βλαβών (καμία εταιρεία δεν έφτασε πάνω από 75%) τα πήγε εξαιρετικά στον ποιοτικό έλεγχο. Και ένα επιπλέον bonus: Ασχολήθηκε εξαιρετικά πολύ με τον πελάτη. Ήταν πολύ ευγενικοί, φιλικοί, τρομερά κατατοπιστικοί και αναλυτικοί στην επεξήγηση όλης της διαδικασίας.

Το ερώτημα που παραμένει είναι: Γιατί δεν το κάνουν όλες οι μάρκες τους όπως η Seat; Αφού την έχουν την τεχνογνωσία εσωτερικά.

Οι βαθμολογίες των εταιρειών του ίδιου ομίλου

Μάρκα Εύρεση Βλαβών Ποιοτικός έλεγχος Τιμή που πληρώσαμε Τελική Βαθμολογία
Hyundai (Κεντρικά Αθήνα) 0% 35% 228 € 11,60%
Hyundai (Κεντρικά Θεσ/νικη) 50% 45% 265 € 48,30%
Hyundai (Dealer) 71% 30% 155 € 57,30%
Fiat (Dealer) 1ο 30% 35% 170 € 31,60%
Fiat (Dealer) 2ο 43% 35% 170 € 40,30%
KIA (Dealer) 39% 30% 178 € 36,00%
Alfa Romeo (Dealer) 36% 45% 178 € 39,00%
Seat (Dealer) 66% 71% 158 € 70,66%
 
Στις βαθμολογίες διπλάσια σημασία έχει η εύρεση των βλαβών. Τα test πραγματοποιήθηκαν κατά σειρά με: Hyundai Getz, Hyundai i20, Hyundai i20, Fiat  500, Fiat Grande Punto, Kia Sportage, Alfa Romeo GT και Seat Leon.   

Πώς γίνονται τα test συνεργείων από το AutoAgora

Οι βλάβες που δημιουργούνται είναι όλες μέσα στους 30 ελέγχους που υπόσχονται πως κάνουν κατά την επίσκεψη ενός αυτοκίνητου στα συνεργεία τους και είναι ίδιες για όλες τις μάρκες. 

Τα test συνεργείων γίνονται παρουσία των ιδιωτών, οι οποίοι είναι παρόντες σε όλη την διαδικασία. Παρόντες είναι και στην βιντεοσκόπηση κατά την δημιουργία των βλαβών, όπως και στην επιβεβαίωση τους μετά το service.

Το άρθρο αφορά ανασκόπηση των test συνεργείων που έγιναν το 2023 από το Autoagora.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε