.jpg)
Jeep Avenger 1.2T e-Hybrid DCT-6 4xe, Τιμή 29/10/2025: 33 690€
Jeep Avenger 4xe DCT-6 145 PS: Έτοιμο για off-road διαδρομές
Ήπια υβριδικό σύνολο 48V, «σκληροτράχηλη» εμφάνιση και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (top στην κατηγορία).
Ένας επιπλέον ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα προσφέρει τετρακίνηση όταν είναι απαραίτητη.
Οι επιδόσεις ενισχύονται, χωρίς να επηρεάζεται ιδιαίτερα η κατανάλωση (7 λτ./100 χλμ. στην πόλη).
Νέες επενδύσεις στα καθίσματα, ίδιοι χώροι στην καμπίνα αλλά μικρότερο πορτμπαγκάζ 325 λτ.).
autoagora Team
Δοκιμάζουμε και βαθμολογούμε το Jeep Avenger 4xe.
Η Jeep, με ιστορία δεκαετιών στα τετρακίνητα οχήματα, έκανε ένα σημαντικό βήμα στην ευρωπαϊκή αγορά με το Avenger, το πρώτο της μοντέλο που σχεδιάστηκε εξαρχής για το ευρωπαϊκό κοινό. Συμπαγές σε διαστάσεις αλλά με τη γνώριμη αισθητική της μάρκας, το Avenger αποτέλεσε την είσοδο της Jeep στην κατηγορία των μικρών SUV, το οποίο απέκτησε υβριδική και ηλεκτρική εκδοχή.
Τώρα, η γκάμα ολοκληρώνεται με την έκδοση 4xe, η οποία φέρνει την τετρακίνηση σε ήπια υβριδικό σύνολο, επαναφέροντας στο προσκήνιο το στοιχείο που χαρακτηρίζει περισσότερο από κάθε άλλο το όνομα Jeep: την ικανότητα να κινηθεί πέρα από την άσφαλτο.

Το Jeep Avenger 4xe βασίζεται στο γνωστό ήπια υβριδικό σύστημα που ήδη χρησιμοποιεί ο όμιλος Stellantis, σε μια όμως πιο σύνθετη και αποδοτική εκδοχή. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο τρικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,2 λτ., ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ των 21 kW το καθένα — ένα ενσωματωμένο στο 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που κινεί τους εμπρός τροχούς, και ένα δεύτερο τοποθετημένο στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας έτσι κίνηση και στους τέσσερις.
Η μετάδοση της ροπής κατανέμεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες, ενώ η τετρακίνηση είναι μόνιμα διαθέσιμη έως τα 30 χλμ/ώρα και ενεργοποιείται εκ νέου όταν απαιτείται, χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό. Σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, το Avenger 4xe κινείται ως δικίνητο για λόγους κατανάλωσης, με το πίσω ηλεκτρικό μοτέρ να παρεμβαίνει όταν ανιχνεύεται απώλεια πρόσφυσης ή όταν επιλέγεται κάποιο από τα ειδικά προγράμματα οδήγησης (Snow, Mud, Sand).
.jpg)
Με την πρώτη ματιά, το Avenger 4xe δεν διαφέρει ριζικά από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, όμως οι λεπτομέρειες προδίδουν τον πιο «σκληροτράχηλο» προσανατολισμό του. Οι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί, με πιο έντονες γωνίες και πρόσθετα προστατευτικά πάνελ που ενισχύουν τόσο την ανθεκτικότητα όσο και τη γωνία προσέγγισης και αναχώρησης. Ταυτόχρονα, το αμάξωμα έχει υπερυψωθεί κατά 10 χλστ., επιτρέποντας του να περνάει από νερά βάθους έως και 400 χλστ. και καθιστώντας το ως το μικρό SUV με την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (21 εκ.)
Οι μαύρες επενδύσεις στα φτερά και στα μαρσπιέ είναι πιο τονισμένες, ενώ στο πίσω μέρος διακρίνεται μια νέα σχεδίαση στον προφυλακτήρα και το λογότυπο «4xe» που δηλώνει την τετρακίνητη φύση του. Ελαφρώς διαφορετικές είναι και οι ζάντες, με σχέδια που δίνουν έμφαση στο off-road προφίλ και συνοδεύονται από νέα ελαστικά M+S ή προαιρετικά All-Terrain.
.jpg)
Στο εσωτερικό, το Avenger 4xe διατηρεί τη γνώριμη διάταξη των υπόλοιπων εκδόσεων, συνεπώς διατηρώντας και τους ίδιους χώρους για τους επιβάτες στην καμπίνα. Παρόλα αυτά, η σύνθετη τεχνολογία περιορίζει κατά λίγο την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Οι αλλαγές σε σχέση με τις δικίνητες εκδόσεις είναι διακριτικές αλλά στοχευμένες.
Ξεχωρίζουν οι νέες επενδύσεις στα καθίσματα, με διαφορετικά υλικά και ραφές που τονίζουν τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα της έκδοσης 4xe, καθώς και τα λογότυπα «4xe» σε επιλεγμένα σημεία της καμπίνας. Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη είναι νέος, ενώ στις οθόνες του συστήματος πολυμέσων και του πίνακα οργάνων εμφανίζονται πρόσθετες ενδείξεις που σχετίζονται με τη λειτουργία της τετρακίνησης και την κατανομή της ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.
Ας δούμε τον επόμενοι πίνακα που συνοψίζει τους κύριους τομείς αξιολόγησης αλλά και αναφέρει την συνολική βαθμολογία που κατάφερε να συγκεντρώσει το Jeep Avenger 4xe.
| Μάρκα/Μοντέλο | Jeep Avenger | Καλύτερα | |
|---|---|---|---|
| Έκδοση μοντέλου | Jeep Avenger 1.2T e-HYBRID DCT-6 4xe 145 PS | 91% | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
| Βαθμολογία | 80% | ||
| Κατηγορία μοντέλου | Μικρά SUV Βενζίνη | ||
|
Ποια χρονιά βγήκε/άλλαξε το μοντέλοModel Year
|
2025 | ||
|
Τι τεχνολογίας είναι ο κινητήραςΕίδος Κινητήρα
|
Mild hybrid | ||
|
Χωρητικότητα κινητήρα σε κυβικά (εκατοστά)Κυβικά (κ.εκ.)
|
1199 | ||
|
Η ισχύς του κινητήρα, τα άλογά τουΙπποδύναμη (PS)
|
145 | 155 | FORD PUMA 1.0 155 PS mHEV 7DCT 155ps |
|
Χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιοΚιβώτιο
|
Automatic | ||
|
Πόσες ταχύτητες έχειΑριθμός σχέσεων
|
1 | ||
|
Ποιοι τροχοί κινούν το αμάξωμαΚίνηση
|
4Χ4 | ||
|
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΠραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.)
|
5,7 | 4,2 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
|
Με βαση τις μετρήσεις μαςΠραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
|
8,2 | 6,1 | KIA STONIC 1.0T 48V Hybrid 100ps |
|
Πόσα χιλιόμετρα διανύεις με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ - Με βαση τις μετρήσεις μαςΑυτονομία σε ταξίδι (χλμ.)
|
772 | 1000 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
|
Πόσος χώρος υπάρχει από τα γόνατα των πίσω επιβατών μέχρι την πλάτη του μπροστινού καθίσματος (για επιβάτη με 1,75 ύψος και 75 κιλά)Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά)
|
11 | 15,5 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps |
|
Χρειάζονται 45 εκατ. Για κάθε ενήλικο και 35 για κάθε παιδίΠλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα)
|
1,32 | 1,38 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
| Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 325 | 536 | FORD PUMA 1.0 125 PS mHEV 125ps |
|
Πόσα δλ. χρειάζονται για τα 100 χλμ./ώρα από στάσηΕπιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.)
|
9,5 | 8,6 | ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 145ps |
|
Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτουΤελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
|
194 | 209 | OPEL MOKKA 1.2lt Turbo Hybrid EDCT6 145ps |
| Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 44,1 | 36,4 | HYUNDAI BAYON 1.0T 7DCT 48V Hybrid 100ps |
|
Εργοστασιακή εγγύησηΕγγύηση (χρόνια)
|
4 | ||
|
Τιμή καταλόγου αντιπροσωπείαςΤιμή
|
|||
Το Jeep Avenger 4xe κατάφερε να σημειώσει βαθμολογία 80%. Λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης και του αυξημένου βάρους, η μέση κατανάλωση (8,2 λτ./100 χλμ.) είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το δικίνητο e-Hybrid. Παρόλα αυτά, είναι γρηγορότερο, αφού ολοκληρώνει το 0-100 σε 9,5 δλ. Πάντως, η επίδοση των φρένων εμφανίζει μεγάλη απόκλιση. Το τετρακίνητο 4xe σταματάει από τα 100 χλμ./ώρα σε 44,1 μ., σχεδόν 7 μ. πιο μετά.
Όπως προαναφέρθηκε, η ευρυχωρία της καμπίνας παραμένει η ίδια, με τις μετρήσεις να βρίσκονται κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Ο μέσος επιβάτης στα πίσω καθίσματα απολαμβάνει 11 εκ. «ελευθερίας» μπροστά από τα γόνατά του. Παρόλα αυτά, λόγω των επιπλέον μηχανικών μερών, η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ πέφτει από τα 380 λτ. του δικίνητου μοντέλου στα 325 λτ.
Ας δούμε στις σελίδες που ακολουθούν τα αναλυτικά αποτελέσματα των μετρήσεων μας όσον αφορά τις επιδόσεις, τους χώρους, την πραγματική κατανάλωση του μοντέλου, αλλά και την εγγύηση που προσφέρει η Jeep.
| Σελ. 2 | Jeep Avenger. Τι βαθμό παίρνει σε κατανάλωση, χώρους, επιδόσεις, εγγυήσεις. |
| Σελ. 3 | Jeep Avenger. Πόσο καλό είναι σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. |
