Test Συνεργείων
NEO ΤΙΜΕΣ LEASING Short Videos
Hyundai Βελμάρ: Για το ίδιο service, 3 διαφορετικές τιμές

Hyundai Βελμάρ: Για το ίδιο service, 3 διαφορετικές τιμές

Διαβάστηκε από 21899 αναγνώστες

228, 265 και 330 ευρώ οι χρεώσεις για αλλαγή λάδια φίλτρα σε 3 test.
Στο 3ο test μας είπαν τηλεφωνικά 220 και πληρώσαμε 330.
Μας χρέωναν με βάση τα χιλιόμετρα και όχι αυτό που ζητάγαμε.
Στο 1ο test είχαν 0% στην εύρεση των βλαβών, στο 2ο 50% και στο 3ο 71%.

228, 265 και 330 ευρώ οι χρεώσεις για αλλαγή λάδια φίλτρα

Τρεις επισκέψεις κάναμε στην Βελμάρ, εξουσιοδοτημένο συνεργείο Hyundai, που ανήκει στον Όμιλο Βασιλάκη ο οποίος εισάγει και την Hyundai στην Ελλάδα.
 
Μας χρέωσαν για μία αλλαγή λάδια - φίλτρα (μικρό service) στην πρώτη επίσκεψη μας ως πελάτες 228 ευρώ στην Αθήνα, στην δεύτερη στη Θεσσαλονίκη 265 ευρώ και στην τρίτη πάλι στην Αθήνα στο ίδιο συνεργείο 330. Μεγάλη διαφορά στην 3η επίσκεψη στο κόστος Service που μας είπαν τηλεφωνικά, αφού μας είπαν 220 ευρώ και τελικά μας χρέωσαν 330, 110 ευρώ παραπάνω.
 
Πριν από την πρώτη επίσκεψη μας σαν πελάτες στην Βελμάρ, είχαμε επισκεφτεί ένα άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai, που δεν ανήκε στην Βελμάρ. Εκτός του ότι τα πήγε εξαιρετικά, οι χρεώσεις που μας έκαναν δεν είχαν καμία σχέση με αυτές που ακολούθησαν στην Βελμάρ. Μας χρέωσαν 155 ευρώ, μας άλλαξαν λάδια-φίλτρα όπως ζητήσαμε και αποχωρήσαμε. Μετά από 2,5 μήνες επισκεφτήκαμε πρώτη φορά συνεργείο της Βελμάρ, όπου η χρέωση ήταν +50%, δηλαδή 228 ευρώ, πράγμα που ήρθε σε δεύτερη μοίρα καθώς το συνεργείο δεν έλεγξε απολύτως τίποτα (0% στην εύρεση βλαβών).
 
Ακολούθησε η επίσκεψη μας στην Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2023, στην οποία αν και χαμηλά στην εύρεση των βλαβών, μας χρέωσαν πάλι πολλά, ακόμα και σε σύγκριση με την Βελμάρ της Αθήνας. Με την διαφορά όμως πως στην Θεσσαλονίκη μας ενημέρωσαν για την σωστή τιμή που θα πληρώσουμε τηλεφωνικά. Τέλος, τον Φεβρουάριο στην 3η επίσκεψη μας στην Βελμάρ, πάλι στην Αθήνα, μας χρέωσαν 330.

  Μας είπαν Μας χρέωσαν Εύρεση Βλαβών Ποιοτικός έλεγχος
Βελμαρ Αθήνα 1 278 228 0% 35%
Βελμαρ Θεσ/νίκη 270 265 50% 45%
Βελμαρ Αθήνα 2 220 330 71% 60%

Στο 3ο test μας είπαν τηλεφωνικά 220 και πληρώσαμε 330

Μπορεί να συνέβη και στην πρώτη μας επίσκεψη, που και αυτό είναι μεν λάθος, αλλά ένα λάθος το οποίο είχε όφελος για τον καταναλωτή, δηλαδή άλλο μας είπαν τηλεφωνικά και άλλο πληρώσαμε. Στο 3ο test έγινε το αντίστροφο: Μας είπαν 220 ευρώ τηλεφωνικά και μας χρέωσαν 330 ευρώ. Μάλιστα δεν μας ενημέρωσαν ότι πρόκειται να πληρώσουμε 110 ευρώ παραπάνω και απλά το μάθαμε στο ταμείο.
 
Βέβαια οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως το συγκεκριμένο συνεργείο βελτιώθηκε, αφού το ίδιο που είχε πατώσει πριν ένα χρόνο έφτασε τώρα στο 71% στην εύρεση των βλαβών, πράγμα που δείχνει για ακόμα μία φορά πως τα test συνεργείων του AutoAgora λειτουργούν πολύ θετικά και για τις ίδιες τις εταιρείες.

Ακολούθησε σχεδόν ταυτόχρονα ακόμα ένα test συνεργείου μέσα σε ένα μήνα το 2024 σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Hyundai, στον Μητρόπουλο, όπου εκτός του ότι έγραψε την καλύτερη φετινή επίδοση, μας χρέωσε και 80 ευρώ λιγότερα από την Βελμάρ που είχαμε επισκεφτεί πρόσφατα.

Μας χρέωναν με βάση τα χιλιόμετρα και όχι αυτό που ζητάγαμε

Μετά από τόσες διαφορετικές χρεώσεις και σκαμπανεβάσματα στις τιμές σε 5 συνεργεία της Hyundai, αποφασίσαμε να το ψάξουμε περαιτέρω. Μάθαμε λοιπόν πως παρόλο του ότι ζητούσαμε μόνο λάδια - φίλτρα, αυτοί μας χρέωναν τον κωδικό service που αντιστοιχούσε στα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο. Δηλαδή δεν κάνανε ότι ζητούσαμε εμείς, αλλά ότι έγραφε το εγχειρίδιο, χωρίς να μας ενημερώνουν. Αυτό έχει διαφορά για τον καταναλωτή, αφού αν π.χ. σου χρεώσει το service των 150.000 χιλιομέτρων, αυτό μπορεί να έχει μέσα αλλαγή υγρών φρένου, το οποίο εσύ μπορεί να το έχεις ήδη κάνει και να στο χρεώσει χωρίς να σε ρωτήσει.
 
Και κάτι ακόμα που αλλάζει τις χρεώσεις: Αλλάζουν, όπως είναι λογικό, και οι εργατοώρες, η extra χρέωση δηλαδή που λαμβάνεις για τις συγκεκριμένες εργασίες.
 
Στο 3ο test στην Βελμάρ μας χρέωσαν 110 ευρώ παραπάνω από αυτά που μας είπαν στο τηλέφωνο. Στην έρευνα που κάναμε είδαμε πως μας είχαν χρεώσει υγρά φρένων, λογικά αντικατάσταση τους και όχι απλή πλήρωση, και πάλι χωρίς ενημέρωση. Αυτό ανεβάζει επίσης το κόστος service, αφού χρειάζονται περισσότερες εργατοώρες για να γίνει αυτή η εργασία, την οποία θυμίζουμε πως αφενός δεν την ζητήσαμε και αφετέρου δεν μας ενημέρωσαν πως χρειάζεται το αυτοκίνητο.

Σελ.
2
Πώς κλείνουμε τα Ραντεβού για τα Test συνεργείων, τι συναντήσαμε στα 5 Test της Hyundai
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε